Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8870 Barbarella +5739
3772
3Admin
2481
4cinephile22
1544
5eirinips
1477
6gr21
1005
7kezia
999
8ginab
904
9SerialWatcher
891
10mariaross
Last Comment
40
miranda_d 21:42
14
cinephile22 06:59
Ο John Hughes, είναι ένας σκηνοθέτης που έστησε μια ολόκληρη καριέρα με εφηβικές / νεανικές κωμωδίες.
Η συγκεκριμένη είναι ίσως μια από τις πιο σημαντικές γιατί εξακολουθεί να είναι το ίδιο επίκαιρη και διαχρονική.
Στην ταινία συναντάς μια ομάδα από πέντε μαθητές, εντελώς διαφορετικούς μεταξύ τους. Με την πρώτη ματιά, τα παιδιά αυτά δεν έχουν τίποτα κοινό.
Ανεξάρτητα από την καταγωγή και την ανατροφή του, κάθε χαρακτήρας έχει τα δικά του προβλήματα. Ο Hughes ζωγραφίζει το πορτρέτο της ομάδας και πηγαίνει πιο βαθιά. Παρουσιάζοντας τύπους κλισέ, αναδεικνύονται σχεδόν όλα τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι έφηβοι.
Οι ερμηνείες είναι αρκετά καλές και η μουσική υπέροχη ιδιαίτερα το κομμάτι των Simple Minds "Don't You (Forget About Me)".
Εξαιρετική και η αναφορά στους στίχους του τραγουδιού Changes του αείμνηστου David Bowie:

And these children that you spit on as they try to change their worlds; are immune to your consultations, they are quite aware of what they are going through
11
gr21 03:10
Το «Νεκροταφείο Ζώων» που έγραψε ο Stephen King το 1983 θεωρείται κατά κοινή ομολογία ένα από τα καλύτερα κι εφιαλτικότερα μυθιστορήματά του. Όπως στις καλύτερες ιστορίες horror, ο τρόμος στο «Νεκροταφείο» δεν προκαλείται από την παρουσία φαντασμάτων, το τρίξιμο πορτών και τον διαμελισμό ανθρώπινων σωμάτων, αλλά από τις βαθύτερες θεματικές του, όπως την αποτύπωση μιας ανθρώπινης τραγωδίας και τον εγγενή ανθρώπινο φόβο του θανάτου. Δεν είναι γεμάτο ανατριχιαστικές περιγραφές, gore και αίμα - εξάλλου τα περισσότερα αν όχι όλα τα βιβλία του Κινγκ είναι γεμάτα από αυτά - αλλά μιλάει για τον ίδιο το θάνατο, για το φόβο μας όταν τον αντικρίζουμε, για το πώς τον αντιμετωπίζουμε, τον τρόπο με τον οποίο τον αποδεχόμαστε ως μέρος της ζωής μας και για το πώς συμφιλιωνόμαστε με την ιδέα του (ο καθένας πάντα με τον… ιδιόμορφο τρόπο του). Η προσπάθεια κατανόησης του θανάτου από ένα παιδί, αλλά και η αδυναμία αντιμετώπισης προσωπικών τραυμάτων του παρελθόντος αποκαλύπτουν ένα θεματικά πλούσιο στόρι. Μάλιστα, το τέλος στην συγκεκριμένη διασκευή έχει αλλαχθεί, για να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τις εν λόγω θεματικές με μια «πειραγμένη» προσέγγιση πάνω στην ανάγκη του να ανήκεις σε μια οικογένεια.

