Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8869 Barbarella +5770
3777
3Admin
2494
4cinephile22
1544
5eirinips
1497
6gr21
1025
7ginab
1005
8kezia
904
9SerialWatcher
891
10mariaross
Last Comment
-480
drakuka 02:28
-484
ginab 00:54
laughing
-488
gr21 23:59
Ένας καθηγητής Αστρονομίας και η μεταπτυχιακή του μαθήτρια κάνουν μία τρομακτική ανακάλυψη: ένας μετεωρίτης μεγέθους ενός Εβερεστ, ικανού να καταστρέψει καθολικά τη Γη εξοντώνοντας την ανθρωπότητα, κινείται με χιλιομετρική ταχύτητα που μάς δίνει ένα περιθώριο 6 μηνών να αντιδράσουμε. Αυτό όμως σημαίνει εμπιστοσύνη στην επιστήμη: ο Λευκός Οίκος πρέπει να πιστέψει τους ειδικούς και να κινηθεί άμεσα, οι εκατομμυριούχοι να χορηγήσουν απλόχερα την αποστολή, τα media να επικοινωνήσουν την είδηση με σοβαρότητα στους πολίτες και κάθε ένας από εμάς να λάβει τα μέτρα του. Μόνο που στις εποχές που ζούμε, πολιτικοί και επιχειρηματίες αντιδρούν με εγκληματικά ανόητο ωφελιμισμό, τα media προτιμούν το celebrity gossip και οι πολίτες παρασύρονται πολύ εύκολα: δεν κοιτούν πάνω, αλλά στα κινητά τους. Η ταινία είναι μια σάτιρα που στοχεύει Αμερικανούς ρίχνει βέλη κατά της επιστήμης, κατά της διανοητικής και της λογικής, η υποβολή στην πλύση εγκεφάλου από τα social media και την ευκολοπιστία.

Σε μεγάλη φόρμα, ο ΜακΚέι σκαρφίζεται μία πικρή σάτιρα της κοινωνικοπολιτικής μας κατάντιας και μια ξεκαρδιστικά μαύρη κωμωδία επιστημονικής –όχι όμως και πολιτικής– φαντασίας που ισοπεδώνει κάθε θεσμική αξία της σύγχρονης αμερικανικής πραγματικότητας. Από την κυβέρνηση και το στρατό μέχρι τα ΜΜΕ, την επιχειρηματική «ηθική», όλη την ποπ κουλτούρα και την ίδια την κοινή γνώμη, τα σατιρικά βέλη του βρίσκουν το κέντρο του στόχου, ποτισμένα με ιδιοφυές, δηλητηριώδες χιούμορ που σπάει κόκκαλα. Επενδύει στην αποτύπωση κι εξακρίβωση των ανθρώπινων αντιδράσεων κι ιστοριών πίσω από την επικείμενη καταστροφή, συνδυάζει ιδανικά την αυστηρότητα με την ελευθερία και την έμπνευση. Και καταφέρνει τελικά να αποκαλύψει έναν σύγχρονο άνθρωπο έρμαιο ενός θλιβερού σουρεαλισμού που μοιάζει να συμπαρασύρει εδώ ακόμα και την όποια προσπάθεια για την ίδια την επιβίωση του. Ο ΜακΚέι ξεφτιλίζει το σύνολο της κοινωνίας, από τα ψηλά μέχρι τα χαμηλά, σε μία περίοδο στην οποία τόσο το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, όσο και η διαχείριση της πανδημίας του COVID-19 από τους μηχανισμούς εξουσίας… αστοχούν παγκοσμίως, αποτυπώνοντας την ανατριχιαστική διαπίστωση της ασημαντότητας της ανθρώπινης ζωής. Τα συμφέροντα τα οποία καθοδηγούν την αμφισβήτηση, η αβάσταχτη ελαφρότητα του όχλου, η συμφορά της επιβολής των social media σε απαίδευτους κρετίνους που είδαν την καθημερινότητα ν’ αποκτά «σημασία» μονάχα μέσα από Like και followers, η έννοια του πατριωτισμού και του καθήκοντος, ο ύψιστος ρόλος της… χορηγίας, η τυφλή πορεία του είδους μας προς την εξαφάνιση (με ή χωρίς κομήτη…), προκαλούν μέχρι και ασταμάτητο χάχανο σε πρώτο επίπεδο, αλλά με λίγο μυαλό παραπάνω, τούτη η ταινία φαντάζει σαν το απόλυτο disaster.

