Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8951 Barbarella +6192
3867
3Admin
2642
4cinephile22
2025
5gr21
1540
6eirinips
1228
7ginab
1005
8kezia
904
9SerialWatcher
890
10mariaross
Last Comment
40
gr21 04:24
Η ταινία αυτή είναι το τέρας ενός βαθιά ταραγμένου, διεστραμμένου και ψυχικά ανισόρροπου μυαλού. Μία απέχθεια, μία φρίκη, μία αηδία, ένα τρέμουλο, μία ανατριχίλα σου βγάζει. Χωρισμένο σε κεφάλαια, εδώ ο Δανός σκηνοθέτης δημιουργεί μια ταινία στο σύμπαν που ο ίδιος έχει επιλέξει και γνωρίζει να κάνει με τον καλύτερο τρόπο. Ποτέ άλλοτε μια ταινία για serial killer δεν διέθετε τόσο χιούμορ και δεν παρομοίασε τον θάνατο με τέχνη. Όλα έχουν μία εξήγηση, μία αλληγορική λύση, καταπιάνεται με σωρεία φιλοσοφικών θεμάτων, με επίκεντρο την ηθική επί της τέχνης, τον συσχετισμό της με τη ζωή, τον άνθρωπο, και τη θέση του ίδιου του καλλιτέχνη απέναντι σε αυτά τα ζητήματα. Η βία είναι εκεί και κατά στιγμές είναι εξαιρετικά σκληρή αν και πάντα σερβιρισμένη με μια μερίδα μαύρου, ειρωνικού χιούμορ. Ο αντισυμβατικός Lars von Trier παρομοιάζει την καλλιτεχνική φύση του με αυτήν ενός κυνικού serial killer, που βλέπει κάθε θύμα του ως μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης, ένα ευφυές τέχνασμα για να οδηγήσει με την σειρά του τους θεατές σε μια φιλοσοφικής υφής κουβέντα για την σημασία και την αξία της τέχνης και τον ρόλο που πρέπει να έχει η αγάπη και η ανθρωπιά στην δημιουργία της. Ο ήρωας που χτίζει είναι φυσικά ψυχοπαθής, ένας άρρωστος, (αλλά και ευφυέστατος) διαταραγμένος άνθρωπος, γεμάτος εμμονές και ψυχαναγκασμούς, που αρέσκεται να χειραγωγεί, να βασανίζει και να διαμελίζει τα θύματά του για προσωπική ευχαρίστηση.

Γιατί κάτω από όλους τους φόνους, τους ακρωτηριασμούς, το αίμα και την φρίκη που εδώ βγαίνει προς τα έξω με μια ψυχρή απόλαυση, αυτή του η ταινία δεν είναι τίποτα άλλο από μια εσωτερική κουβέντα του σκηνοθέτη με τον ίδιο του τον εαυτό για τον το καθήκον και την ευθύνη του καλλιτέχνη, για την κινητήρια δύναμη πίσω από την δημιουργία οποιουδήποτε έργου τέχνης για τον ρόλο και τα όρια της ηθικής. Κατά στιγμές ντοκιμαντερίστικες εικόνες διακόπτουν τη θριλερίστικη αφήγηση, με το φιλμ να διατρέχει την ιστορία της τέχνης και την ηθική της, αντιπαραβάλλοντας την με την ανθρώπινη φύση, την ροπή προς το κακό και την ανάγκη της εξιλέωσης. Πρόκειται για μια συναρπαστική πνευματικά διαδρομή, γεμάτη αντιφάσεις και ηλεκτρισμένα ερωτηματικά και στην διάρκεια της ταινίας είναι σαφές ότι ο Τρίερ δεν θέλει να σου προσφέρει απαντήσεις. Πιθανότατα δεν τις έχει ούτε ο ίδιος αφού νιώθεις ότι και οι δυο χαρακτήρες της ταινίας του απηχούν σκέψεις του ίδιου, είναι ο Τρίερ που μιλά από στο στόμα και τις πράξεις και των δύο. Εν τούτοις είναι σπάνιο και απολαυστικό να βλέπεις έναν καλλιτέχνη να διερωτάται "φωναχτά" για ζητήματα που μοιάζουν να τον απασχολούν βαθιά, απευθυνόμενος στον μπερδεμένο και διχασμένο θεατή. Ο Ματ Ντίλον χάνεται μέσα στον άρρωστο ψυχισμό του ήρωα του σε μια από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας, ενώ ο τρόπος, το ύφος, η ιδιοσυγκρασία του είναι ανατριχιαστικά ρεαλιστικά που σε κάνει να πιστέψεις ότι βλέπεις έναν κατά συρροή δολοφόνο, με μπόλικη μούρλα και καλλιτεχνικές ανησυχίες.

