Κεντρικό Μενού
Last Comment
36
Realistis6675 16:43
SAS: Red Notice (2021)
35
Ria30 16:35
Ειναι μια ταινια ψυχολογικου θριλερ ,δραματος και μυστηριου μαζι .....
Η υποθεση αναφερεται σε μια κοπελα που πηγαινει σε ενα απομακρυσμενο μοναστηρι στην Σκωτια,στο οποιο φαινεται οτι ο ιερεας αδελφος της εχει εκει αυτοκτονησει για να δει τι ακριβως εχει συμβει.
Θεωρω οτι η ταινια δεν απεδωσε αυτο τουλαχιστον που μας υποσχεται απο την μυστηριακη της μακετα η την υποθεση.Δεν ειναι ουτε τρομου,ουτε ομως και καθαρα μυστηριου,περισσοτερο ειναι ενα συνολυθευμα απο μικρα στοιχεια,ατελειωτα βαρετους κουραστικους διαλογους (ξερετε αυτους τους πολυ ...βρετανικους),ενω παραλληλα στην προσπαθεια να σε εχουν λιγο στην τσιτα σου βγαζουν τα ματια απο μια μιζερη σκοτεινια σε ολη σχεδον την διαρκεια της ταινιας.Το σεναριο και η πλοκη δεν ειναι τελειως ξεκαθαρα στο να εμπεδωσεις την υποθεση ,ενω στο τελος γινεται μια προσπαθεια να αποδωθει συναισθημα χωρις ομως να σωζεται η κατασταση.
Κοντολογις <ανθρακας ο θησαυρος>.....παμε γι'αλλα... smirk
Consecration (2023)
27
jethro 13:32
Μια Αμερικανίδα φοιτήτρια έχει για ένα χρόνο μια έντονη σεξουαλική σχέση, με έναν Λονδρέζο, ο οποίος εργάζεται σε μια επιστημονική αποστολή στην Αλάσκα. Γνωρίζονται σε μια συναυλία στο ασφυκτικά γεμάτο Brixton Academy του Λονδίνου. Οι εβδομάδες που περνούν, τους βρίσκουν αγκαλιά στο κρεβάτι. Μαζί, για αρκετούς μήνες, βιώνουν ένα αμοιβαίο ερωτικό πάθος, τα αναπόφευκτα στάδια του οποίου - οικεία σε όποιον έχει υπάρξει ερωτευμένος- ξεδιπλώνονται παράλληλα με τα εννέα live τραγούδια των Primal Scream, Franz Ferdinand, Black Rebel Motorcycle Club, Super Furry Animals, Von Bondies, Dandy Warhols, Elbow και Michael Nyman. Η ταινία περιέχει σκηνές αληθινού σεξ κατακτώντας με άνεση τον τίτλο της «πιο τολμηρής ταινίας του mainstream βρετανικού κινηματογράφου» και τις εφημερίδες και τα περιοδικά της χώρας του τότε να προσφέρουν ασταμάτητα δωρεάν διαφήμιση για μια ταινία που αρκετοί πρόκειται να δουν από περιέργεια μόνο «για το σεξ».
9 Songs (2004)
25
jethro 11:55
Μετά από μία θεαματική ληστεία κοσμημάτων, όπου όλα φαίνονται να έχουν πάει ρολόι, τα διαφορετικά σχέδια των μελών της συμμορίας για τη μοιρασιά έχουν απρόσμενα αποτελέσματα. Τέσσερις εξαιρετικοί ηθοποιοί και πρωτοκλασάτα ονόματα την εποχή που γυρίστηκε η ταινία, βγήκαν εκτός ορίων για να απογειώσουν μια κωμωδία, ίσως την καλύτερη στα 80'ς. Η Γουάντα, γραμμένη από τον Τζον Κλιζ, που κρατά για τον εαυτό του τον ρόλο ενός σοβαροφανούς Λονδρέζου που έχει σιχαθεί τους σοβαροφανείς Λονδρέζους, προσθέτει πάνω σε αυτές τις βάσεις το σεξ, τη λαϊκή κόντρα Βρετανών και Αμερικανών, μια κομπίνα που περισσότερο μοιάζει με δικαιολογία για όσα γίνονται, ενυδρεία και τηγανητές πατάτες στη μύτη, βγάζοντας διαρκώς τη γλώσσα στους πάντες, παραμένοντας δικαίως ως σήμερα ένα classic του είδους. Η σκηνοθεσία είναι του Τσαρλς Κράιτον και εκτός του Τζον Κλιζ πρωταγωνιστούν οι Τζέιμι Λι Κέρτις, Κέβιν Κλάιν, Μάικλ Πάλιν.
A Fish Called Wanda (1988)
20
Barbarella 03:36
The Last of Us (2023)
18
gr21 02:39
Η πιο προσωπική προσθήκη στη σπουδαία φιλμογραφία του εξαιρετικού παραμυθά της μεγάλης οθόνης Steven Spielberg στην οποία ο σκηνοθέτης ανατρέχει στην παιδική και εφηβική ηλικία του, ώστε να επισκεφθεί κινηματογραφικά τις εμπειρίες του τον σμίλεψαν ως άνθρωπο και δημιουργό. Πάνω απ’ όλα είναι ένα οικογενειακό δράμα, συχνά ωμών συναισθηματικών σκηνών, μέσα από οποίο ζυμώνεται με ένταση αλλά και τρυφερότητα το πορτραίτο μιας ενηλικίωσης. Εξηγεί την σπουδαιότητα της καλλιτεχνικής φύσης και του ταλέντου, την σημαντικότητα της υποστήριξης από την οικογένεια, την αγάπη και όλα αυτά τα βιώματα που οδηγούν στην ανάδειξη του ανθρώπου και σε αυτό που θέλει να κάνει στην ζωή. Όπως πάντα παραδίδει μια ταινία που την παρακολουθείς άνετα άσχετα αν δεν αποτελεί αριστούργημα! Μεγάλη σε διάρκεια, αλλά όχι κουραστική, στρογγυλεμένη σε αρκετά σημεία, αφού ο δημιουργός δεν θέλει να προκαλέσει, ενδιαφέρουσα και συγκινητική τελικά αποτελεί άλλη μια ωδή στον κινηματογράφο από έναν άνθρωπο που ευτυχώς ασχολήθηκε με αυτό που αγαπά! Πρόσωπα και γεγονότα, μυθοπλασία και πραγματικότητα, κινηματογράφος και ζωή μπλέκονται σε μια προσπάθεια ανάδειξης των βαθύτερων επιρροών, εντυπώσεων, συναισθημάτων που διαμόρφωσαν έναν μεγάλο σκηνοθέτη. Μέσα από τα μάτια, τις αισθήσεις και τις αναμνήσεις του ίδιου. Μέσα από την ανάγκη του, να δημιουργήσει μια προσωπική ταινία, να ρίξει μια παιχνιδιάρικη, νοσταλγική μα ειλικρινή ματιά στο παιδικό-εφηβικό παρελθόν του.