Ο ΜακΚέι χρησιμοποιεί το ευφυές φαρσικό του χιούμορ κι εμείς γελάμε - ενώ ταυτόχρονα παγώνει το αίμα μας. Ο ΜακΚέι χρησιμοποιεί κι εδώ όλα του τα όπλα (πυκνό σενάριο, βιτριολικές ατάκες, πολυπληθές καστ διαφορετικών ερμηνευτικών ταχυτήτων και μία πλοκή με έναν όμως απόλυτα καταιγιστικό ρυθμό και με ένα σεναριακό «νεύρο» άνευ προηγουμένου). Κινούμενος δε στο γνωστό σκηνοθετικό και σεναριακό του στυλ που περιλαμβάνει έναν γερό βομβαρδισμό με εικόνες και πληροφορίες, καταφέρνει να κατεβάσει λίγο τον ρυθμό και να επενδύσει έτσι με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στους στιβαρούς του χαρακτήρες. Διαθέτει ένα υπέροχο καστ που καταφέρνει να κερδίσει κάθε πιθανή εντύπωση, και που αναμένουμε να δούμε να φιγουράρει στις οσκαρικές πεντάδες. Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την ευρεία του ερμηνευτική στόφα. Τσαλακώνεται αβίαστα σε νευρικό, ανασφαλή nerd κι εξαφανίζει γενναιόδωρα την προσωπική του λάμψη για να σαρκάσει τον επιστήμονα που παρασύρεται από τα 15 λεπτά της δημοσιότητάς του. Η Τζένιφερ Λόρενς είναι επίσης ιδανική στο ρόλο της αυθάδους, μη politically correct φοιτήτριας που καπνίζει φούντα και βρίζει live στην αμερικανική τηλεόραση. Ο Μαρκ Ράιλανς σου παγώνει το αίμα με την ψυχρή, ρομποτική του ενσάρκωση του εκατομμυριούχου «οραματιστή». Η Κέιτ Μπλάνσετ καρφώνει τα δόντια της με χειρουργική ακρίβεια στις τηλεοπτικές ξανθιές, η Μέριλ Στριπ διασκεδάζει αφάνταστα ως θηλυκός Τραμπ με τον Τζόνα Χιλ να έχει τις καλύτερες ατάκες ως γιος της Προέδρου.

Όχι, δεν επιτυγχάνει σε όλα. Το σενάριο είναι άνισο, η διάρκεια αδικαιολόγητα μεγάλη (ένα πιο σφιχτό μοντάζ θα ωφελούσε τη δύναμη της ταινίας), ενώ το κυνικό μήνυμα θολώνει με μία γλυκιά κάθαρση που μοιάζει να βγαίνει από άλλη ταινία. Όχι, δεν μπορείς να κοροϊδεύεις (ορθώς) τις ηρωικές προπαγανδιστικές ευκολίες των αλά « Αρμαγεδδών» χολιγουντιανών busters και εσύ να επιλέγεις τελικά ένα εύκολο χριστιανικό φινάλε. Ειδικά το απολαυστικό πρώτο μέρος είναι τσουχτερά αστείο και εκτός από τροφή για σκέψη προσφέρει και διασκέδαση. Σαν μία επική disaster movie που η καταστροφή δεν είναι κάτι που περιμένουμε να έρθει. Έχει ήδη συμβεί. 9/10!!!
-489
Barbarella 22:57
Εφ οσον η Ασια δινει το προβαδισμα να κυκλοφορησει κ μια αλλη εκδοση πολλα παλι συγχαρτηρια. Στην εδω λοιπον εκδοση ας μην εστιασω τοσο στην ταση χαλαρων ηθων της αμερικανιας-που ας ηξερα αυτοι οι ανθρωποι δεν νοιωθουν εντελως ζαβοι να "μειονεκτουν" κατα αυτο το τροπο τον εαυτο τους στο πανι κ στο γυαλι(?) απορια αλυτη. Θα εστιασω στο περιεχομενο με 2 πασιγνωστες πρωταγωνιστριες σε μυστηριο κ τρομο οπως η επικεφαλης που την ειδαμε κ στο φιλμ φαντασιας "Λεμονι-μια σειρα απο ατυχη γεγονοτα", οπου παριστανε τη μεγαλη αδερφη, με τον Τζιμ Καρει.
Μια αριστη μουντη κ γκριζα φωτογραφια που παιζει με τα ματια του θεατη μεταξυ ασπρομαυρου κ επιχρωματισμενου , οπου μετα τα πρωτα πλανα-σ εκεινο του ονειρου φανταζει σαν ενα πετυχημενο βιντεο κλιπ φαντασιας απο ποπ τραγουδι. Μια μεταφυσικη κατασταση οπου ενα κοριτσι βασανιζεται μ ονειρα κ ενδομυχες τυψεις για μια χαμενη μητερα που οσο ηταν αρρωστη βιωνε την απομονωση στο ιδιο το σπιτι τους κ την ελεεινη μεταχειρηση. Ενα ψυχολογικο κομματι ειναι οτι προσπαθει να της εξηγηθει βασει ψυχολογιας, ενω η κατασταση ξεφευγει κ παει πλεον στην ΠΑΡΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Ενας τραγελαφικος πατερας που αδιαφορει στην ακαταλληλοτητα της φιλεναδας του,της ιδιας που ηταν καταλυτης για το χαμο της γυναικας του, κανοντας τα παιδια του να υποφερουν. Κομμενη ανασα εξαρχης για το τι παει να γινει, κ για τον γριφο που ξεκινα. Αριστο καστ ευελικτες σκηνες κ συντομοι σωστοι διαλλογοι. Καταπληκτικη μακετα. Ενα απ τα δημιουργηματα προς θαυμασμο σ αυτον τον τομεα στο μεταγενεστερο τρομο της χιλιετιας, που καπου φευγαλεα εχει την αιγλη των παλαιοτερων.