Εδώ, οι σκηνοθέτες Κέβιν Κολς και Ντένις Γουίντμαγιερ αποφασίζουν να λοξοδρομήσουν ως ένα βαθμό από τα γεγονότα του βιβλίου, τόσο όμως όσο να κάνουν την ταινία τους να μοιάζει φρέσκια και γεμάτη εκπλήξεις, ακόμα και για τους πιο hardcore φανς, αλλά ταυτόχρονα παραμένοντας πιστοί στην ταυτότητα και την καρδιά του best seller του Κινγκ. H ταινία αρχίζει με μια σκηνή από το τέλος, προμηνύοντας έτσι το τι ακολουθεί, χτίζοντας ήδη από τα πρώτα πλάνα μια απόκοσμη ατμόσφαιρα και μια αίσθηση αυθεντικού τρόμου που εκτείνεται από το σπίτι των Κριντ που βρίσκεται στα όρια ενός πυκνού και σκοτεινού δάσους μέχρι και το ανατριχιαστικό μικρό νεκροταφείο ζώων που βρίσκεται μέσα σε αυτό. Και ακριβώς εδώ οι Κολς και Γουίντμαγιερ αρχίζουν να δημιουργούν τη ζοφερή απεικόνιση της ίδιας της πραγματικότητας για τους χαρακτήρες τους, βάζοντας με μεθοδικότητα μέσα στην πλοκή της τις όποιες νοσηρές αλλαγές τους από το βιβλίο, με αρκετές πινελιές μαύρου χιούμορ. Είναι ακριβώς αυτές οι αλλαγές, όσο μικρές και όσο μεγάλες, οι οποίες είναι τόσο έξυπνες όσο και σκόπιμες για να δώσουν έτσι μια νέα πνοή στην ήδη γνωστή ιστορία, αν και κάποιες δείχνουν κάπως απότομες και επιτηδευμένες ενώ δεν λειτουργούν πάντα όπως θα έπρεπε σεναριακά.

Το πιο σημαντικό επίτευγμά της είναι το πώς αντιμετωπίζει, αφηγηματικά τουλάχιστον, το θάνατο, τη θλίψη γύρω από αυτόν, αλλά και το φόβο που έχουμε για τον χαμό κάποιο κοντινού μας προσώπου, είτε αυτό είναι με την μορφή μιας μικρής κοπέλας για τη γάτα της, είτε ενός γονέα για το παιδί του, αλλά και την αδυναμία να συζητήσουμε γι' αυτόν. Ο Τζέισον Κλαρκ ισορροπεί απόλυτα ανάμεσα στη ζωή ενός καθημερινού ανθρώπου αλλά και ενός γιατρού ο οποίος δεν πιστεύει στη μετά θάνατον ζωή, η Εϊμι Σάιμετζ στο ρόλο της Ρέιτσελ ερμηνεύει μια γυναίκα που έχει τραυματιστεί ψυχολογικά από τον θάνατο της αδερφής της, ενώ ο Τζον Λίθγκοου, αν και δεν είναι εδώ το πατρικό πρότυπο που λείπει από τη ζωή του Λούις, σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις με την ερμηνεία του. Και ναι η γάτα που παίζει τον Τσερτς είναι τόσο τρομαχτική και ανατριχιαστική όσο περιμέναμε να είναι. Η πλοκή δεν παίρνει ποτέ ανάσα και τα jumpscares πέφτουν βροχή σ’ αυτήν τη μοντέρνα εκδοχή, η οποία αποδεικνύεται αρκετά τρομακτική, με επιβλητική ατμόσφαιρα και μυστηριώδης ροή χωρίς όμως να αφήνει χρόνο ανάπτυξης στους χαρακτήρες και χώρο σε κάποια «πιο βαθιά» ιδέα, όπως η σχέση της γης (πρώην ινδιάνικη περιοχή) και των ηρώων με το τραυματικό παρελθόν τους. Αν κι όλα έχουν μπει στον αυτόματο τρομο-πιλότο λοιπόν, πολλές σεναριακές αλλαγές σε σχέση με το βιβλίο, και ειδικά το φινάλε, αποδεικνύονται τελικά έξυπνες και αποτελεσματικές. Αν και μοιάζει να χωλαίνει λίγο στη μέση, το «Νεκρωταφίο Ζώων» είναι η απόδειξη πως μερικές φορές τα ριμέικ μπορούν να είναι καλύτερα από την πρωτότυπη ταινία. Τρομαχτικό όσο χρειάζεται και ταυτόχρονα διασκεδαστικό, το φιλμ θα κάνει ακόμα και τους φανς του μετρ του τρόμου να φύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις από την αίθουσα, ακόμα και με όλες τις αυτές τις αλλαγές που υπέστη το βιβλίο. 8/10!!!