Στις καλύτερες στιγμές της, η ταινία πετυχαίνει να μεταδώσει μια ζεστή, γλυκιά αίσθηση ανακάλυψης του εαυτού και του κόσμου, να αναδείξει φιλόδοξα το πώς μεγαλώνοντας οι γονείς μετατρέπονται σταδιακά σε αληθινά πρόσωπα, τα βιώματα σε ουσιαστικές επιδράσεις. Στις περισσότερες, υποκύπτει σε γλυκανάλατες διαθέσεις και συναισθηματισμούς, ενώ προσπαθεί να καλύψει μεγάλο έδαφος και πολλή πληροφορία σε 151 λεπτά, αφήνοντας αναπόφευκτα κάποια κομμάτια λιγότερο δουλεμένα. Η αυτοβιογραφική καινούργια δημιουργία την οποία ο Steven Spielberg προετοίμαζε από καιρό αιφνιδιάζει με το πόσο συναισθηματικά εγκρατής επιλέγει να είναι ο δημοφιλής σκηνοθέτης με μια συγκινησιακά φορτισμένη ιστορία που δεν είναι άλλη από τη δική του. Διαθέτει στοιχεία μοναδικής αισθητικής κι αποδεικνύει την καλλιτεχνική ωριμότητα του δημιουργού και είναι πάνω από όλα ένας ωραίος, δοσμένος με ξεχωριστή αγάπη, ύμνος στον κινηματογράφο μέσα από τη ζωή του, και τη σχέση του μ' αυτόν, του ίδιου, υπηρετώντας όλα τα κινηματογραφικά είδη: τις ταινίες καταστροφής, το γουέστερν, τις πολεμικές ταινίες, το ψυχολογικό, ακόμα και το μεταφυσικό θρίλερ προσφέροντας στο θεατή συγκίνηση και μια μεγάλη γκάμα συναισθημάτων.

