Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8948 Barbarella +6852
3959
3Admin
2774
4cinephile22
2410
5gr21
1545
6eirinips
1508
7ginab
1142
8northman
1005
9kezia
904
10SerialWatcher
Last Comment
-1564
toktok 23:08
δλδ σε πειραξε που ξεκινησε 2 σεπτεμβριου η σειρα μερα θανατου του τολκιν 40 χρονια πριν και δν εχουνε στους τιτλους σωστα? ( που τον εχουνε )

το βιβλιο του αρχοντα και τα υπολοιπα ειχανε ηδη γινει γνωστα, δν περιμενανε την ταινια για να το αγορασει ο κοσμος. οσοι ειναι του βιβλιου ξερουνε και καταλαβαινουνε. ειδικα για τα τοτε λεγομενα που τετοιο βιβλιο φαντασιας δν εβρισκες με τετοια ιστορια.

βαλε μου διαλογους της σειρας που μιλανε για αποκατασταση της ισορροπιας σε παρακαλω και για ακτιβισμο.

σβησανε τα σχολια γτ φιλε προτου δουνε κατι αρχισανε και κανανε ρατσιστικα σχολια για τους ηθοποιους λογω χρωματος. και εγω θα σε ρωτησω αναφερει στα βιβλια του ο τολκιν οτι ολοι οι χαρακτηρες του ειναι λευκοι ? και αν σε παρακαλω να μου δειξεις εικονα. γτ περι λογια οχι ευχαριστω δν ειναι αρκετα.

επισης να σου αναφερω οτι τα συνεργεια ρουχισμου μουσικης και Make up ειναι τα ιδια με τον αρχοντα των δαχτυλιδιων με μερικες προσθηκες νεες. εχουνε χρησιμοποιηθει οι ιδιες τοποθεσιες πανω κατω επισης .

φιλε μου υπαρχει ενα μεγαλο προβλημα στον κοσμο αυτην την στιγμη.
θεωρειτε μερικοι οτι η αιμομυξια και η βια ειναι προιον που πουλαει. ε εκει φιλε υπαρχει θεματακι μεγαλο. αντι να κοιτατε τετοιες ιστοριες που λατρευεται βγαινεται και σχολιαζεται το χρωμα του ανθρωπου και αλλα πραγματα.
θα μπορουσα να γραψω πιο ανεμακτα τι θελω να πω αλλα θα μου το σβησουνε οι admin εδω. η στην τελικη αμα δν γουσταρεις να δεις την σειρα ΜΗΝ την βλεπεις. δν ειμαι υποχρεωμενος να καθομαι να διαβαζω το σχολιο σου σε μια σειρα που θελω να παρακολουθησω και να δω που θα καταληξει. ολοι γινατε κριτικοι κινηματογραφου και αν σας την πει καποιος τον βαζετε κατω .
Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών / The Lord of the Rings: The Rings of Power (2022)
-1571
Επικοινωνείστε μαζί μου 23:10
-1580
Mivas_Greece 18:54
Ταινία παρακολούθησης/δράσης β' διαλογής. Ακόμη μια από τις τελευταίες ταινίες της καριέρας του Bruce Willis πριν τελικά το πάρει απόφαση να σταματήσει καθώς λόγω ηλικίας και των συνοδών θεμάτων πνευματικής υγείας δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο και κρίμα που έπαιξε και σε αυτές και ρεζιλεύτηκε στη δύση της καριέρας του. Φαίνεται πόσο ζορίζεται και δεν μπορεί να αποδώσει σε αυτές τις ταινίες, θυμάμαι και τον συγχωρεμένο τον Κακαουνάκη από το Καρφί που μετά το εγκεφαλικό, ζοριζόταν πολύ, κολλούσε, δεν μπορούσε ακόμη και απλές προτάσεις καποιες φορές να ολοκληρώσει. Είναι κρίμα για τον Γουίλις, ήδη πριν μερικά χρόνια ίσως 3-4 δεν ξέρω πότε άρχισε να ζορίζεται, τότε έπρεπε να αποσυρθεί...