Αν το πιάσεις υπό το αρνητικό πρίσμα, σε φέρνει σε κάποια διλήμματα, σε αντιφάσεις, σε μπερδεύει, κάποια σημεία δεν βγάζουν κάποιο νόημα, στο δεύτερο και ειδικά στο τελευταίο της κομμάτι είσαι λίγο χαμένος στο διάστημα, χάνοντας τα αυγά και τα πασχάλια, πρέπει να το δεις προσεχτικά και αν εστιάσεις στις λεπτομέρειες για να μην πλήξεις. Είναι ένα φιλμ που είτε θα το αγαπήσεις, είτε θα το μισήσεις, είτε θα ενοχληθείς, είτε θα σοκαριστείς, είναι συνολικά ένα αξιέπαινο και τελείως διαφορετικό πόνημα από τα συνηθισμένα του είδους που σπάνια βλέπεις να βγαίνει στον κινηματογράφο. 8.5/10!!
The House That Jack Built (2018)
24
northman 22:42
Ο Σκοτ Ντέρικσον, σκηνοθέτης του πολύ καλού «The Exorcism of Emily Rose» (2005) μας χαρίζει ένα άλλο σκοτεινό φιλμ τρόμου με πρωταγωνιστή τον υπέρχο Ethan Hawke. Η ταινία έχει προσεγμένη σκηνοθεσία, διαθέτει σκοτεινή ατμόσφαιρα και έναν έμπειρο πρωταγωνιστή που άνετα την σηκώενι στους ώμους του. Πάσχει βέβαια από το να μας δώσει μια ευφυή κατάληξη όλων αυτών των φρικιαστικών γεγονότων και είναι στα μειονεκτήματά της ότι τελικά επιλέγεται η εύκολη λύση του απόκρυφου και του μεταφυσικού. Το φιλμ διαθέτει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, πολύ μυστήριο, σκηνές φόνων που προκαλούν σοκ, τρόμο, σκοτεινή ατμόσφαιρα και μια εξαίρετη ερμηνεία από τον Ethan Hawke. Η εξέλιξή του παίρενει απογοητευτική τροπή, ενδίδει στις σεναριακές ευκολίες και κοινοτοπίες, εκμεταλλεύεται ανεπαρκώς ορισμένους χαρακτήρες που σίγουρα ήταν σε θέση να παίξουν σοβαρότερο ρόλο και – τέλος – δυστυχώς έχει ένα μέτριο φινάλε. Sinister (2012)
23
Barbarella 22:28
Με εναλλακτικες σκηνες κατα την εναρξη απο την θεικη σειρα που ΤΑ ΕΣΠΑΣΕ κ εμεινε διαχρονικος σταθμος στην ιστορια της τβ, αλλα κ της επομενης χρονιας οπου γυριστηκε το φιλμ, βλεπουμε κατα ποσο εχουν γραψει ιστορια. ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΡΙΟ ξαδερφιων, ξαναχτυπα στην αιωνια πολη ΧΑΖΑΡΝΤ με την ιδια τρελα παροτι πολλα χρονια αργοτερα για να σταματησουν κ παλι το λαθος κ το παρανομο.
