Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8886 Barbarella +5551
3705
3Admin
2424
4cinephile22
1538
5eirinips
1205
6gr21
1006
7kezia
911
8SerialWatcher
892
9mariaross
852
10(Aμβροσιος)
Last Comment
-42
Pantelisathens 13:47
-43
Pantelisathens 13:40
-46
cinephile22 07:03
Ο Pablo Larraín ξεκαθαρίζει από την αρχή, η ταινία είναι μια μυθοπλασία, είναι όμως εμπνευσμένη από μια τραγική ιστορία, αυτή της πριγκίπισσας Diana.
Η ιστορία εξελίσσεται σε ένα Σαββατοκύριακο, το οποίο θα έπρεπε να ήταν ξεχωριστό αφού είναι Χριστούγεννα. Όμως η Diana θα πρέπει να το περάσει με τα μέλη της βασιλικής οικογένειας και τα πάντα θα πρέπει να γίνονται σύμφωνα με το πρωτόκολλο.
Η ταινία μου άρεσε, σε πολλαπλά επίπεδα, το σενάριο συμπεριλαμβάνει ψυχολογικό θρίλερ, ψυχωτικό τρόμο, σάτιρα και συγκινητική ιστορία αγάπης μεταξύ μιας μητέρας και των παιδιών της.
Η Πριγκίπισσα της Ουαλίας ήταν όμως μια γυναίκα που αποδείχτηκε πνευματικά δυνατή και επαναστατική για να συμμορφωθεί με το καθεστώς της βρετανικής βασιλικής οικογένειας και χαμογελούσε σε όλη τη διαδρομή γνωρίζοντας ότι ως τέτοια θα την θυμούνται σήμερα και αυτό ο Larraín το πέρασε στο τέλος.
Εκείνο που δεν με ενθουσίασε, καθαρά προσωπική μου άποψη, είναι η "υπερβολική" ερμηνεία της Kristen Stewart. Και αυτό σε ότι αφορά στις επιτηδευμένες εκφράσεις του προσώπου της και στις κινήσεις της. σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την Diana, μου έβγαιναν απλά ψεύτικές ....
-48
lefty89 04:14
Ίσως είναι η ακριβότερη παραγωγήτου Νέτφλιξ (μπάτζετ 200 εκατ. δολλάρια). Φιλοδοξεί να είναι ένα καθαρά ψυχαγωικό προΐόν με μια ηχηρή τριάδα στο καστ και μια πλοκή αδιάκοπου ρυθμού και ανατροπων που σε κάποιες στιγμές θέλει απεγνωσμένα να θυμίσει ανάλογες κλασσικές περιπέτειες, όπως τους ≪Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού≫. Όμως πέρασε και δεν ακούμπησε. Παρά τα χαρίσματα και τη διάθεση της πρωταγωνιστικής τριάδας η ταινία πάσχει σοβαρά σε αυθεντικότητα σύλληψης, κειμένου και εκτέλεσης. Οι απανωτές προβλέψιμες ανατροπές του, οι προκάτ στιχομυθίες του και η ιλουστρασιόν γυαλάδα του που κάνει όλες τις τοποθεσίες του να μοιάζουν με μια απέραντη green screen οθόνη, το κάνει να μοιάζει με το φτωχό συγγενή της ≪Συμμορίας των 11≫, ο οποίος λαχανιάζει σαν το κογιότ που κυνηγά απεγνωσμένα τον road runner του ομωνυμου cartoon να φτάσει τις επιδόσεις του Ιντιάνα Τζόουνς. Όμως το χειρότερο είναι πως η αποτυχία της ταινίας να προσφέρει τα αναμενόμενα, δεδομένων των χρημάτων που δαπανήθηκαν για τη παραγωγή της και των προσωπων που συμμετείχαν σ' αυτή, αποτελεί δυστυχως μια ήττα του ψυχαγωγικού σινεμά σε μια εποχή που τα εκτός universe και franchise όριά του έχουν στενέψει σημαντικά.
-53
gr21 00:00
Δυστυχώς η ταινία ήταν χάλια από όλες τις απόψεις! Κρίμα γιατί έχοντας ως βάση ένα τέτοιο ιστορικό έπος που θα μπορούσε να προβληθεί και να έχει φοβερό αποτέλεσμα, χαντακώθηκε μέσα από κακή ηθοποιία, κακή σκηνοθεσία, κακό σενάριο χωρίς συνοχή. Καμία εμβάθυνση στους χαρακτήρες, καμία εξέλιξη των χαρακτήρων, καμία δικαιολόγηση των προθέσεων τους και πραγματικά συνεχώς αναρωτιέσαι τί γίνεται, γιατί γίνεται, πότε γίνεται και από ποιους. Διάλογοι εκτός τόπου και χρόνου, εξόφθαλμα διδακτικοί και πομπώδεις, σε μια γλωσσική βαβέλ που μπλέκει 3 γλώσσες σαλάτα. Ανύπαρκτες οι παράλληλες ιστορίες που θα έδιναν παραπάνω ενδιαφέρον (δάσκαλος και γυναίκα Βαρβάκη, Βαρβάκης και πόρνη κλπ). Αναφορικά με τα γεγονότα δεν μπορώ να κρίνω- δεν γνωρίζω τον βίο και την πολιτεία του Ιωάννη Βαρβάκη. Έχω όμως την αίσθηση πως το "σενάριο" επιχείρησε να τον φτιάξει ως ένα είδος πρώιμου Zorba the Greek πράγμα που το βρίσκω επιεικώς γραφικό.

