Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8909 Barbarella +5532
3690
3Admin
2418
4cinephile22
1538
5eirinips
1183
6gr21
1006
7kezia
911
8SerialWatcher
892
9mariaross
852
10(Aμβροσιος)
Last Comment
35
Barbarella 00:53
Ειχε συντροφεψει τα παιδικα χρονια μας των περισσοτερων ειτε την εφηβεια αλλων...εκολαπτομενη στα μεσα δεκ του 70 αλλα μεσουρανησε ως πρωην παιδι που ειχε μεγαλωσει πια στη δεκ του 80, μια δυσκολη δεκαετια απο πλευρας κ σινεμα , κ ιδεων αλλα κ μοδας γεινικως. Εχοντας παρει απο τον κουκλο πατερα της τα παντα μπηκε στις καρδιες μας πρωτα απο τη SWEET ALICE αλλα εφτασε στ αποκορυφωμα με την ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ENDLESS LOVE μεταξυ αλλων . Εδω εχοντας ξαναβρει επιτελους την εμφανισιακη φορμα της κ την ομορφια της , εχοντας ξεπερασει μελαγχολια , κ αυτοκαταστροφικη ταση εξαιτιας αυτης που τη βασανισε χρονια πριν, αγγιζει ξανα τις μεγαλες της δοξες εφ οσον σε πολλα πλανα η κινηση της φανερωνει ενα μεγαλο εφηβο κοριτσι. ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ κ για το ηθος της που ξεχωριζε στην απιστευτη χωρα που ζει. Εδω μας σκλαβωνει με ενα υπεροχο σεναριο, ενα συγχρονο αρλεκιν, κατι που απολυτα της ταιριαζει, με καταπληκτικη φωτογραφια κ καστ, κ πανεμορφα μερη καθως γυριστηκε σε 2 τοπους. Η ΜΠΡΟΥΚ ΣΗΛΝΤΣ - κατα λεξη ΡΥΑΚΙ ΜΕ ΑΣΠΙΔΑ οπως εξηγειται τ ονομα της, εκεινο το πανεμορφο παιδι που λες πως κ γεννηθηκε ως μεταγενεστερη με τοση ομορφια μας φερνει παλι κοντα της κ απολαμβανουμε το νεο της αριστουργημα. Συντροφια με την "χαλασμενη" κατα πολυ Μπαριμορ που κυριολεκτικα σβηνεται μπροστα της. Καταπληκτικο οικογενειακο φιλμ, ενα υπεροχο δωρο για τις γιορτινες μερες!!! ΑΝΤΜΙΝ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
34
gr21 00:46
Αμερική, 1964. Δύο πράκτορες του FBI καταφτάνουν στον Μισισιπή, όπου η ρατσιστική βία είναι σε καθημερινή διάταξη, προκειμένου να εντοπίσουν τρεις νεαρούς ακτιβιστές της NAACP (Αμερικανική Οργάνωση για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εγχρώμων), έναν Αφροαμερικανό και δύο λευκούς, εξαφανισμένους κάτω από ανεξιχνίαστες συνθήκες. Πρόκειται για περιοχή όπου δρα ανεμπόδιστα η Κου-Κλουξ-Κλαν, με ισχυρή κατά τα φαινόμενα επιρροή στον ντόπιο λευκό πληθυσμό, η οποία διώκει, βασανίζει και λυντσάρει συλλήβδην ανυπεράσπιστους μαύρους, βυθίζοντας την κοινότητά