Κεντρικό Μενού
Last Comment
33
gr21 02:15
Μία ακατάπαυστη λογοδιάρροια και ουσία μηδενική, με υπέροχες μεν ερμηνείες, αλλά παράλληλα ανεγκέφαλο σενάριο και ακατανόητη φλύαρη θεματολογία. Φτωχό μπάτζετ, καθώς όλα διαδραματίζονται ανάμεσα στους 4 τοίχους και η ένταση που θέλει να προσδώσει μέσω των θυελλωδών στοιχομυθιών για διάφορα θέματα θρησκευτικού, μεταφυσικού, ψυχιατρικού περιεχομένου είναι πλασματικός-προσχηματικός, καθώς δεν αντλεί κανένα νόημα που να αποσκοπεί κάπου στον πυρήνα του στόρι. Ανύπαρκτη εγκεφαλική δράση, μπλέκει την πλοκή με πολλά στάδια στις αμέτρητες συζητήσεις και τις διακλαδώσεις που αναπτύσσονται, φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει κάποια σύγχυση στο όλο εγχείρημα από τους ιθύνοντες και γενικά δεν καταλήγει σε ένα σοβαρό συμπέρασμα, ώστε να μας δώσει να καταλάβουμε τι θέλει να πει ο ποιητής. 3/10 μόνο για τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών που ήταν συμπαθητικές, κατά τα άλλα με κούρασε αφάνταστα το ανυπόφορο μπλα μπλα που μιλάγανε σα να είχαν φάει γλιστρίδα.
Nefarious (2023)
28
gr21 00:00
Ερωτικό δράμα με νουάρ πινελιες, απουσιάζουν οι καλές εκπλήξεις που θα διαφοροποιούσαν την πορεία αυτής της ταινίας ακολουθώντας έτσι την γνωστή πεπατημένη. Με εξωτικό αέρα από Μαυρίκιο που κάπως τρώγεται, ξεκίνημα στο Παρίσι πιο αδιάφορο και από ψιλόβροχο του Νοεμβρίου και τελική ωριαία κλιμάκωση στη Γενεύη, πιο βαρετή και από πενθήμερο συνέδριο κατασκευαστών επιτοίχιων ρολογιών με κούκο. Φλύαρη, άνευρη, δήθεν. Η ουσία της ταινίας αναλώνεται σε ανατροπές και ίντριγκες σαπουνόπερας που λαμβάνουν χώρο σε διαμερίσματα και εξωτικά τοπία. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά της ταινίας, συνειδητοποιείς πως το σενάριο διαθέτει λιγότερη φαντασία ακόμα και από τουρίστα που φωτογραφίζει το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη. Διότι, πόσα κλισέ και πόση αναμασημένη, στερεοτυπική αποτύπωση ενός σχεσιακού τριγώνου (που στην ουσία δίγωνο είναι από την αρχή) να αντέξει πλέον κανείς φιλμικά; Ωραίοι και οι παράνομοι έρωτες και οι φουρτουνιασμένες αγάπες, αλλά όταν το σενάριό σου πάσχει σε ροή από κάθε άποψης, τι να σου κάνει ο Νινέ και η Μάρτιν; Όλα πάνε τροχάδην, σε βαθμό να δυσκολεύεσαι να ταυτιστείς ή να αισθανθείς και την παραμικρή συμπάθεια για τον οποιονδήποτε.