Ερμηνείες: Η ερμηνεία του ενήλικου γιου Βαρβάκη αξίζει μια θέση στην παγκόσμια ιστορία του κινηματογράφου ως η χειρότερη ερμηνεία που έχουμε δει ποτέ στη μεγάλη οθόνη. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου. Ειδικά η τελευταία του σκηνή στο πλοίο, που θα μπορούσε να βγάλει αρκετή συγκίνηση, ήταν επιπέδου σχολικής γιορτής. Η Μπαξεβάνη παίζει την Πέπη από τα εγκλήματα, ο Παπακαλιάτης εκστομίζει τα λόγια του με τόσο αμηχανία και δυσκολία, που περιμένεις από λεπτό σε λεπτό να πνιγεί, η κόρη Βαρβάκη - ασχολίαστο το γεγονός ότι ηλικιακά φαίνεται συνομήλικη του Βαρβάκη - παίζει άκομψα με μόνιμο το βλέμμα της γεροντοκόρης. Η Ντενέβ ΒΑΡΙΕΤΑΙ όσο δεν πάει άλλο, επίσης νομίζω πως νιώθει τελείως χαμένη. Φιλότιμη προσπάθεια του Κωχ και του υπηρέτη. Στη συνέχεια, το ίδιο το σενάριο είχε χάσματα και απλουστεύσεις- ο "ψαράς του θεού" (Λαζόπουλος) σε μία εκδοχή...Μάγου Merlin ανήκε σε άλλη ταινία- δεν έδενε ούτε στην όποια πλοκή ούτε και αισθητικά κατά τη γνώμη μου. Η Catherine Deneuve και ο Sebastian Koch δύο σπουδαίοι ηθοποιοί με την απόδοσή τους είναι η λαμπρότερη απόδειξη της πλήρους απουσίας πραγματικού σκηνοθέτη που δε γνωρίζει πως να διδάσκει ρόλο στον ηθοποιό και να τον καθοδηγεί βαθιά στον κάθε "χαρακτήρα". Ο John Cleese απλά διεκπεραίωνε και του φαίνονταν τόσο πολύ....Οι διάλογοι και η γλώσσα: Τόσο....φυσιολογικοί για την εποχή εκείνη, όσο με το να βάλεις τους ηθοποιούς σε μία ταινία τοποθετημένη στο 2012 να μιλάνε τη γλώσσα του Ευριπίδη. (Υποκριτικά, ο μόνος που διέσωσε τον εαυτό του-πάντα κατά τη γνώμη μου ήταν ο Evgeny Stychkin (Ιβάν) που μάλλον απλά έκανε του κεφαλιού του ή έβγαλε τον εαυτό του. Η ποιότητα σκηνοθετικής διαχείρισης των μικρών παιδιών, κλασικά τρισάθλια- όπως σε όλες σχεδόν τις ελληνικές ταινίες- θύμιζαν παιδάκια που παίζουν σε σχολική θεατρική παράσταση του Δημοτικού Σχολείου. Καθώς έβλεπα την ταινία, από ένα σημείο και πέρα, το μόνο που σκεφτόμουν και μου ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι, είναι τα απίστευτα λεφτά που ξοδεύτηκαν για την παραγωγή γνωρίζοντας πως με τα ίδια κεφάλαια τουλάχιστον 3-4 νεότεροι Έλληνες σκηνοθέτες θα είχαν κάνει καλύτερες ταινίες. Τραγικό το γεγονός ότι όλοι Έλληνες, Άγγλοι, Ρώσοι μιλάνε όλοι αγγλικά. Και επίσης τραγικό τα σπαστά ελληνικά που χρησιμοποιούνται από ξένους ηθοποιούς σε κάποια σημεία. Εντάξει ο ρόλος του Λαζόπουλου πραγματικά κωμικός.