Συγκινητικος ειναι ο συνδιασμος του τοτε με το τωρα αλλα κ η αναφορα στους ηρωες της παρεας που δεν ειναι πια εν ζωη , τιμωντας τους με ενα συντομο φλας μπακ. Ανατριχιαζουμε πραγματικα. Συμμετοχη εκτακτως της εκπληκτικης ΣΥΝΘΙΑ ΡΟθ που εχει διαπρεψει στη δεκ του 90 σε φιλμ καρατε με σκοπο τη δικαιωσυνη , κ που ολοι τη λατρεψαμε σε σειρα της ιδιωτ. τηλεορασης.
.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ Κ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΙ οπως παντα οι παλαι ποτε θεοι του καστ .αλλα κ η απιθανη θεα Καθριν Μπαχ κατακτουν ξανα αν κ συντομα δυστυχως, για αλλη μια φορα εμας κ την οθονη. Η ταινια βασει της σειρας που εγραψε ιστορια δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο το παλιο μπριο..την ειδα ζαμανια πριν αλλα δεν χορταινεται ποτε!
Οι Ντιουκσ Σε Νεεσ Περιπετειεσ / The Dukes of Hazzard: Reunion! (1997)
21
Barbarella 21:36
Προφανως η ταινια "electric dreams" του 84 εγινε αφετηρια να επηρρεαστουν πολλα σεναρια. Το ξεκινημα με απογοητευσε λογω απιστευτων βρισιων εκτοξευομενες απο μανα προς γιο κ το αντιθετο.( Πραγματικα οι σεναριογραφοι πρεπει κατι να κανουν μπας κ αποκτησουν κατι κοσμιο οι δουλειες τους διοτι στην Αμερικη Η ΒΡΙΣΙΑ ΠΛΕΟΝ εχει παραγινει κ κατανταει ΕΛΕΕΙΝΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ.)
Περαν απ αυτο ομως ξεκιναει δυναμικα προσπαθωντας να παντρεψει 2 δεκαετιες κ εδω, του 80 με τα κουραστικα dos εκεινα με τα απιστευτα πρασινα φωσφωρουχα γραμματα των ΗΥ , καθως κ αλλα επιτευγματα της τεχνολογιας του τοτε που πραγματικα εμειναν στην ιστορια με την πληθωρα τους οπως πχ τα ηλ. παιχνιδια που ηταν στην ακμη τους. Χωρις να εξηγει τι γινεται τελικα, παρακολουθουμε 2 φτωχα παιδια εκ των οποιων ενα ομορφο , εργατικο κ ασος της τεχνολογιας κοριτσι, που κινουνται σε μια γκριζα μουντη πολη, κ που ασχολουνται ξεθαβοντας παλια τεχνολογια σε προσπαθεια να την "επιδιορθωσουν κ επαναφερουν" απο περιεργεια για το τι υπηρξε σ αυτη. Εμφανιση μπαμ του Ρομπερτ Ινγκλαντ που υποδυεται τον..εαυτο του, κατι το οποιο αποτελει απιστευτη εκπληξη. Ξαφνου η παλια τεχνολογια αποκτα "ανθρωπινη" νοηση , εξουσιαζει , παιζει με ανθρωπους σαν να αποτελουν τα δικα της pacman κ ξεκινα μια εφιαλτικη περιπετεια που δεν περιμενε κανεις!
ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΟ, ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ καστ που ταιριαζει ακριβως με το δρωμενο, περιβαλλον καταθλιπτικο που ερχεται να δεσει αλλο τοσο με τη κατασταση αλλα παρολα ταυτα ο θεατης ελκυεται κ περιμενει καρε καρε τι θα δει. Κατι που ειναι πολυ δυσκολο για φιλμ του ειδους ομως τα εχει καταφερει. =*(Δεν το εκλεισα ουτε το αλλαξα στο πρωτο μισαωρο)
Το ανατριχιαστικο ειναι οταν εξουσιαζονται τα ατομα σαν ρομποτ απο αυτη την ξεχασμενη τεχνολογια , κατι πραγματικα ανυποψιαστο ! Εμπεριεχονται σκληροτατες σκηνες κ ειναι λιαν ακαταλληλο για ανηλικους.. ΦΥΓΑΛΕΑ για τους λατρεις κ ψαγμενους θα θυμισει καποιο HALOWEEN καπου στο 83-84 με την ιδια μακετα κ τη φραση 'Thrill me'.