Στα της ταινίας λοιπόν. Μια ακόμη ταινία β' διαλογής για τηλεόραση, με σχεδόν ερασιτεχνική σκηνοθεσία που λες τώρα τι βλέπω τέλος πάντων, σε πόσο χαμηλή νοημοσύνη απευθύνεται; Μετά από πολλή ώρα, άρχισε λίγο η δράση εξ αποστάσεως στο σπίτι του εμπόρου ναρκωτικών που παρακολουθούσαν και αργότερα συνεχίστηκε και στο κέντρο παρακολούθησης. Υπήρχε λίγη δράση τουλάχιστον και κάπως έσωσε την κατάσταση σε μια εντελώς απλοϊκή ταινία με καθόλου πειστικές ερμηνείες από τους δύο πρωταγωνιστές, Μπρους Γουίλις και Ντίλον και μια κατά ένα μεγάλο μέρος τέρμα βαρετή ταινία που ξέρεις πώς θα τελειώσει και περιμένεις πώς και πώς τη στιγμή που θα τελειώσει... Ο Ντίλον παίζει σε πολλές τέτοιες ταινίες και ίσως τελικά να μην μπορεί το κάτι παραπάνω. Πρόσφατα τον είδα και σε άλλη μια τέτοια το Hot Seat (2022) με σχεδόν πανομοιότυπο ρόλο και στυλ μαζί με τον Μελ Γκίμπσον ο οποίος μάλλον βαδίζει στα χνάρια του Μπρους Γουίλις ως προς το τέλος της καριέρας του...

Δεν προτείνεται, πολύ μέτρια και κάτω του μετρίου θα έλεγα, βαρετή, ούτε για μια φορά, εκτός κι αν έχετε αϋπνίες...