Είναι σαν να βλέπεις μια ιστορία κάποιων άγνωστων που ούτε σ’ ενδιαφέρουν, ούτε και ενδιαφέρεσαι να τους μάθεις, απλά τους κοιτάς κι έπειτα από λίγο… έχεις ξεχάσει τα πάντα. Επίσης, οι ασάφειες και οι καταστάσεις που μοιάζουν ασύμβατες με τη νομική και κοινωνική πραγματικότητα αποδυναμώνουν την αφήγηση. Και παρότι κατανοώ πως πρόκειται για προϊόν μυθοπλασίας, θα περίμενα περισσότερη συνοχή και αληθοφάνεια στο ξετύλιγμα των σκηνών, σε μια ταινία που προσδίδει στον εαυτό της αστυνομικές φιλοδοξίες. Ο Πιερ Νινέ θλιμμένος ποζεράς, η Στέισι Μάρτιν φαμ φαταλ από τα Κιουρκα και ο Μπενουα Μαζιμελ με ύφος στα έχω δώσει όλα τι στον π...σο θες. Με λίγα λόγια, λιτό, χωρίς περιττές σκηνές ή επιπλέον εξηγήσεις, αφού η αθωότητα, η απώλεια, το χρήμα και η λαγνεία μπλέκονται με στυλ αλλά και με αχρείαστη βραδύτητα και στόμφο σε αυτή την άνιση ταινία. Έτσι, ο λεκτικός ερωτισμός καταλήγει σε εξυπνάδες και οι αλλεπάλληλες ανατροπές είναι πλήρως ασπόνδυλες. Κανείς στο τέλος δεν ενδιαφέρεται για το ερωτικό τρίγωνο Λίζας/Λέο/Σιμόν. Τέτοιοι εραστές, να μας λείπουν. Ανοσιούργημα ανοησίας. Έχω "φάει" τα αισθηματικά με το κουτάλι, πια, λίγη πρωτοτυπία δεν θα έβλαπτε! 3.5/10!!
Εραστές / Amants / Lovers (2020)
10
gr21 18:14
Βίαιη, σκληρή, ωμή, είναι ένα φιλμ νουάρ που θίγει με γενναιότητα τον ακραίο μισογυνισμό, που κυριαρχεί σε μία πατριαρχική, θεοκρατούμενη, βαθιά συντηρητική κοινωνία γεμάτο θρησκευτικό φανατισμό όπως το Ιράν. Η "Ιερή Αράχνη" στηρίζεται σε αληθινά συμβάντα προκειμένου να πλέξει έναν πανίσχυρο ιστό μυστηρίου (βέβαια θα γινόταν πιο ενδιαφέρον αν δεν είχε εξαρχής ο σκηνοθέτης δείξει το πρόσωπό του δολοφόνου, εκεί κάπως χαλάει το ατμοσφαιρικό κλίμα), ενώ διατηρεί έναν αγωνιώδη ρυθμό ως θρίλερ ηθικής κάθαρσης. Ενδιαφέρον έχει φυσικά και ο τρόπος που υφαίνεται ένα δίχτυ προστασίας στον δολοφόνο από τις Αρχές, τους τοπικούς παράγοντες αλλά και τον απλό κόσμο, που αναδεικνύει τη συνενοχή και τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις που ακόμα κυριαρχούν. Ο Abbasi δεν χαρίζεται ούτε στις σκηνές των δολοφονιών. Η βαρβαρότητα των γυναικοκτονιών αποτυπώνεται χωρίς περιστροφές, άτσαλα και με διάρκεια. Εξαιρετικές οι ερμηνείες των ηθοποιών του. Η Zar Amir-Ebrahimi (που κέρδισε τις εντυπώσεις και το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών), είναι σπουδαία στο ρόλο της, ενώ και ο (διάσημος στο Ιράν) Mehdi Bajestani υποδύεται με ανατριχιαστικά ήρεμους, γήινους τόνους τον δολοφόνο (δεν καταφεύγει στην ευκολία της παράνοιας), που αποτελεί έναν από τους φονικότερους στην ιστορία του Ιράν. Σε καθηλώνει από την αρχή έως το τέλος και σε κάνει να αναρωτιέσαι τη διαφορά σκέψης, τρόπου ζωής και ηθικής που έχουν ορισμένες χώρες όπως το Ιράν. Ο Ali Abbasi αφηγείται με υποδειγματικό τρόπο τα γεγονότα και υπηρετεί με συνέπεια το στόχο του, που είναι η καταγγελία της πατριαρχίας. Επιχειρεί επίσης μια προσέγγιση του δικαστικού συστήματος και των παρεμβάσεων που γίνονται ή επιχειρούνται από διάφορους παράγοντες.