Η αληθοφανεια ειναι ανατριχιαστικη κ ξεπερνα καθε φαντασια. Με καθε επιφυλαξη για τους ανηλικους , θα καθηλωσει τους περισσοτερους.
Choose or Die / Διαλεγεισ Ή Πεθαινεισ (2022)
18
gr21 20:34
Και η τρίτη συνέχεια είναι συναρπαστική και ένα κλικ ακόμα καλύτερη στην περιπέτεια που είναι καταιγιστική. Άφθονη δράση, πλοκή κλασσική, επικές καταδιώξεις, περισσότερα κυνηγητά κι εκρήξεις σε μια ακόμα διασκεδαστική ταινία της σειράς με γνωστούς χαρακτήρες που είναι καλά δομημένοι απ’ τα προηγούμενα με άψογη χημεία και είναι τρομερά πειστικοί και φυσικοί. Το λιθαράκι του βάζει σίγουρα και ο Τζο Πέσι, που παρότι είναι αχρείαστος στην ιστορία μας, δεν παύει να απολαυστικά κωμικός κάθε φορά που εμφανίζεται. Ένα νέο θηλυκό πρόσωπο αστυνομικίνα που μπαίνει στη ζωή του διδύμου και με τον τρόπο βοηθά στην εξιχνίαση της υπόθεσης, ενώ στο πρόσωπό της ο Ριγκς φαίνεται να βρίσκει το άλλο του μισό! Γενικότερα, σε αυτό το τρίτο φιλμ, βγαίνει έντονα προς τα έξω μια αίσθηση "δεσίματος" ολόκληρου του επιτελείου. Ο κακός δυστυχώς είναι αυτός που ενώ τον υποδύεται αρκετά καλά ο Στιούαρτ Γουίλσον, δεν στηρίζεται κατάλληλα από το σενάριο, με αποτέλεσμα να είναι μάλλον ο πιο "ξεχασμένος" της σειράς. Έχει περισσότερο χαβαλέ, εκρηκτική διάθεση, ένταση και έντονους ρυθμούς, σπιρτόζικες εναλλαγές σκηνώ, απίστευτες καυστικές-πικάντικες ατάκες του τριδύμου, έξυπνη η σκηνή όπου η πράκτορας του FBI και ο Γκίμπσον "παραβγαίνουν" σε ουλές από παλιές μάχες, σαν άντρες και οι δυο, κάτι που θυμίζει στριπ-πόκερ. Γενικά στο σύνολό της είναι εντυπωσιακή, απολαυστική και πλήρως διασκεδαστική. 9/10!!! Φονικό Όπλο 3 / Lethal Weapon 3 (1992)
14
LEXY 19:17
Αμερικάνικη σειρά 12 επεισοδίων 40λεπτης διάρκειας το καθένα.
Διαφθορά μέσα στη πολιτική, σχέσεις εξουσίας μέσα σε μία οικογένεια, ψυχολογία ενός (και παραπάνω ) παιδόφιλου και ένα πλήθος από μικρά ή μεγάλα ανεξιχνίαστα εγκλήματα μπλέκονται σε αυτό το σενάριο της Jenna Bans ( Grey’s Anatomy, Private Practice, Scandal) .
Ένα καστ από γνωστούς ηθοποιούς με αρκετά καλές ερμηνείες που όμως δε καταφέρνουν να καλύψουν τις σεναριακές ατοπίες της σειράς.( ο ύποπτος παιδεραστής μένει απέναντι από το θύμα του και επιστρέφει να μείνει στο ίδιο σπίτι ακόμη και μετά την αποφυλάκισή του, δημοσιογράφος που παρουσιάζεται ως λεσβία κάνει περισσότερο σεξ με το μεγάλο αδερφό του Άνταμ ενώ ταυτόχρονα κοιμάται και με την αδερφή του και άλλα τέτοια ωραία....)