Το σινεμά αφηγείται ιστορίες, φτιάχνει αλληγορίες, πλάθει μύθους, διηγείται παραμύθια. Και πάνω απ’ όλα, επουλώνει πληγές, δίνει κουράγιο και δύναμη για τις ανηφόρες της ζωής, προσφέρει καταφύγιο, παρηγοριά και ανακούφιση, χτίζοντας μια παράκαμψη και εσοχή όποτε η πραγματικότητα μοιάζει βαριά και ασήκωτη. Το The Fabelmans είναι μια αναδρομή στην παιδική και εφηβική ηλικία του ανθρώπου που θα γινόταν βασιλιάς του Χόλιγουντ, γυαλισμένη, ευαίσθητη, τρυφερή, άγαρμπη, απείθαρχη, γλυκιά, παράξενη και παρήγορη όπως κάθε ανάμνηση. Παράλληλα, είναι η πιο προσωπική ταινία του δημιουργού της, στην οποία δεν ξέρουμε ποιες από τις σκηνές είναι αληθινές, ποιες εμπνεύστηκε ο σεναριογράφος, ποιες στέκουν ανάμεσα στις αναμνήσεις του σκηνοθέτη και την πραγματικότητα. Το έργο αποτελεί μια ιδιαίτερα ευχάριστη ματιά στις λεπτομέρειες της ζωής ενός από τους πιο επιδραστικούς κι επιτυχημένους σκηνοθέτες στην ιστορία του κινηματογράφου και, αναπόφευκτα, μια διερεύνηση της απαράμιλλης γοητείας της έβδομης τέχνης, των τρόπων με τους οποίους μας συναρπάζει. Το σινεμά για τον νεαρό ήρωα, άρα και το σκηνοθέτη, αποτελεί ένα καταφύγιο συνυφασμένο με τα παιδικά του χρόνια, όταν όλα ήταν φορτισμένα από το βλέμμα των γονιών του. Εκείνοι είναι οι αρχικοί πρωταγωνιστές της ζωής του στους οποίους και υποκλίνεται, αγκαλιάζοντας τις αδυναμίες τους και θέλοντας στο φινάλε; της καριέρας του να τους ευχαριστήσει για όλα. 8/10!!!


ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ:
-Μπορεί να είναι άμεσα εμπνευσμένη από τη ζωή του Steven Spielberg, η ταινία όμως δεν μπορεί να καταταχθεί ως βιογραφία, μια και ο δημιουργός επέλεξε να αλλαχτούν τα ονόματα και να δοθεί μια πιο φρέσκια άποψη πάνω στα πρόσωπα και τα γεγονότα που ο ίδιος βίωσε νεαρός.
-Ο Steven Spielberg είχε κάνει λόγο για μια αυτοβιογραφική του ταινία από το 1999, με τίτλο τότε το I’ll Be Home, και την αδελφή του, Anne Spielberg, στο σενάριο. Εξαρχής όμως είχε εκφράσει και τους φόβους του για αυτήν, μια και δεν γνώριζε πώς θα αισθάνονταν η οικογένεια του. Έφτασε το 2005, και ο διάσημος δημιουργός εξιστόρησε τη ζωή του στον σεναριογράφο Tony Kushner, με τον οποίο συνεργάζονταν για το Μόναχο. Εκείνος είχε δηλώσει βέβαιος πως κάποια στιγμή θα γίνονταν ταινία. Η επίσημη δουλειά ξεκίνησε το 2019, την εποχή των γυρισμάτων του West Side Story, με το σενάριο να αρχίσει να γράφεται το 2020 κατά τη διάρκεια των lockdown της πανδημίας. Ο Kushner είχε πει για την εμπειρία του: “Γράφαμε επί τρεις ημέρες κάθε εβδομάδα, για τέσσερις ώρες την ημέρα, και τελειώσαμε το σενάριο μέσα σε δύο μήνες. Ήταν ό,τι γρηγορότερο έχω τελειώσει ποτέ μου”.
-Στις σκηνές όπου ο Σάμι γυρίζει τις πρώτες του ταινίες σε 8mm, ο Spielberg αποφάσισε να αναπαραστήσουν επακριβώς εκείνες που ο ίδιος είχε τότε γυρίσει.
The Fabelmans (2022)
12
Chuncho 00:59
Κάποτε πρέπει να βγάλουμε βραβεία παραπληροφόρησης, να μια υποψηφιότητα. Δεν θα έμπαινα στον κόπο αλλά μετά την τραγωδία στα Τέμπη τα έχω πάρει με την αναλγησία των ΜΜΕ.