τους στον τρόμο. Μια προσεκτικά εξυφασμένη συνωμοσία αποσιώπησης των γεγονότων που σφράγισαν τη μοίρα των τριών αγνοούμενων, υποκινούμενη, κατά μείζονα λόγο, από τις τοπικές αρχές, δυναμιτίζει σταθερά το έργο των ομοσπονδιακών πρακτόρων. Κι ενώ η έρευνα βαλτώνει για μέρες, λόγω αδυναμίας εύρεσης ικανοποιητικών στοιχείων, η σύζυγος του βοηθού του σερίφη σπάει απροσδόκητα τη σιωπή, η οποία όμως θα υποστεί βαρύτατες συνέπειες για την επιλογή της να συνεργαστεί με τον Αντερσον

Τον Ιούνιο του 1964, κατά τη διάρκεια του «καλοκαιριού της ελευθερίας», οι δολοφονίες του Άντριου Γκούντμαν, 20 ετών, του Μάικλ Σουέρνερ, 24 ετών, και του Τζέιμς Τσέινι, 21 ετών, είχαν συγκλονίσει την Αμερική. Οκτώ άτομα καταδικάστηκαν το 1967 σε ποινές φυλάκισης και κάθειρξης, που δεν ξεπερνούσαν τα έξι χρόνια, για τις «παραβιάσεις των πολιτικών δικαιωμάτων» των τριών νεαρών που είχαν εξαφανιστεί, δύο νεοϋορκέζων Εβραίων κι ενός μαύρου, οι οποίοι είχαν πάει στον αμερικανικό νότο, όπου ο φυλετικός διαχωρισμός ακόμη παρέμενε κυρίαρχος, για να βοηθήσουν τους Αφροαμερικανούς να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους. Η πρώτη και μοναδική καταδίκη για φόνο δεν επρόκειτο να επιβληθεί παρά το 2005. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι ο Έντγκαρ Ρέι Κίλεν ζούσε για δεκαετίες χωρίς να ανησυχεί για τίποτα. Του ασκήθηκε δίωξη στις αρχές της δεκαετίας του 2000, στη βάση νέων αποδεικτικών στοιχείων που έφθασαν στη δικαιοσύνη. Μετά τη σύλληψή τους την 21η Ιουνίου του 1964, για ασήμαντη αφορμή από την τοπική αστυνομία, στην οποία είχε παρεισφρήσει η Κου Κλουξ Κλαν, οι Γκούντμαν, Σουέρνερ και Τσέινι αφέθηκαν ελεύθεροι μέσα στη νύχτα για να πέσουν στην ενέδρα που τους είχαν στήσει τα μέλη της φασιστικής οργάνωσης. Αφού λιντσαρίστηκαν βάρβαρα, εκτελέστηκαν εντέλει με σφαίρες. Τα πτώματά τους βρέθηκαν 44 ημέρες αργότερα, μέσα σε ένα αγρόκτημα, μετά την έρευνα του FBI. Ο φάκελος της υπόθεσης έκλεισε ξανά τον Ιούνιο του 2016, μετά τον επίσημο τερματισμό της έρευνας για τις συγκεκριμένες δολοφονίες. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι ο ρατσιστής δολοφόνος και ηγετικό στέλεχος της Κου Κλουξ Κλαν, Έντγκαρ Ρέι Κίλεν Κλαν, πέθανε σε ηλικία 92 ετών στην φυλακή, ενώ εξέτιε ποινή κάθειρξης 60 ετών, για τις τρεις ρατσιστικές δολοφονίες, οι οποίες ενέπνευσαν την ταινία.