Η αλήθεια είναι ότι δε κουράζεσαι να βρεις απαντήσεις στο βασικό ερώτημα της σειράς( ποιος είναι ο Άνταμ, που ήταν όλα αυτά τα χρόνια και γιατί ) καθώς αποκαλύπτονται όλα μέχρι το 2ο-3ο επεισόδιο. Έτσι η ιστορία χάνει το πραγματικό στόχο της και επικεντρώνεται περισσότερο στη σκιαγράφηση των εξωφρενικών , μερικές φορές χαρακτήρων της.
Αμερικανιά η ιστορία της σειράς για μια ''ιερή'' οικογένεια που δεν έχει ιερό και όσιο, με ένα ξαφνικό τέλος. 6/10

Υ.Γ. Η σειρά στο τελευταίο επεισόδιο αφήνει αιχμές για επόμενο κύκλο που ξαφνικά ακυρώθηκε.
The Family (2016– ) TV Series
12
Barbarella 18:57
ΘΕΣΠΕΣΙΟ καθηλωτικο απ οτι ειδα Αμερικανικης-Αυστραλιανης συμπαραγωγης κ γιατι οχι εφ οσον σ οσα συνεργαστουν μαζι βγαινουν πολυ ελκυστικα . Ενα ακομα αρλεκιν ποιοτητας με καταπληκτικο καστ, γοητευτικες παρουσιες κ στα πλαισια των μυθιστορηματων που καποτε ηταν απλα βιβλια κ κατεκλυζαν τον κοσμο..Μια ομορφη κ εργατικη κοπελα πεφτει θυμα εξαπατησης κ καθως ειναι τοσο περηφανη αποφασιζει να φθασει στον προορισμο στον οποιο εκεινη επελλεξε για συνεργασια κ της εκλαπη με δολο Αρκετα βγαλμενο απο τη ζωη καθηλωνει κ σε συνδιασμο με μαγευτικα τοπια, ο καθε λατρης αυτων των ταινιων ταξιδευει σαν να διαβαζει ενα υπεροχο ρομαντζο.
Υπεροχη παραγωγη μ αριστη φωτογραφια , προσεγμενο σεναριο χωρις λαθη, ευστοχους διαλλογους κ προδιαθετει θετικα ακομα κ απο την μακετα του! Πολλα διδαγματα απο τη ζωη κ πολλα επισης θετικα μυνηματα οσον αφορα τις ανθρωπινες σχεσεις. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.
Ο Τελειοσ Συνδυασμοσ / A Perfect Pairing (2022)
11
gr21 17:41
Μια ακόμα γνήσια αστυνομική περιπέτεια της δεκαετίας του 1980, που είναι ταυτόχρονα και πιο χιουμοριστική αλλά και πιο βίαιη από την πρώτη ταινία. Έχει γερά μπλεξίματα, ατελείωτο κυνηγητό, καταιγιστική δράση, πικάντικές-καυστικές ατάκες, η προσθήκη του Τζο Πέσι, ως Λίο Γκετζ, δίνει έντονα κωμικό στοιχείο στη σειρά -για να ελαφρύνει το σκληρό κλίμα- και πραγματικά ρεσιτάλ ερμηνείας ταιριάζοντας γάντι με το πρωταγωνιστικό δίδυμο. Παρά τον πιο κωμικό και χαλαρό χαρακτήρα που διαλέγει να έχει το φιλμ στην αρχή, η συνέχεια είναι άκρως συναρπαστική και εντυπωσιακή πιο σκοτεινή βέβαια και σοβαρή, με φαντασμαγορικά εφέ, απίθανη σκηνοθεσία. Αυτό που κάνει επίσης διαφορά, είναι ότι σχεδόν ολόκληρο αυτό το μέρος εκτυλίσσεται τη νύχτα και η φωτογραφία αλλάζει κατεύθυνση, παίζοντας με πιο σκούρες αποχρώσεις σε σχέση με την πρώτη που είχε πιο φωτεινές. 8/10!!! Φονικό Όπλο 2 / Lethal Weapon 2 (1989)