4.5/10 από μένα, κι αυτό λόγω της όποιας δράσης που λίγο με πρόλαβε πριν με πάρει ο βαθύς ύπνος...
Wire Room (2022)
-1581
gr21 18:42
Το φοβερό ντοκιμαντέρ αναλύει και μπαίνει στα άδυτα των θεωριών συνομωσίας γύρω από τον ξαφνικό θάνατο της θρυλικής σταρ (σε ηλικία 36 ετών από υπερβολική δόση βαρβιτουρικών αργά το βράδυ του Σαββάτου στις 4 Αυγούστου 1962, στο σπίτι της στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια)-κάνοντας μία σύντομη διήγηση της ταραχώδους και δαιδαλώδους πορείας της ζωής και καριέρας της. Το μυστήριο δεν έχει ακόμη λυθεί ενώ εκδοχές και σενάρια διατυπώνονται από τότε αδιαλείπτως. Οι πιο πολλές από αυτές κάνουν λόγο για δολοφονία της ηθοποιού με πιθανή εμπλοκή του Ρόμπερτ Φ. Κένεντι, του τότε Γενικού Εισαγγελέα των ΗΠΑ λόγω της φημολογούμενης σχέσης του αδερφού του, Αμερικανού Προέδρου Τζον Φ. Κένεντι με την ηθοποιό. Περισσότερα και πιο διεξοδικά θα μάθετε από το υπέροχα δομημένο και καλοφτιαγμένο ντοκιμαντέρ, που προσπαθεί να βγάλει κάποια συμπεράσματα γύρω απ' αυτό το ζήτημα. 10/10!!! Το Μυστήριο της Μέριλιν Μονρόε: Οι Άγνωστες Κασέτες / The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes (2022)
-1583
Barbarella 18:32
Ανεκαθεν τα τελευταια χρονια οι περιπτωσεις διεμφυλικων ατομων, μου κεντριζαν το ενδιαφερον σαν ενα μυστηριο μεταμορφωσης που πηγαινε να λυθει σαν κατι το επιστημονικης φαντασιας. Εκτος απο την μικρη Τζαζ στην Αμερικη που παρακολουθησα καρε καρε κ το ειχε καταλαβει απ τα 4 χρονια της, ετσι κ εδω. Ενα αγνωστο ατομο αλλα εγινε ενημερωτικο φιλμ.
Ειναι πραγματικα σκληρο ορισμενα ατομα να αδικουνται τοσο απ τη φυση , κ να γεννιουνται με τοσο πχ γυναικειες ορμονες που να υπερτερουν κ συναμα να εχουν αρσενικο συστημα αναπαραγωγης. Στις περισσοτερες περιπτωσεις υπαρχουν ατομα οπου θελουν να γινουν γυναικες παρα το αντιθετο-δεν ξερω γιατι υπερτερει παντως αυτος ο τομεας. Πραγματικα καθηλωνεσαι ειδικα αν εισαι λατρης των μυστηριων, να βλεπεις ενα ατομο με γυναικεια χαρακτηριστικα, δερματοτυπο, φωνη απο παιδι, κ ξαφνικα η φυση να εχει κανει τα λαθη της. Εκεινη η χαρα που νοιωθουμε για το φυλο μας εκ γεννετης, ας φανταστει κανεις οτι για εκεινους ειναι ενας γολγοθας κ μαρτυριο, μεχρι να το νοιωσουν, να το πουν αρχικα στην οικογενεια κ μετα στον περιγυρο. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ενα εγκλωβισμενο ατομο σαν σε λαθος μετεμψυχωση σε λαθος δηλ σωμα.
Εδω παρατηρουμε με σπανια βιντεο απ την παιδικη ηλικια του κοριτσιου , κατα ποσο οντως εβλεπες ενα κοριτσι κ οχι κατι αλλο-ενοσω ο αδερφος της κατ εξοχην φαινεται αγορι.
Μεγαλη ιστορια κ ορμονοθεραπεια, να πρεπει να πας αρον αρον 17 περιπου διοτι πριν να απαγορευεται επειδη το σωμα αναπτυσεται.
Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ δεν παλευεται μεγαλο θεμα κ αυτο. Ωσπου τελικα η περιβοητη μοριακη εγχειρηση ερχεται κ ευτυχως. Τα ατομα που το πανε μεχρι τελους ειναι αξιεπαινα ξερουν τι θελουν, παρα ορισμενοι οπου ντυνονται γυναικεια , κονως τραβεστι, προκαλουν με συμπεριφορες, εχουν αναλογες απαντησεις κ μετα παραπονιουνται οτι εχουν παρενοχληση κ βριζουν την κοινωνια.
Πιστευω οι διεμφυλικοι καθως παλευουν μυστικα, κ ηθικα , σιωπηλα, οτι ειναι αξιολογοι κ με ολη σου τη χαρα πχ αποκαλεις "Αυτο ειναι κοριτσι. " Μια ωραια παρουσια με ωραια γυναικεια φωνη εδω η κοπελα που κ εμας τις γυναικες παρασυρει να θεωρησουμε οτι οντως γεννηθηκε γυναικα.
Τζορτζι Στοουν: Η Ζωη Των Ονειρων Τησ / The Dreamlife of Georgie Stone (2022)
-1585
kgk77 18:03
Δεν ειδα παραπάνω από 5 λεπτα μιας και ολα τα σχολια ηταν αρνητικα αλλα ημουν περιεργος για το αν ανηκει οντως στην κατηγορια found footage.
Φυσικα και δεν ανηκει.