Ταινία σταθμός για το Ιρανικό σινεμά για τη ριζοσπαστική ματιά του πάνω στο φανατισμό και τη σύνδεση αυτού με μια ψυχοπαθολογική εκτροπή των χαρακτήρων, όπως και συνάμα ένα καλλιτεχνικό - πολύ σκληρό στη θέασή του είναι η αλήθεια! - σχόλιο πάνω στη συνολη πολιτικοκοινωνική πραγματικότητα ενός αυταρχικου καθεστώτος που ελέγχει κάθε τμήμα του βίου ενώ παράλληλα παράγει εθελόδουλους υποστηρικτές ακόμη και εντός ορισμένων εκ των θυμάτων του. Η ταινία, δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να ανατέμνει μέσα από μία αληθινή ιστορία του παρελθόντος τις σύγχρονες παθογένειες γύρω από την τοξική αρρενωπότητα. Δεν είναι η βαρβαρότητα του που το καθιστά στοιχειωτικό, αλλά η συνειδητοποίηση πως ό,τι περιγράφει ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα του σήμερα, πως ο ιστός του μισογυνισμού πλέκεται εδώ και αιώνες και είναι ικανός ανά πάσα στιγμή να μας πνίξει. Το Holy Spider έχει πολλά παραπάνω να θίξει εκτός από τον εντοπισμό ενός φονιά: ενσωματώνει στην ενδιαφέρουσα πλοκή του τον σεξισμό και τον μισογυνισμό ενός κράτους που πασχίζει να αναγνωρίσει τη διάκριση απέναντι στους μισούς και πλέον πολίτες του. Η αληθινή ιστορία της "Ιερής Αράχνης", έχει αποτυπωθεί και σ' ένα ντοκιμαντέρ, αλλά και σε μία ακόμα φιξιόν ταινία. Το πιο δυνατό χαρτί του Abbasi είναι ότι ξεπερνά την επιδερμίδα της ειδησεογραφίας και του σκανδάλου και αντιπαραθέτει τον εγκληματία με την ευρύτερη ιρανική κοινωνία, ανοίγοντας έναν τεράστιο διάλογο για το ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για μια γυναίκα στον ισλαμικό κόσμο: ένας δολοφόνος που μπορεί να συναντήσει (ή κι όχι) κάποια στιγμή, ή το συστημικά μισογυνικό καθεστώς που αντιμετωπίζει κάθε μέρα; 9/10!!


ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ:
-Λίγες μέρες μετά την βράβευση της ερμηνείας της στο Φεστιβάλ των Καννών, η Zar Amir Ebrahami και οι συντελεστές της ταινίας, δέχτηκαν απειλές για την ζωή τους, ζητήθηκε ακόμα και επιβολή θανατικής ποινής από κάποιους Ιρανούς αξιωματούχους και ο Ιρανικός Οργανισμός Κινηματογράφου μήνυσε το Φεστιβάλ για προσβολή και προπαγάνδα, χαρακτηρίζοντας την ταινία “χυδαία”. Η αρχική ιδέα ήταν πως τα γυρίσματα θα γίνουν στο Ιράν, αλλά προφανώς κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό, αφού οι τοπικές αρχές αρνήθηκαν την άδεια στον σκηνοθέτη και τελικά το φιλμ γυρίστηκε στην Ιορδανία.
-Το υπουργείο πολιτισμού και ισλαμικής καθοδήγησης του Ιράν καταδίκασε το φεστιβάλ Κανών που βράβευσε την ταινία, θεωρώντας ότι προσβάλει τα ισλαμικά ήθη. Ακολούθως, ο υπουργός διαμαρτηρήθηκε στη γαλλική κυβέρνηση, και απείλησε με τιμωρία όσους Ιρανούς συμμετείχαν σε αυτήν.
-Ο ίδιος, με την ολοκλήρωση κάθε φόνου, τηλεφωνούσε από καρτοκινητό σε κάποιον δημοσιογράφο προκειμένου να συλληφθεί από την αστυνομία, οι πράξεις του να βγουν στο φως της δημοσιότητας και ο Θεός να αναγνωρίσει το έργο του.
-Ο Ali Abassi κατάφερε να μετατρέψει το κλασικό serial killer movie σε μία ιρανική κοινωνική ταινία, όπου το τέρας δεν είναι μόνο ένα άτομο, άλλα μία ευρύτερη κουλτούρα που διδάσκει από γενιά σε γενιά το ενδημικό μίσος και την καταδίκη των γυναικών.
-Ο Σαΐντ Χανάι, στις αρχές του 21ου αιώνα, δολοφόνησε στην πόλη Μασάντ 16 ιερόδουλες. Μόνο η Ραχίμι δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά σεναριακό δημιούργημα, απαραίτητο εργαλείο, που επινοήθηκε ακριβώς για να είναι ακόμα πιο δυνατή η επίγευση της ταινίας.
Ιερή Αράχνη / Holy Spider (2022)
6
Mivas_Greece 12:41
Ταινία εγκλήματος. Ένας επαγγελματίας πληρωμένος δολοφόνος αναλαμβάνει άλλη μια εκτέλεση ως ελεύθερος σκοπευτής από απόσταση. Όταν τελικά αποτυγχάνει καθώς πυροβολείται άλλο άτομο μπροστά από τον στόχο, φαίνεται ότι η αποστολή του θα τον ακολουθήσει σπίτι του σε ένα εξωτικό μέρος. Κι έτσι ο μόνος τρόπος για να κλείσει την αποστολή είναι να κλείσει μόνος του όλες τις εκκρεμότητες μέχρι αυτόν που έδωσε την εντολή χτυπήματος στο σπίτι του.