Πραγματικά από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω...

Σκηνικά: Παντελώς ψεύτικα, πλαστικά και νεκρά, εμμονή με το σπίτι του Βαρβάκη, που μοιάζει τηλεοπτικό και καθόλου κινηματογραφικό. Το εσωτερικό των πλοίων μοιάζει με ζωγραφισμένο χαρτόνι. Ήταν φτωχά μα και πολύ φανταχτερά κάτι που μου έβγαλε μια φτήνια.

Μακιγιαζ: Τραγικά βαμμένοι όλοι οι ηθοποιοί, εξόφθαλμα μονίμως φορτωμένοι με στρώσεις άπειρου μεικ απ, καμία προσοχή για τον τρόπο που βάφονταν οι γυναίκες της εποχής ανάλογα με τη χώρα (Ρωσία, Ελλάδα) και την κοινωνική τους θέση, καμία εξέλιξη στην ηλικία των ηθοποιών, άλλοι γερνάνε, άλλοι μένουν το ίδιο.

Φωτογραφία: Καμία διαφορά μεταξύ του σκοτεινού ρωσικού τοπίου και του εκτυφλωτικού φωτός της Ελλάδας, της γκριζωπής Κασπίας με το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου και του Ιονίου. Θα μπορούσε να κάνει παπάδες παίζοντας με αυτές τις διαφορές ο διευθυντής φωτογραφίας. Αρκετά σκοτεινές οι σκηνές εσωτερικών χώρων, πολύ κακοφωτισμένη και γεμάτη σκιές η Ντενεβ. Η πιο δυσάρεστη -για μένα - έκπληξη, ήταν η video αισθητική της φωτογραφίας και αυτό γιατί ο Άρης Σταύρου είναι σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας

Μουσική: Φιλότιμη προσπάθεια που κάνει ατμόσφαιρα, αν και το βασικό μουσικό θέμα είναι σχετικά αδιάφορο και ολίγον φλύαρο. Η μουσική του Μάτσα απαράδεκτη με το κεντρικό μοτίβο-ολοφάνερο στο φινάλε της ταινίας- να είναι ένα πλήρες copypaste του τραγουδιού Sympathy των Rare Bird (1970).

Η ιστορία από την άλλη μου φάνηκε πολύ αποσπασματική και χωρίς δομή. Το μελοδραματικό στοιχείο έντονο χωρίς όμως να συγκινεί καθόλου. Επιδερμική, αμήχανη, άτονη, ρηχή, άχρωμη, αναιμική και γεμάτη κλισέ. Η πιο flat ταινία που έχετε δει ποτέ, απαράδεκτα γραμμικό, με χαμηλό μπάτζετ, κάλπικη, επίπεδη, δε σου κινεί στο ελάχιστο το ενδιαφέρον, δεν εκφράζει τίποτα από το ελληνικό πνεύμα πάρα μόνο την μεγαλομανία και την υπεροψία του σκηνοθέτη. Άρρυθμο, άνευρο, προχειρογραμμένο και βιαστικό, με μια εμμονή στις προσωπικές περιπέτειες του Βαρβάκη και όχι στην προσφορά του στην Ελλάδα. Από κει και πέρα υπάρχουν ανακρίβειες, μυθοπλασίες και αφελείς ερμηνείες γεγονότων και καταστάσεων. Δεν έχει δώσει καμία έμφαση στις σχέσεις των προσώπων και τελικώς δεν δίνει καμία ουσιαστική πληροφορία για τη ζωή και το έργο αυτού του ανθρώπου που τόσο άγνωστος είναι στο κοινό. Εντελώς ανεπεξέργαστο, ανέμπνευστο, με κάκιστη και υπερβολική χρήση της μουσικής, χρώματα... σβησμένα.... (μα καλά δεν υπάρχει κάτι σαν τελική επεξεργασία;). Κουραστικά κι εντελώς τηλεοπτικά, κοντινά πλάνα. Κανένα είδος ψυχογραφήματος ώστε να καταλάβουμε τα κίνητρα του καθενός. Τα κενά της ταινίας είναι τραγικά. Απορώ, πώς πετάχτηκαν τόσα χρήματα σε μια παραγωγή, με τόσο λειψό σενάριο, χωρίς ειρμό και τόσο βαρετό, μου άφησε την αίσθηση του ανολοκλήρωτου και που αναλώνεται διαρκώς. Φτηνιάρικη παραγωγή (τα στούντιο ήταν εντελώς της πλάκας), ανούσιοι διάλογοι, περιττοί κάποιοι χαρακτήρες και σκηνοθεσία για γέλια. Στη πραγματικότητα δεν πρόκειται για ταινία αλλά για συρραφή άσχετων σκηνών μεταξύ τους. Σε 100 λεπτά ο σκηνοθέτης προσπαθεί να αποδώσει 4 δεκαετίες ζωής του ήρωα, εστιάζοντας σε πολλές διαφορετικές αλλά άσχετες μεταξύ τους στιγμές και μοιραία χρησιμοποιεί υπερβολικά πολλή αφήγηση στην προσπάθειά του να συνδέσει τα ασύνδετα. Τα επαναλαμβανόμενα κοντινά πλάνα θυμίζουν Φώσκολο, η θάλασσα είναι παρούσα στον λόγο αλλά απούσα στην εικόνα. Χρονικές και γεωγραφικές μεταβάσεις που είτε δεν βγάζουν νόημα είτε δεν έχουν αρκετή επεξήγηση για το πως και υπό ποιες συνθήκες έγιναν. Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη ισορροπίας από κινηματογραφική άποψη. Ο σκηνοθέτης δεν έδωσε καμία καθοδήγηση στους ηθοποιούς του, ο καθένας φαινόταν να παίζει για τον εαυτό του. Γελοίες οι σκηνές μεταφυσικού (ειδικά η σκηνή με τις φωτεινές μπάλες μέσα στη θάλασσα). Πάρα πολλά πλάνα out of focus.