Λοιπόν, δεν περίμενα και πολλά απο Νετφλιξ αλλά τέτοια ανήθικη παραπληροφόρηση στην πλάτη 239 θυμάτων δεν την περίμενα.
Εν έτη 2023, εννιά χρόνια μετά το δυστύχημα θυμήθηκαν να βγάλουν ένα ντοκυμαντέρ με υποθέσεις που εδώ και χρόνια έχουν απορρηφθεί κατηγορώντας άτομα που σκοτώθηκαν / αγνοούνται στο δυστύχημα.

Το μόνο διαφορετικό που έχει να προσφέρει είναι η παρουσίαση μιας θεωρίας από ένα απίθανο ανθρωπάκι που εμφανίζεται και ως τηλε-μαϊντανός προσπαθώντας να πείσει πως οι Ρώσοι φταίνε για όλα (κοίτα να δεις).
Όταν μάλιστα αναφέρει τα κίνητρα γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Ακόμα και όταν αποδεικνύεται ότι κάνει σφάλμα στο τεχνικό κομμάτι αυτός συνεχίζει και, όπως θα δείτε, δεν μπαίνει καν στο κόπο να εξηγήσει πως ένα αεροπλάνο πετώντας πάνω από 5-6 χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα δεν θα εντοπιστεί από τα πολεμικά ραντάρ. Άσε που παραποιεί την λίστα επιβατών βαφτίζοντας τους Ουκρανούς ως Ρώσους.

Αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος να γίνει τέτοια εκτενής αναφορά εφόσον όπως αποδεικνύεται είτε έχουν απορρηφθεί είτε είναι αναξιόπιστα.

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για το MH370 τα καλύτερα ντοκυμαντέρ είναι Γαλλικά. Είπα να δω και κάτι πιο σύγχρονο αλλά δεν ...
MH370: The Plane That Disappeared / MH370: Το Αεροπλάνο που Εξαφανίστηκε (2023)
5
gr21 22:50
Σενάριο πυκνό και καλογραμμένο, εμπνευσμένο από ένα αληθινό περιστατικό το οποίο συνέβη λίγα χρόνια πριν και απασχόλησε την κοινή γνώμη της χώρας, διατυπώνει δύσκολα ηθικά διλήμματα και προβληματισμούς, παρατηρήσεις για τις κοινωνικές τάξεις, τη θέση των γυναικών στην ιρανική κοινωνία και την όποια απόδοση δικαιοσύνης, σε μια χώρα που βρίσκεται δεκαετίες τώρα μετέωρη ανάμεσα στο μεταίχμιο του παλιού και του νέου κόσμου, με ό,τι και αν αυτό σημαίνει, δηκτικό και καυστικό σχόλιο για τα σάπια συστήματα και τις λάθος αθώες αλλά μοιραίες επιλογές, μωσαϊκό χαρακτήρων όπου αναδεικνύει όλη την αμφισημία ενός ασφυκτικού περιβάλλοντος γεμάτου μυστικά και ενοχές. Οι σύγχρονοι "ήρωες" είναι έρμαια του ευμετάβλητου τρόπου προβολής της υπόθεσής τους, έτοιμοι να μετατραπούν σε αποδιοπομπαίοι τράγοι ανά πάσα στιγμή, περίπου όσο εύκολα βρέθηκαν στην ακριβώς αντίθετη θέση. Είναι συγγενικό τόσο θεματικά όσο και υφολογικά του "Ένας Χωρισμός", του "Τι Απέγινε η Έλι" και του "Εμποράκου", αλλά δεν φτάνει στη δυναμικότητα και την εκρηκτικότητα συναισθημάτων αυτών ων τριών ταινιών.