-490
ΟΒΕRON 22:57
-493
tolman 22:27
-494
ggoldend 22:19
-504
gr21 18:40
Το αρχικό εικοσάλεπτο, με το φιλμ να ξεκινά στήνοντας ένα ενδιαφέρον ψυχολογικό στάτους και με το καταπιεστικό ανδροκρατούμενο κλίμα που επικρατεί, υπόσχεται μια ταινία γεμάτη ένταση. Ο Μάρτιν είναι παθολογικά δυνάστης με ψυχαναγκαστικές αντιδράσεις. Απαιτεί από τη Λόρα στρατιωτική τάξη και πειθαρχία υπό την απειλή τιμωρίας με άσκηση βίας. Αυτή η εισαγωγή μάς βάζει στο πλαίσιο ενός ψυχοδράματος, με μια Τζούλια Ρόμπερτς να αποδίδει πολύ καλά το μαρτύριο της παγιδευμένης και έναν Πάτρικ Μπέργκιν να πείθει ως σαδιστής. Παρακάτω όμως το φιλμ εξελίσσεται σε ένα ακόμη κοινότοπο θρίλερ, σε κυνηγητό της γάτας με το ποντίκι, χώρια που το σενάριο δεν δίνει ικανοποιητικές απαντήσεις σε αρκετά σημεία της πλοκής. Μένει απλά η απόλαυση ερμηνειών στην οποία συμβάλλει και ο Κέβιν Άντερσον ως καθηγητής δραματικής τέχνης στη νέα πόλη. Υπάρχουν έξυπνες ιδέες, όπως η ταύτιση της έννοιας της «τάξης» με τον τρόμο, ο βασικός όμως μαγνήτης είναι η Ρόμπερτς. 7/10!!!
-512
tyropitomelaki 15:46
nai
-513
BlackRxose 15:20
-514
gr21 15:13
Αδιάφορο θρίλερ με πολύ σύντομη ροή. Eίναι βαρετό και δίχως ίχνος έμπνευσης, ανακυκλώνοντας γνώριμα κλισέ, χρυσοποίκιλτους σταυρούς και ψιχάλες αγιασμού, προσπαθώντας να σε κάνει να ξεχάσεις ένα αξιογέλαστο σενάριο που μετά βίας βγάζει νόημα. Στην πραγματικότητα όμως το φιλμ δεν σε κάνει να αναρωτιέσαι ή να ενδιαφέρεσαι για τίποτα απολύτως. Περί τρόμου, περιμένετε λίγα. Με το πρόσχημα της «αληθινής ιστορίας», έχουμε καθαρόαιμο φιλμ τρόμου με ελάχιστες στιγμές… τρόμου. Περισσότερο στην ατμόσφαιρα υπάρχει επένδυση, αλλά είναι τόσο ψεύτικη και τεχνητή, που βγάζει μάτι και για τον πιο άπειρο θεατή. Τίποτε απ’ όσα συμβαίνουν μέχρι τότε δεν πείθει για την αληθοφάνειά του, με το δήθεν μαγνητοσκοπημένο υλικό να μπλέκεται με ελεύθερη κινηματογράφηση, την εικόνα να αλλάζει αναίτια φωτισμούς και ύφος και τις τρομακτικές σκηνές να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ξεκινάει, ας πούμε, νορμάλ, απλά λιγάκι κουραστικό, φτάνει σε έναν εξορκισμό παρωδία και κρατάει ένα «γκραντ φινάλε» δίνοντάς μας τη χαριστική βολή με το απότομο, βλακωδώς εκκρεμές τέλος του, βγαλμένο από τα χειρότερα όνειρα του Friedkin, που αν γνώριζε το πού θα το τράβαγαν οι επίγονοι αντιγραφείς του, θα κρατούσε τον πολύπαθο από λογοκλοπές «Εξορκιστή» για ιδιωτική προβολή. 4/10!!
-515
Admin 15:10
-516
Admin 15:10
-517
ΓΙΩΡΓΟΣ 1313 14:33
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt6992870 CFiWPHKE8kY 7.4 14 {"playlist":[ {"comment":"Episode 1","file":"https://cdn.vidce.net/video/La_Guerre_Des_Trones/1x01.mp4"}, {"comment":"Episode 2","file":"https://cdn.vidce.net/video/La_Guerre_Des_Trones/1x02.mp4"}, {"comment":"Episode 3","file":"https://cdn.vidce.net/video/La_Guerre_Des_Trones/1x03.mp4"}, {"comment":"Episode 4","file":"https://cdn.vidce.net/video/La_Guerre_Des_Trones/1x04.mp4"} ]}