Μια ασυνήθιστη οπτική γωνία, από την πλευρά του πληρωμένου δολοφόνου. Ακούμε σκέψεις και μονολόγους και σε συνδυασμό με εκφράσεις και ερμηνεία μπαίνουμε στην ψυχοσύνθεση του εκτελεστή. Εϊναι άλλος ένας άνθρωπος με ατέλειες, με συναισθήματα που όμως καταπιέζει με κάθε τρόπο για να διατηρήσει την ψυχραιμία του, και να φέρει σε πέρας την αποστολή του ως επαγγελματίας και ως ψυχρός εκτελεστής. Ο Michael Fassbender είναι εξαιρετικός και έμπειρος ηθοποιός και σηκώνει την ταινία εξολοκλήρου πάνω του. Η σκηνοθεσία είχε περισσότερο αργούς ρυθμούς και ήταν ήπια, ενώ το σενάριο συνηθισμένο γενικά, αλλά το έκανε περισσότερο σαν ένα ταξίδι στην ψυχοσύνθεση του εκτελεστή στις εκάστοτε συνθήκες και όχι σαν ταινία δράσης/επιβίωσης/εκδίκησης, οπότε τα πήγε καλά σε αυτό το κομμάτι με το ανάλογο ύφος.

Ταινία που καταφέρνει να μείνει η αίσθηση αυτή της ψυχοσύνθεσης και όχι η ιστορία, η πλοκή ή η δράση που δεν υπήρχε γενικά.

Αν και θα είχε περιθώρια βελτίωσης, βλέπεται, κυρίως χάρη στον Fassbender που απέδωσε το ρόλο του άψογα.

6.5/10 από μένα.
The Killer (2023)
4
kamijneko 11:11
Αυτή δεν είναι μια σειρά να την βάλετε να παίζει και να κάνετε λίγη καθαριότητα σε όλο το σπίτι. Αν δεν προσέξεις, θα χαθείς! Θα την απολαύσεις μόνο άν την παρακολουθήσεις τελείως. Μια φανταστική ιστορία και όλα δένουν στο τέλος. Η υποκριτική είναι εξαιρετική, ειδικά από τον Peter C και το παιδί που υποδύεται τον Isaac. Λάβετε υπόψη ότι τα πρώτα επεισόδια δεν θα έχουν πολύ νόημα, ορισμένοι χαρακτήρες έρχονται και φεύγουν, οι καταστάσεις αλλάζουν δραστικά και ούτω καθεξής. Πρέπει πραγματικά να παρακολουθήσετε και να το προσέξετε για να μην μπερδευτείτε και επίσης να απολαύσετε το τέλος του τελευταίου επεισοδίου όταν όλα πέφτουν δυστυχώς στη θέση τους. Πραγματικά μίσησα έναν χαρακτήρα και δεν μπορώ να πω ποιον χωρίς να το χαλάσω, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβετε ποιον εννοώ όταν το παρακολουθήσετε. Πιστεύω ότι αυτή η σειρά αξίζει μια δεύτερη προβολή και που σκοπεύω να κάνω. Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους και ιδιαίτερα στον/τους συγγραφέα/ους που σκέφτονται έξω από το κουτί. * 8/10
The Devil's Hour (2022)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt4532826 2015/tt4532826.mp4 tJfDBSWYqU8 5.3 56901 English, Arabic, Latin United States
Πάνω