4
gr21 15:59
Κλασσική αστυνομική περιπέτεια, με το ασυναγώνιστο κι αχτύπητο δίδυμο Μελ Γκίμπσον-Ντάνι Γκλόβερ που έχουν φοβερή χημεία, και μπορούν εύκολα να συνδυάσουν τον δυναμισμό με την πλάκα. Η υπόθεση μπορεί να είναι προβλέψιμη και αναμενόμενη στην εξέλιξή της, αλλά το σενάριο και οι διάλογοι εξαιρετικοί. Ο Γκίμπσον πλάθει έναν χαρακτήρα ακραία ερωτεύσιμο, έναν ημίτρελο αστυνομικό εκτός συστήματος με τάσεις αυτοκτονίας, μετά από μια προσωπική τραγωδία. Από την άλλη, ο Γκλόβερ δεν είναι ο τυπικός “έγχρωμος” που συμπληρώνει, αλλά ένα πρότυπο οικογενειάρχη στο όρια της κατάθλιψης λόγω ηλικίας. Σκοτεινή σε σημεία, με αρκετό χιούμορ σε άλλα, με εξαιρετικά σκηνοθετημένη δράση στο σύνολό της. Έχει γρήγορους ρυθμούς, νταβαντούρι, φουλ αδρεναλίνη και ένταση, με ένα εκρηκτικό, καταιγιστικό και τέρμα τα γκάζια φινάλε. 8/10!!! Φονικό Όπλο / Lethal Weapon (1987)
3
Barbarella 15:54
Τιποτα το σπουδαιο κ κριμα στο δυνατο καλο καστ, μια υποθεση πλεον που εχει πολυφορεθει απ το Χολιγουντ αλλα με παλαιοτερες ασυγκριτες κ καλυτερες επιτυχιες οπως πχ" 3 men and a baby" , ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ,"Κοιτα ποιος μιλαει "που πραγματικα ηταν αριστουργηματα , κ οχι φλυαρα σαν αυτο εδω με υπερβολες σεναριου κ πολλους περιττους διαλλογους. Παντελως ανωριμοι σε ευθυνες 2 ενηλικες, που ουσιαστικα η ζωη τους ειναι ανω κατω, μενουν κηδεμονες . Βαρετες σκηνες, οσο χιουμορ κ αν υπαρχει δεν μπορει να γελασει κανεις ευκολα, προβλεψιμα καρε, βαρεμαρα κ ανια για το θεατη που εχει συνηθισει σε πολλα ανωτερα κ καλυτερα. Κριμα διοτι η WARNER BROSS εβγαζε παντα διαμαντια αλλα εδω το σεναριο παει με το σημειωτον, κ περιεχει πολλες ...πατατες. Δεν ξετρελαθηκα αν κ το ειχα προβλεψει εξ αρχης οπως ξεκινουσε ειτε οπως εξελισσονταν μετα.
Η κλασσικη κουτσομπολιστικη νοοτροπια αμερικανιας εδω σ ολο της το μεγαλειο, οσον αφορα την προσωπικη κατασταση κ ζωη καποιου κατι που εξαλλου επαναλλαμβανεται σε πολλα φιλμ πχ 27 Dresses στο οποιο ειχε παιξει η ιδια ,κ αλλα πολλα. Κατι επισης πολυφορεμενο κ προβλεψιμο σε αναλογα σεναρια. Δημιουργει ενα καποιο αγχος κ εκνευρισμο . Η αλλη ταυτοχρονο δεσμο με 2 αντρες??? "θαυμασια μυνηματα" για το κοινο. Γενικα δυσκολευτηκα να το παω ως το τερμα. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
Η Ζωή Όπως Την Ξέρουμε / Life as We Know It (2010)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt1496025 2015/tt1496025.mp4 tUcrbUCWKQc 6,3 149931