Η κάμερα παρακολουθεί την Οδύσσεια του Rahim, καθώς τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει, δείχνουν να μην τελειώνουν. Η ερμηνεία του Jadidi είναι υποδειγματική. Σε κερδίζει τόσο με την ευαίσθητη, ισορροπημένη και χωρίς μελοδραματικές εξάρσεις ή βεβιασμένη λύπηση ερμηνεία του, όσο και με το ανοιχτοκάστανο, καθαρό και συνεσταλμένο κουταβίσιο βλέμμα του (βέβαια καίει λίγο mazoo and the zoo με την αφέλεια του και την βλακώδη συμπεριφορά του μερικές στιγμές). Ο Farhadi τον εγκλωβίζει αριστοτεχνικά σε έναν ιστό παρεξηγήσεων, προκαταλήψεων και ιδεοληψιών που έχουν συθέμελα διαβρώσει τη σύγχρονη κοινωνία. Κανείς δεν είναι εδώ ξεκάθαρα αθώος, ένοχος ή ήρωας, (οι χαρακτήρες συνθλίβονται από τις συνέπειες των πράξεων τους), συμπέρασμα το οποίο εξάγει με τη γνωστή, αναγνωρίσιμη από μακριά πλέον κινηματογραφική μέθοδό του. Ο πρωταγωνιστής του, όπως κάθε πρωταγωνιστής του, ξέρει ότι δεν μπορεί να νικήσει τον πόλεμο, αλλά πασχίζει με νύχια και με δόντια να κερδίσει μια μικρή, αλλά τόσο σημαντική μάχη. Εξαιρετικές ερμηνείες από το σύνολο των ηθοποιών και κυρίως των γυναικείων χαρακτήρων που είναι στιβαρές και με δυναμισμό.

Ο Farhadi σκηνοθετεί με μαεστρία, ατμόσφαιρα και κλιμακούμενη ένταση έναν θορυβώδη λαβύρινθο ανθρώπων σε απόγνωση, το νευρώδες μοντάζ παραπέμπει σε θρίλερ, ο λεπτομερής, λειτουργικότατος ηχητικός σχεδιασμός και η διακριτική (αλλά αποτελεσματική) χρήση της μουσικής συνδυάζεται προς όφελος της αφήγησης (χωρίς μελοδραματικές κορυφώσεις), συνοδεύοντας τη δράση, υπογραμμίζοντας τα απαραίτητα, αναδεικνύοντας και συμμετέχοντας στη μυθοπλασία. Το χτίσιμο της πλοκής είναι δεξιοτεχνικό. Οι λεπτομέρειες που συνθέτουν τους ήρωές του και την πραγματικότητα στην οποία ζουν, αυξάνει το ενδιαφέρον και σε προετοιμάζουν για τη συναισθηματική έκρηξη της τελευταίας πράξης.

Ο τίτλος όμως δεν είναι καθόλου τυχαίος. Γιατί ο Farhadi θέλει να καυτηριάσει, με περισσή ειρωνεία, πώς κατασκευάζονται ή αποκαθηλώνονται ήρωες μέσα σε μια μέρα. Να κάνει ένα ευρύτερο, παγκόσμιο σχόλιο για τη δύναμη των social media στις σύγχρονες κοινωνίες: πώς τα χειρίζεται το σύστημα (π.χ. οι διεφθαρμένες φυλακές) για να υπερασπιστεί την εικόνα του, πώς μπορεί να τα εκμεταλλευτεί ο οποιοσδήποτε για να αμαυρώσει την τιμή ενός ανθρώπου, πώς τα εκλαμβάνει το κοινωνικό σύνολο ως μέσο για ένα ανεξέλεγκτο λαϊκό δικαστήριο. Έτσι, εν κατακλείδι, ο Farhadi δοκιμάζει συνεχώς την ηθική των κεντρικών χαρακτήρων και μαζί των θεατών, στήνοντας ένα έντονο αλλά αργό στους ρυθμούς δράμα, που επιμένει στις ανθρώπινες σχέσεις και διαδρομές, χωρίς να επιλέγει στρατόπεδα, με την ταινία να στέκεται επάξια δίπλα στις προηγούμενες δουλειές του σκηνοθέτη και να επιβεβαιώνει τη σημασία του για το σινεμά του καιρού μας. ένα σινεμά ανθρωποκεντρικό αλλά πρωτίστως με κοινωνική συνείδηση. 8/10!!!
A Hero / Ghahreman (2021)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt7248144 2015/tt7248144.mp4 v9GnP1HW2NQ 5,5 1940 Norwegian, Danish Norway
Πάνω