10
gr21 02:46
Το κεντρικό εύρημα του λαβυρίνθου στο πρώτο φιλμ, αν και δεν αξιοποιούταν ούτε κατά διάνοια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να παράγει έναν αρκούντως περιπετειώδη και απολαυστικό γρίφο λόγω των περιορισμών της πρωτογενούς πηγής και του κοινού στο οποίο προορίζονταν τόσο το βιβλίο όσο και η κινηματογραφική μεταφορά, κάπως κάλυπτε αυτό που έγινε φανερό με το “Maze Runner: The Scorch Trials”, ότι δηλαδή το σύμπαν αυτό δεν έχει καμία ειδοποιό διαφορά από το μέσο δείγμα του είδους στο οποίο ανήκει και ακολουθεί ευλαβικά όλα τα αναμενόμενα. Θέλοντας να ακολουθήσει ακόμη έναν κανόνα, αυτόν που υπαγορεύει ότι οι τριλογίες πρέπει να κλείνουν κάνοντας όσο περισσότερο θόρυβο μπορούν, το τρίτο μέρος της τριλογίας είναι και η μεγαλύτερη σε διάρκεια εκ των τριών ταινιών, με τα επιπρόσθετα λεπτά να μην προσφέρουν πολλά παραπάνω από επιπλέον κούραση και «μπούκωμα»: για μια ακόμη φορά, οι ιδέες δεν είναι πολλές. Μια πολύ καλή ένδειξη του πόσο τεμπέλικα γραμμένο είναι το σενάριο, κάτι για το οποίο σίγουρα ευθύνεται και η πρωτογενής πηγή, είναι η χρήση πραγματικά αμέτρητων από μηχανής θεών που δυστυχώς αποδυναμώνουν και το σασπένς, το οποίο ο Wes Ball έχει αποδείξει στα προηγούμενα φιλμ της σειράς ότι μπορεί να οικοδομήσει σε ικανοποιητικό βαθμό όταν το θέλει.

Διαπίστωσα πολλές σεναριακές ευκολίες, όπως και ένα φινάλε κάπως "λίγο". Είναι σαφές ότι η ταινία ήθελε να δώσει έμφαση στην παρέα που είχε δημιουργηθεί από την πρώτη ταινία αλλά νομίζω ότι το παράκανε. Θα ’πρεπε να φροντίσει περισσότερο και το θέμα του τι έγινε τελικά με τη θεραπεία. Το μυστήριο της πρώτης ταινίας έχει πεταχτεί στα σκουπίδια, τα δυστοπικά κλισέ δίνουν και παίρνουν, έδειξε πως πρόκειται για άλλη μια ξαναζεσταμμένη ιδέα, την οποία έχουμε σίγουρα ξαναδεί και μάλιστα αρκετά καλύτερα. Οι ερμηνείες είναι άχρωμες επειδή δεν υπάρχουν ολοκληρωμένοι χαρακτήρες, που με δυσκολία προσπαθείς να συνδεθείς συναισθηματικά μαζί τους, μοιάζουν να είναι φυλακισμένοι μέσα σε κακογραμμένους διαλόγους και αφόρητα βαρετές καταστάσεις,, ειδικά όσον αφορά τους νεαρούς σε ηλικία του καστ, και το γεγονός ότι μια τριλογία, με δεδομένο τον άφθονο κινηματογραφικό χρόνο που έχει για να εξαπλώσει το σύμπαν της, δεν καταφέρνει να καταστήσει ενδιαφέροντες τους ήρωές της μόνο ως αποτυχία μπορεί να το καταλογίσει κανείς. Ο γεωγραφικός περιορισμός της δράσης στα όρια μιας πόλης στην τρίτη πράξη δυσχεραίνει τα πράγματα, ακόμη κι αν ο σχεδιασμός της θυμίζει ελαφρώς το αξεπέραστο “Akira”, και από ένα σημείο κι έπειτα επιστρατεύονται απλά απανωτοί θάνατοι για την πρόκληση έντονων συναισθημάτων, όμως η έλλειψη δεσίματος με τους ήρωες καθιστά αυτήν την τακτική μάταιη. Στο μεταξύ υπάρχουν και κάποιες επιλογές στη δραματουργία που προκαλούν τουλάχιστον απορία, όπως οι αλλαγές που αφορούν την ηρωίδα της Patricia Clarkson, που ακυρώνουν κι εν μέρει όλο αυτό που χτιζόταν με τα φιλμ που προηγήθηκαν αυτού.