Απίστευτη έλλειψη επίδειξης του πραγματικού έργου που προσέφερε το ιστορικό πρόσωπο. Υπερβολική ωραιοποίηση και ρομαντικοποίηση του κεντρικού χαρακτήρα. Και ανισόρροπα υπερβολικός εστιασμός στον ερωτικό και συναισθηματικό του κόσμο. Καθώς και κάποια μυθοπλαστικά σκηνοθετικά στοιχεία που για μένα ήταν παντελώς άχρηστα και μάλιστα αρνητικά. Κάτι που με ενόχλησε πολύ ήταν το να προσαρμοστώ στο χρόνο, μωρά γεννιόντουσαν κ ενηλικιώνονταν και οι πρωταγωνιστές ίδιοι, μέρα δεν πέρναγε από πάνω τους! Η δε κόρη του Βαρβάκη σχεδόν συνομήλικη του! Οι Έλληνες ηθοποιοί υποχρεωμένοι να μιλούν αγγλικά δεν έδωσαν όσα μπορούσαν -ειλικρινά αυτό με τις γλώσσες στις ταινίες του Σμαραγδή πραγματικά το απεχθάνομαι (ειδικά στο σημείο οπού ο Κολοκοτρώνης με την μουστάκα μιλούσε αγγλικά δεν μπόρεσα να κρατήσω τα γέλια μου). Ο Ελληνικός κινηματογράφος με απογοητεύει συνεχώς. 1/10!!
-57
wacodevil 23:07
Καλησπερα σας και απο εμενα.

Ρωτησατε πια ειναι η γνωμη μας σωστα ;

Πολυ καλητερα περασα το χρονο μου με τα animation της σειρας αυτης παρα με το εκτρωμα που πανε να μας πλασαρουν τωρα το 2021.

ΑΙΣΧΟΣ και παλη ΑΙΣΧΟΣ.