Συγκλονιστική αντιρατσιστική ταινία από αυτές που μένουν στην μνήμη. Ταινία της ένοχης αμερικάνικης συνείδησης, αξιοποιεί όσο γίνεται καλύτερα την παράδοση του πολιτικού θρίλερ µε τη μορφή καταγγελίας, χωρίς να ξεπέφτει σε εύκολους διδακτισμούς ή μελοδραματικές καταστάσεις και υπερβολές. Ο Άλαν Πάρκερ υπηρετεί λίγο πιο ακαδημαϊκά το σενάριό του, προσέχοντας να δώσει στη σκηνοθεσία τις απαραίτητες αναπνοές, ανεβάζοντας την ένταση κάθε λίγο και λιγάκι, έτσι ώστε ο θεατής να παρακολουθήσει µε κομμένη αναπνοή την ίντριγκα. Και φυσικά τα καταφέρνει τέλεια, γνωρίζοντας ενδεχομένως τα πολιτικά όρια αυτού του σινεμά - καταγγελίας, που δεν είναι σε θέση να αναλύσει µε πολιτικούς όρους το φαινόμενο του ρατσισμού αλλά µόνο να κάνει το θεατή συνένοχο για όσα συνέβαιναν ή συνεχίζουν να συμβαίνουν. Ο Τζιν Χάκμαν, ο Γουίλιαμ Νταφόε και η Φράνσις Μακ Ντόρμαντ, είναι εξαιρετικοί στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, σε ένα σπουδαίο πολιτικό θρίλερ που καταδεικνύει ένα σημαντικό κεφάλαιο της νεότερης αμερικανικής ιστορίας. Η ταινία είχε 7 υποψηφιότητες για Όσκαρ το 1989, αποσπώντας τελικά επάξια το Όσκαρ για τη φωτογραφία του Πίτερ Μπιζιού, αλλά και 3 βραβεία BAFTA. 10/10!!
33
Barbarella 00:27
Mia υπεροχη αφισσα που τραβαει αλλα κ ενα ομορφο θεμα , παρολο το ερασιτεχνικοτατο καστ αλλα συμπαθεστατο. Ιδεα παρμενη απ το στυλ dr Doolitle αλλα κ πολλα παρεμφερη εφεραν να χιουμοριστικο κ γλυκο φιλμακι χωρις πολλα εξοδα ουτε φαντασμαγορικα σκηνικα. Υπεροχη φωτογραφια κ ενα πανεμορφο αλογο που οντως εχει λογικη κ καλυτερη απο ολων. Ενας συμπαθεστατος ευγενικος απατεωνας που ομως δεν αποτελει κυνδυνο , με καλη καρδια μπαινει σε περιπετειες κ πραγματικα το αλογο εκεινο αποτελει λυση σε προβλημα ολων. Με την σπεσιαλ ικανοτητα να σκεφτεται αθρωπινα κ να "μιλαει" φερνει πραγματικα το θαυμα των γιορτων καθως δινει λυση με το δικο του τροπο. Ξεκαρδιστικα πλανα , τραβανε το θεατη κ ας μην ειναι η σπεσιαλ παραγωγη. Χωρις αθυροστομιες παραδοξως κ αριστο για ολη την οικογενεια. Ο ξεκαρδιστικος τυπακος φερνει πολυ γελιο κ εχει πραγματικο ταλεντο
23
Admin 21:32
20
gr21 21:07
Η αποφασιστική Τζέιν, της οποίας ο άντρας τραυματίζεται βαριά και η οικογένειά της κινδυνεύει από μια αδίστακτη συμμορία, κρύβει μια βαθιά θλιβερή ιστορία που ανακαλύπτουμε στην πορεία μέσα από διαδοχικά φλας μπακ. Ο (αρχικά απρόθυμος) πιστολάς στον οποίο απευθύνεται για βοήθεια είναι ο πρώην αρραβωνιαστικός της, με το δικό του επώδυνο παρελθόν. Και ο σύζυγός της, φαινομενικά ένας σκληρός παράνομος, αποδεικνύεται ένας τρυφερός, ερωτευμένος αλτρουιστής. Δραματικό ανάλαφρο και προβλέψιμα εξελισσόμενο γουέστερν, προσχηματικό, που επιχειρεί να ρίξει βάρος στους χαρακτήρες και να φέρει σε πρώτο πλάνο τα φεμινιστικά του μηνύματα (και μηνύματα περί μητρικής αγάπης). Τραυματισμένο από τις διαδοχικές αλλαγές σκηνοθετών και πρωταγωνιστών, αφηγηματικά αδύναμο και σε πολλά σημεία αφελές, μένει με την προσπάθεια. Με το τριπλό αυτό ψυχογράφημα να αναπτύσσεται σαν θεατρικό δωματίου με φόντο μια σκονισμένη, βίαιη και αμοραλιστική Άγρια Δύση, να διακόπτεται από επεξηγηματικά «ταξίδια» στην αρχή της κοινής ιστορίας των εμπλεκομένων και να κορυφώνεται πρώτα με ένα διεκπεραιωτικό shoot out και κατόπιν μ’ ένα τραβηγμένο από τα μαλλιά φινάλε, η πορεία της Τζέιν προς την «ενηλικίωσή» της δεν είναι παρά ένα συμβατικό, αφηγηματικά επίπεδο και αναποφάσιστο ως προς το ύφος του νεο-γουέστερν με αντρική εμφάνιση και γυναικεία καρδιά. Μια μοιραία, όπως αποδεικνύεται, αναντιστοιχία. Δεν έχει πολύ πιστολίδι, αλλά η πλοκή είναι αδύναμη, υποτονική κι άτονη-άχρωμη. Η αίσθηση που αφήνει το φιλμ μετά την προβολή, είναι μια ευχάριστη αύρα, παρά τον σχετικά αργό ρυθμό που χαρακτηρίζει ένα μεγάλο μέρος του.