Η παρεξηγημενη αυτη κατηγορια της οποιας ειμαι φανατικος θαυμαστης εχει καποιες βασικες προϋποθέσεις τις οποιες αν ο δημιουργος δεν τηρήσει 100% χανεται ολο το αισθημα της αληθοφανειας.
Ο σκηνοθέτης πρέπει να μιμηθει ενα αληθινο βιντεο ( σαν ερασιτεχνικο ντοκιμαντερ) ειτε απο καμερα στο χερι ειτε απο cctv ειτε webcams κτλ.
Χωρις τιτλους αρχης, χωρις soundtrack, χωρις πλανα απο τριτες καμερες (εκτος αν το δικαιολογήσει..) χωρις γνωστους ηθοποιους, αντιθετως με λαθη, με κακο μονταζ ή και καθόλου, με τρεμαμενες εικονες ή εκτος focus και γενικα ακατεργαστα πλανα που θα έβλεπες πραγματικα στην καμερα ενος αδεξιου χειριστη.
Το εγχειρημα μπορει να ειναι φτηνο στην παραγωγη αλλα καθόλου φτηνιάρικο στο αποτελεσμα αν βγει πετυχημενο (π χ blair witch project, rec, paranormal activity κτλ).
Εχοντας δει χιλιαδες thrillers και horrors ανακαλυψα σε αυτη την κατηγορια μια νεα αισθηση.
Χωρις εφε χωρις τρομακτικη μουσικη χωρις καν να βλεπεις το “κακο” μπαινεις ευκολα στη θεση του ατυχου (συνηθως , αφου βρεθηκε η καμερα του μονη….) πρωταγωνιστη και αφηνεις την φαντασια σου να οργιαζει…
Last Radio Call (2022)
-1590
gr21 16:59
Είδα πρώτα του 2022 το Blonde και μετά αυτή. Είναι πραγματικά η μέρα με τη νύχτα. Δεν είχε την αίγλη και την μαγεία της. Ήταν ένα άχρωμο και άτονο σε σύγκριση με την καινούρια, η ηθοποιός πολύ κατώτερη των περιστάσεων σε όλα τα επίπεδα, δεν φτάνει την Άνα Ντε Άρμας ούτε στο μικρό της το δαχτυλάκι (και σε ομορφιά και κυρίως σε παίξιμο, ήταν άχρωμη, άνοστη, αδέξια, αταίριαστη), από την άλλη η Σούζαν Σαράντον είναι εξαιρετική από την φύση της ως ηθοποιός, ενώ και ο Τζέφρι Ντιν Μόργκαν ήταν υπέροχος στο ρόλο του, όπως και οι υπόλοιποι δεύτεροι ρόλοι στάθηκαν στο ύψος της περίστασης. Η ιστορία ήταν περίπου ίδια σε μέσες άκρες, με μικρές διαφοροποιήσεις, όπως εδώ που παρουσιάζει λίγο διαφορετικά την σχέση της μάνας με την κόρη, λίγο πιο οικεία, πιο τρυφερή, σε σχέση με του 2022 που ήταν πιο βίαιη αρχικά και απόμακρη στη συνέχεια και δεν είχε τόσο μεγάλη ανάπτυξη εκεί με εδώ που της έχει σε πιο πολλές συζητήσεις και συναναστροφές. Η ιστορία σκιαγραφείται στα αληθινά γεγονότα της θρυλικής σταρ, χωρίς να παρεκκλίνει από τα στοιχεία της καινούριας. Βλέπεται, αλλά δε μπορεί να συγκριθεί με την καινούρια, οπότε καλά έκανα και είδα πρώτα του 2022 και μετά αυτή, γιατί κατάλαβα ότι από σκηνοθέτη σε σκηνοθέτη απέχει παρασάγγας η επιτυχία μίας παραγωγής. 5.5/10!! The Secret Life of Marilyn Monroe (2015) TV Mini-Series
-1592
gr21 16:43
Η ζωή της Νόρμα Τζιν από την παιδική τραυματική της ηλικία που έμελλε να γίνει η μεγαλύτερη και πιο διαχρονική star και σύμβολο του sex Μέριλιν Μονρόε. Ο αγώνας της να εδραιωθεί στην κινηματογραφική βιομηχανία ως κάτι παραπάνω από μία όμορφη ξανθιά, το μεγάλο τραύμα της απουσίας του πατέρα της, η πάλη με τον ίδιο της τον εαυτό και τους δαίμονες της, η ανάγκη της να αγαπηθεί ως Νόρμα Τζιν, οι αποτυχημένοι γάμοι της, τα παιδιά που έχασε και το τραγικό της φινάλε. Όταν μιλάμε για την Μέριλιν Μονρόε, μιλάμε για μεγέθη που δεν μπορούν να μετρηθούν, μιλάμε για πρόσωπο μύθο που άφησε εποχή στον κινηματογράφο και μετέπειτα στην ποπ κουλτούρα, μιλάμε για μία από τις ομορφότερες γυναίκες που είδαμε ποτέ στην μεγάλη οθόνη αλλά με πολύ σκοτάδι πίσω από αυτό που έβλεπε ο κόσμος. Άρα μιλάμε για κάτι τεραστίων διαστάσεων και ίσως δυσβάσταχτο. Και έτσι όφειλε να είναι και η ταινία του Άντριου Ντόμινικ. Ταινία επικών διαστάσεων (σε όλα τα επίπεδα) και δυσβάσταχτο. Και το καταφέρνει εξαιρετικά βάζοντας τα γυαλιά στις ταινίες του σήμερα (τα στούντιο του Χόλυγουντ δηλαδή) που φοβούνται να κάνουν τον άνθρωπο που βλέπει ταινίες να κλάψει, να στεναχωρηθεί, να δει αίμα και να έρθει αντιμέτωπος με ένα τραγικό φινάλε.