Υπαρχει το σχολιο μου κατω απο την κυκλοφορια της Νεας Ταινιας. Και δεν ειμαι κανας τυχαιος. Ειμαι απο τους λιγους αρρωστους με τετοιου ειδους ταινιες. Μπορει τα προηγουμενα resident χωρις καμια υπερβολη να τα εχω δει πανω απο χιλιες φωρες το καθενα. Στα περισσοτερα γνωριζω απεξω ολα τα λογια των ηθοποιων. Συμπεριλαμβανωμενων και των παιχνιδιων. Λοιπον τα anime μου κρατησαν καλη παρεα. Με αριστα το 10 τους βαζω 7. Για την Νεα ταινια που ερχεται απο το 10 βαζω -10. Πλεων οταν βλεπω στην αρχη Constantine Films θα το σκεφτομαι να συνεχισω να βλεπω παρακατω. Χαλαστικα πολυ γιατι περιμενα να γινει σαλος και αντι αυτου ερχεται κωμωδια με ανθρωπους που δεν εχουν καμια δουλεια με την ταινια. Οχι απαρετητα Μιλα κτλ αλλα κατι το οποιο να φερνει στα παιχνιδια. Απλα ας δωσουμε σε ενα κομπαρσο να κανει το πρωταγονιστη η εναν κυριο ρολο να παρει και 50 - 60 δολλαρια γιατι αν παρουμε πρωτους ηθοποιους θα μας στοιχηση ο κουκος αϊδονη. ΑΠΛΑ ΞΕΦΤΙΛΕΣ
-66
Admin 20:04
-68
dorianna 19:29
-71
gr21 18:31
Δεν είναι Μποντ, δεν είναι Μπορν, είναι ένας φιλότιμος Πιρς Μπρόσναν που, μαζί με έναν στιβαρά παλιομοδίτη Ρότζερ Ντόναλντσον, καταφέρνει να νοστιμίσει και να βάλει μία καυτερή και πικάντικη δόση αδρεναλίνης σ' ένα αληθοφανές, ρεαλιστικό κατασκοπευτικό θρίλερ με άρωμα Ρωσίας και μία αγωνιώδης περιπέτεια ξεκινάει και απολαμβάνεις τα παιχνίδια των πρακτόρων να δίνουν και να παίρνουν. Η καταιγιστική δράση σε συνδυασμό με τις σφαίρες που πέφτουν βροχή σου κρατάει το ενδιαφέρον πολύ ψηλά, είσαι συνεχώς σε διαρκή εγρήγορση και έχει γρήγορα εξελισσόμενη ροή. Ωστόσο τα τετριμμένα και τα κλισέ του σεναρίου δεν εκλείπουν, λογικό είναι σε τέτοιου είδους ταινίες. Έχει μπόλικες ανατροπές και εκπλήξεις, είναι σφιχτοδεμένη και καλοστημένη η πλοκή, χωρίς καμία κοιλιά. Είναι σημαντικό οι δημιουργοί να χρησιμοποιούν τρικ στη δραματουργία για να παίξουν με το μυαλό του θεατή, όσον αφορά στο μεγάλο αριθμό ανατροπών που λαμβάνουν χώρα στο έργο.

Τα βασικά χαρακτηριστικά μετά την σειρά του Τζέιμς Μποντ δεν απέχουν πάρα πολύ, αφού εδώ ο Ιρλανδός ηθοποιός υποδύεται έναν εξαιρετικής επικινδυνότητας και αποτελεσματικότητας πράκτορα της CIA που σπάει τη φιλήσυχη συνταξιοδότησή του για να επιστρέψει στο πεδίο του βρόμικου ξεκαθαρίσματος απόρρητων λογαριασμών, σε ψυχροπολεμικό background, έναν διεφθαρμένο Ρώσο αξιωματούχο, μια όμορφη νέα γυναίκα που έχει υποστεί σωματική και ψυχολογική βία, μυστηριώδεις εξαφανίσεις, έναν δημοσιογράφο που θέλει να αποκαλύψει την αλήθεια, πρόσωπα-κλειδιά που ελέγχονται για την ορθότητα και την ηθική των αποφάσεών τους και μια προσωπική εμπλοκή που θα τον καταστήσει ευάλωτο στα χέρια των εχθρών του. Το bonus είναι η προβληματική σχέση του με έναν πρώην προστατευόμενό του, ο οποίος δεν δείχνει να έχει προοδεύσει σε επίπεδο κρίσης, παρά την εκπαίδευση από τον «παλιό» και σε πείσμα των πολλών δυνατοτήτων του.

Οι ερμηνείες των Pierce Brosnan, Luke Bracey και Olga Kurylenko αξιόλογες και πειστικές. Ο Brosnan υπηρετεί τον ρόλο με τη συνηθισμένη του προσήλωση και με δεδομένη την ηλικιακή φθορά, πάντα σε πλαίσιο που επιτρέπει στην περιπέτεια αυτή να αντέξει τη δράση, σε μια εντός ορίων υπερβολή. Αυτό που καθιστά την ταινία καλή στο είδος της είναι η ποικιλία στις σκηνές δράσεις, που ξεκινούν από ανθρωποκυνηγητό και φτάνουν μέχρι car chases και δυναμικές εκρήξεις, χωρίς να εξαντλούν την υπομονή του θεατή. Κλασσικής δομής ταινία που την παρακολουθείς ευχάριστα χωρίς να έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις. Σε γενικές γραμμές την συστήνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις της δράσης διότι θα αποζημιωθούν και με το παραπάνω. 9/10!!!
-75
dimitrisd 15:10
-76
Admin 14:29
-78
Admin 14:10
-79
Admin 14:00
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box