Η ιστορία είναι απλή, λιτή, χωρίς περιττά λόγια και με συγκεκριμένη σαφήνεια, βασιζόμενη σε ένα συγκεκριμένο ύφος. Ο Gavin O'Connor, χωρίς υπερβολή στην αισθητική του, απέδωσε με πετυχημένο τρόπο την ατμόσφαιρα της ιστορίας, εντάσσοντας ένα ρομαντικό κλίμα μέσα στην ένταση και την εχθρότητα της συγκεκριμένης εποχής, αλλά δεν το εμπλούτισε τόσο όσο να αποκτήσει το ανάλογο ενδιαφέρον. Η δράση ξετυλίγεται γύρω από ένα προσωπικό δράμα, που εμπλουτίζεται με φλας μπακς για την ολοκληρωμένη απεικόνισή του. Φαίνεται πως ο σκηνοθέτης δούλεψε αρκετά την τοποθέτηση των αναδρομών αυτών, προκειμένου να ενώσει το παρόν με την τραγική ιστορία του παρελθόντος, αφήνοντας τις πληροφορίες στα χέρια του θεατή την πιο κατάλληλη στιγμή. Το κακό είναι πως τα δεδομένα αυτά δεν αρκούν για να προσφέρουν μια ταινία που θα χαραχτεί στο μυαλό μας για καιρό. Πρόκειται για μια ιστορία όπου καμιά ενέργεια δε δικαιολογείται με επάρκεια ενώ το βασικό love story που περιτριγυρίζει τα γεγονότα, θυμίζει ξεχασμένο κατάλοιπο ενός παρελθόντος που πασχίζει να έρθει στην επιφάνεια χωρίς να πείθει ιδιαίτερα. Η επιτυχία δυστυχώς δε φτάνει σε ικανοποιητικό επίπεδο ενώ το δίδυμο Portman – Edgerton διακατέχεται από μια παράξενη αμηχανία. Την παράσταση σίγουρα κλέβει ο Ewan McGregor στο ρόλο του John Bishop. Ελπίζω οι σεναριογράφοι, να μας προσέφεραν, τουλάχιστον, χαρακτήρες με πραγματικά και βαθύτερα πάθη. Ίσως έτσι η ιστορία να μας άγγιζε περισσότερο και αυτή η ταινία να λειτουργούσε ως ένα συγκινητικό δράμα που θα μας γονάτιζε. Αντ' αυτού, εδώ σερβίρετε μια φεμινιστική μορφή που περισσότερο φαίνεται να κινείται με βάση την ανάγκη της για έναν σύντροφο, παρά με βάση την επιθυμία της να δράσει βάζοντας μπρος τις προσωπικές της δυνάμεις. 6/10!!!
16
Barbarella 20:47
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt0086250 2015/tt0086250.mp4 7pQQHnqBa2E 8.3 699311