Ο σκηνοθέτης βάζει σε πρώτο πλάνο και μπαίνει τόσο βαθιά στον χαρακτήρα της Νόρμα Τζιν που σχεδόν ανατριχιάζει με την χειρουργική ακρίβεια. Το σενάριο είναι βασισμένο στο βιβλίο της Τζόις Κάρολ Όουτς που αναφέρει λεπτομέρειες που δεν ξέρουμε αν είναι και αλήθεια. Όμως οι κυριότερες αλήθειες είναι εδώ όλες. Διατηρεί από την αρχή ένα κλίμα κόλασης που το περνάει στον θεατή και ναι, υπάρχει λόγος όταν βλέπεις μια τέτοια ιστορία και οφείλεις να κατανοήσεις την Νόρμα Τζιν και να μην ζήσεις το γκλάμουρ της Μέριλιν εφόσον ούτε και η ίδια το απολάμβανε. Γεμάτο από σκηνές ανθολογίας, με εξαιρετική δουλειά στο επίπεδο της ασπρόμαυρης αλλά και έγχρωμης φωτογραφίας, με το εξαιρετικό επίτευγμα του κοπιαρίσματος και γέννησης ζωντανού υλικού από αρχειακές φωτογραφίες και βίντεο της εποχής.

Με την μουσική του Νικ Κέηβ και την αναπαράσταση εποχής μέσα από την καλλιτεχνική διεύθυνση και τα κοστούμια (από το εξαιρετικό φόρεμα του 7 Χρόνια Φαγούρα που σχεδόν το αγγίζουμε, μέχρι τα κάπρι παντελόνια της), το έξυπνο μοντάζ εικόνων και τον ήχο που πολλές φορές σβήνει απότομα, όπως η καλή διάθεση της Νόρμα Τζιν. Εξαιρετικοί δεύτεροι ρόλοι (η Τζουλιάν Νίκολσον στον ρόλο της μητέρας, ο Μπόμπι Καναβάλε ως Τζο Ντιμάτζιο, ο Άντριεν Μπρόντι ως Άρθουρ Μίλλερ) στο κέντρο όμως η Άνα Ντε Άρμας που υποδύεται την εμβληματικότερη κινηματογραφική σταρ όλων των εποχών με καθηλωτικό τρόπο. Δεν υπάρχει αμφιβολία για το επίτευγμα της ηθοποιού στον συγκεκριμένο ρόλο. Αν και με καταγωγή από την Κούβα, αποδεικνύει πως όχι μόνο μελέτησε την Μέριλιν αλλά έμαθε την Νόρμα Τζιν. Με την καθοδήγηση του σκηνοθέτη και με την βοήθεια του μακιγιάζ, κινείται, μιλάει, κλαίει και γελάει ελάχιστα. Στις σκηνές όπου είναι η Μέριλιν δεν βρίσκουμε την παραμικρή διαφορά ακόμα στην κίνηση. Είναι αναμφίβολα η μεγάλη πρωταγωνίστρια της ταινίας, είναι η Ξανθιά που επικαλείται το είδωλο Μέριλιν να μην την εγκαταλείψει, αν και δεν την αντέχει τις πιο πολλές στιγμές. Το τελευταίο μισάωρο της ταινίας είναι μία πραγματική κατάβαση στην κόλαση (όχι πως πριν περνάμε ευχάριστα) με την ηθοποιό να δίνει ρεσιτάλ μοναξιάς και προσωπικής κατάπτωσης, ενισχυμένη και βοηθούμενη πάντα από τα κινηματογραφικά τερτίπια του Άντριου Ντόμινικ.