Ως προς την κατακλείδα του franchise, πρόκειται για ένα δίκοπο μαχαίρι: από τη μία πλευρά ευτυχώς δεν πρόκειται για ένα χαζοχαρούμενο, ανοιχτόχρωμο κατακλυσμό αισιοδοξίας, έναν ακόμη απόλυτο θρίαμβο του καλού όπου η νίκη του φωτός είναι αδιαμφισβήτητη επί του σκότους. Όμως τα μέτωπα που αφήνει ανοιχτά το φινάλε και που προσπαθεί να τα κάνει να ξεχαστούν με μια χούφτα δακρύβρεχτα λογύδρια και πλαστική συγκίνηση είναι πολλά, δείχνουν ένα όραμα ατελές στη σύλληψή του, με αμηχανία ως προς το ποια κατάληξη θα μπορούσε να επιλεχτεί να έχει. Αυτό είναι και το στοιχείο που καταλήγει να εκνευρίζει περισσότερο από όλα, ακόμη και από την αφηγηματική αμετροέπεια, πιο πολύ και από τις αφόρητες ευκολίες στο βαθμό του γελοίου που παρουσιάζονται για τα κεντρικά πρόσωπα της ιστορίας. Το τελικό αποτέλεσμα πάντως δεν είναι εντελώς για πέταμα: χαζεύεται σχετικά ευχάριστα παρά τις πολλές αδυναμίες του κι έχει κάποιες καλές στιγμές. Αυτά δεν αρκούν ωστόσο για κάτι αξιόλογο ή έστω αξιομνημόνευτο, και είναι αμφίβολο γενικά το αν θα θυμούνται πολλοί σε κάποια χρόνια από τώρα αυτήν τη σειρά. 6/10!!!
8
stivkaras 02:19
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt7016936 Kk0PyD-XNZA 8.3 70728 English, French, Spanish USA, UK, Italy {"playlist":[{"comment":"Season 1","playlist":[ {"comment":"Episode 1","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x01.mp4"}, {"comment":"Episode 2","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x02.mp4"}, {"comment":"Episode 3","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x03.mp4"}, {"comment":"Episode 4","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x04.mp4"}, {"comment":"Episode 5","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x05.mp4"}, {"comment":"Episode 6","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x06.mp4"}, {"comment":"Episode 7","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x07.mp4"}, {"comment":"Episode 8","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/1x08.mp4"} ]}, {"comment":"Season 2","playlist":[ {"comment":"Episode 1","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x01.mp4"}, {"comment":"Episode 2","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x02.mp4"}, {"comment":"Episode 3","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x03.mp4"}, {"comment":"Episode 4","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x04.mp4"}, {"comment":"Episode 5","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x05.mp4"}, {"comment":"Episode 6","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x06.mp4"}, {"comment":"Episode 7","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x07.mp4"}, {"comment":"Episode 8","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/2x08.mp4"} ]}, {"comment":"Season 3","playlist":[ {"comment":"Episode 1","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x01.mp4"}, {"comment":"Episode 2","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x02.mp4"}, {"comment":"Episode 3","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x03.mp4"}, {"comment":"Episode 4","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x04.mp4"}, {"comment":"Episode 5","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x05.mp4"}, {"comment":"Episode 6","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x06.mp4"}, {"comment":"Episode 7","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x07.mp4"}, {"comment":"Episode 8","file":"https://vidce.net/video/Killing_Eve/3x08.mp4"} ]}]}