Η Νόρμα Τζιν δεν βγήκε ποτέ από το συρτάρι που την έκλεισε μωρό η μητέρα της, και σαν δραπέτης του θανάτου, επίτεινε την «κάτι σαν» ύπαρξη της όσο ήταν δυνατόν να τραβηχτεί. Ζούσε όμως και σε μια εποχή που ως γυναίκα έτσι κι αλλιώς ζούσες κάτι παρόμοιο, αφού η απτή σου πραγματικότητα σε ήθελε υποζύγιο και μάλιστα ελέω θεού και εξουσίας. Αν λοιπόν δεν έκανες την επανάσταση σου με κίνδυνο να αποκαλεστείς πόρνη ή μάγισσα, ζούσες ένα παράλληλο με αυτό που μας έμαθαν οι ιστορικοί σύμπαν, όπου είτε ως βασίλισσα είτε ως καθαρίστρια ήσουν πάντα αυτό το κατώτερο πλάσμα που κάποτε ονόμασαν «γυναίκα». Αν κοιτάξει κανείς την ταινία του Ντόμινικ υπό οποιοδήποτε άλλο πρίσμα πέρα από αυτό που ο ίδιος ο δημιουργός είχε μέσα από την κάμερα του, απλά θα εξάγει λάθος συμπεράσματα. Στενάχωρο αλλά απολαμβάνεις κάθε στιγμή του νοιώθοντας κινηματογραφική ευχαρίστηση πως βλέπεις κάτι σπουδαίο που ο απλός κόσμος και η εποχή ίσως να μην το αντέξει. 10/10!!!


ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
Πρόκειται για μυθοπλαστική βιογραφία, όπου αληθινά γεγονότα και πρόσωπα μπλέκονται με εκδοχές που δεν ανταποκρίνονται σε καμία ιστορική πηγή.
Ο Ντόμινικ εργάζονταν πάνω στο συγκεκριμένο σχέδιο από το 2010, έχοντας προσωπική εμμονή πάνω στη Μέριλιν Μονρόε και τον μύθο της.
Για να προετοιμαστεί για τον ρόλο, η Άνα Ντε Άρμας εκπαιδεύτηκε πάνω στην προφορά της, ενώ μελέτησε εκατοντάδες φωτογραφίες, βίντεο, ηχογραφήσεις και ταινίες της θρυλικής σταρ.
Η Ξανθια / Blonde (2022)
-1593
gr21 16:18
Το σίκουελ είναι ακόμα πιο επιστημονικής φαντασίας από το πρώτο. Η ταινία ξεκινάει με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Πλάνα απ’ την μαγευτική Σαντορίνη, γεύση από Ελλάδα που για το ελληνικό κοινό τουλάχιστον κάνει το περιβάλλον να μοιάζει οικείο και για τους fans… η Angelina με καυτό μπικίνι. Κάπως έτσι ξεκινάει η ιστορία η οποία μέχρι την ανακάλυψη του ναού του Μέγα Αλέξανδρου έχει κάποιο ενδιαφέρον. Από ‘κει και μετά το χάος. Κάθε ενδιαφέρον που υπάρχει μέχρι εκείνη την ώρα εξανεμίζεται σα να μην υπήρξε ποτέ. Πάντως, αυτό με τη μπουνιά στο καρχαρία, έκλαψα.

Τα τραγικά λάθη ξεκινάνε απ’ την αποτυχημένη σύμπραξη τριών σεναριογράφων που προσπαθώντας να δώσουν υπόσταση στον ελληνικό μύθο τα κάνουν μαντάρα. Στη θεωρία τα πράγματα είναι εντυπωσιακά. Η υλοποίησή τους όμως είναι απογοητευτική, αγγίζοντας τα όρια της μπαρούφας. Πρόχειρη και κενή σκέψη που σε ‘μένα προσωπικά, το μόνο που κατάφερε να δημιουργήσει ήταν αρχικά βαρεμάρα και στη συνέχεια εκνευρισμό. Φτηνιάρικη δράση που πέφτει θύμα του εύκολου εντυπωσιασμού ο οποίος όμως τελικά δεν καταφέρνει να έρθει. Κι αυτή η μηδαμινή δράση που υπάρχει μοιάζει σα να είναι εκεί μόνο και μόνο για να καλύψει τα κενά των ανούσιων διαλόγων. Και το ακόμα πιο τραγικό; Παρακολουθείς μια ταινία που γυρίστηκε σε πέντε διαφορετικές χώρες, κάτι που σημαίνει τη συνεχή εναλλαγή εικόνων που παρ’ όλα ταύτα δεν κάνει καμία διαφορά και σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Η σκηνοθεσία νευρική, ασυγχρόνιστη κι άγευστη! Το τελικό αποτέλεσμα πάντως βασανίζει τον θεατή. Κι αυτό είναι απαράδεκτο για ένα σκηνοθέτη που έχει γυρίσει τις απόλυτες περιπέτειες δράσης “Speed” και “Twister”. Τελικά το όνομα δεν αποτελεί πάντα εγγύηση.

Το μόνο που σώζει την κατάσταση απ’ τον όλεθρο είναι οι πρωταγωνιστές. Η Angelina Jolie αποδεικνύεται ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Αποτελεί μια ισχυρή παρουσία καθώς μοιάζει εξοικειωμένη ή καλύτερα ταυτισμένη με την ηρωίδα που ενσαρκώνει. Απόλυτα φυσική, απόλυτα άνετη, απόλυτα... Lara Croft. Δυστυχώς είχε την ατυχία να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία κάτω του μετρίου κι όλη αυτή η ταύτιση να πάει χαμένη. Στην άλλη μεριά έχουμε την αντρική παρουσία της υπόθεσης τον Gerald Butler. Του πάει να παίζει τον κακό μου φαίνεται. Σκληρός, αρσενικός, αρρενωπός! Πείθει στον ρόλο του σκληροτράχηλου μυστικού πράκτορα. Όλοι οι υπόλοιποι ηθοποιοί στους ρόλους τους μοιάζουν απλά σαν καρικατούρες αυτών που υποτίθεται πως θα έπρεπε να είναι. Το βέβαιο είναι ότι αν κάποιος είναι θαυμαστής της Jolie ή του Butler θα το ευχαριστηθεί. Αν όχι, η όλη υπόθεση αποτελεί ένα κινηματογραφικό φιάσκο και το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε το χρόνο σας. Περιπέτεια και δράση με προβλήματα, ανούσιο και σαχλό σενάριο, αποτέλεσαν την αρχή του τέλους της αυτοκρατορίας της Lara. 5/10!!
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (2003)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box