Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8951 Barbarella +6377
3894
3Admin
2674
4cinephile22
2169
5gr21
1541
6eirinips
1319
7ginab
1005
8kezia
904
9SerialWatcher
890
10mariaross
Last Comment
40
seriesmaniac 07:01
Ειμαι φαν των βρετανικων αστυνομικων σειρων μυστηριου.Την συγκεκριμενη την ανακαλυψα αργα,20 ολοκληρα χρονια απο οταν πρωτο-παιχτηκε.Εχοντας πια την εμπειρια απο τις μοντερνες σειρες,θα ηταν αδικο να κρινω με τα ιδια κριτηρια.Αλλη εποχη,αλλη αναλυση εικονας,αλλη σκηνοθεσια,αλλη ''μοδα'' στο σεναριο τετοιων σειρων.
Συγκεριμενα ακολουθει το μοτιβο του''ιδιοτροπου''(weird)πρωταγωνιστη,που λυνει τις υποθεσεις.Πλεον χιλιοπαιγμενο,τοτε παιζει να ηταν και το χιτ της εποχης.Απλα εδω ο ιδιοτροπος δεν ειναι ο ντετεκτιβ,ειναι ο κλινικος ψυχολογος.Που παροτι ΔΕΝ ειναι μονιμος συνεργατης της αστυνομιας,τον χρησιμοποιουν σε ΟΛΕΣ τις υποθεσεις.Κι εδω αρχιζει το''ενοχλητικο''κομματι της σειρας!
Καποια πραγματα ειναι πολυ στραβα για να τα αγνοησεις!πχ οτι υποτιθεται πως ειναι 2002,οχι 1900,εχουν ανακαλυφθει τα δακτυλικα αποτυπωματα,μαλιστα στο 2ο επεισοδιο της 1ης σεζον τα''βρισκουν''σε ενα μαχαιρι,παρολα αυτα ΟΛΟΙ(ντετεκτιβ,απλοι ενστολοι,ο ψυχολογος)ορμανε στις σκηνες του εγκληματος και πιανουν τα παντα,απο επιπλα,σημειωματα,μεχρι πτωματα με γυμνα χερια!Η(κατα τ'αλλα συμπαθεστατη)ντετεκτιβ,εκτος οτι παιρνει ενα''ειρωνικο μειδιαμα''σε εντελως ακαταλληλες στιγμες(ακομα κι οταν ενημερωνει συγγενεις θυματων!!!!),οκ δεν λυνει αυτη τις υποθεσεις,γιατι πρωταγωνιστης ειναι ο ψυχολογος,το δεχομαι,αλλα δεν κανει και ΤΙΠΟΤΑ θετικο,εκτος απο το να τον συμβουλευεται.Τρεις ανακρισεις εχω δει μεχρι τωρα(τελειωνω τον 1ο κυκλο ακομα)και σε ΟΛΕΣ τα εχει κανει σκατα,παροτι εχει τον γιατρο να της δινει οδηγιες.Συνηθως συλλαμβανει τον λαθος υποπτο(λογικο,σε ολες τις σειρες δεν πιανουν τον σωστο με τη μια),συνηθως καταστρεφει τις ανακρισεις και τελικα τον δολοφονο τον βρισκει ο γιατρος.Σε κανει να απορεις γιατι την κρατανε ως επικεφαληςΚαι οκ,''πικαντικο''στοιχειο το οτι ειναι κρυφοκαψουρα με τον γιατρο,αλλα υποτιθεται πως την σκλαβωσε το μυαλο του,αυτη τον κοιταει σαν ξερολουκουμο απο την πρωτη στιγμη που τον βλεπει!
Παμε και στον γιατρο,ναι,οι ψυχιατροι λεμε πως κουβαλανε μια τρελα,αλλα αυτος εδω δεν ειναι απλα ιδιοτροπος.Διατηρει''ερωτικη''(οχι σεξουαλικη)σχεση με δυο ψυχασθενεις σηριαλ κιλερς και δεν ειναι απλα το''μυαλο''της αστυνομιας,στο ενα επεισοδιο γινεται εθελοντικα το θυμα του βασανιστη,στο αλλο οταν ο(ηδη γνωστος)δολοφονος το σκαει απο το τμημα,ολοι οι αστυνομικοι τρεχουν στο κρυσφηγετο του κι ο γιατρος(αναθεμα πως!)κυνηγαει τον φυγα χωρις να ξερει που παει και χωρις να παρει εστω ΕΝΑΝ αστυνομικο μαζι του,σε κανει να αναρωτιεσαι αν εχει αυτοκτονικες τασεις!
Σε γενικες γραμμες η σειρα ΚΑΙ λογω εποχης,αλλα κυριως λογω ΣΕΝΑΡΙΟΥ τη λες ΜΕΤΡΙΑ.Μου φαινονται περιεργα τα σχολια που διαβαζω περι αριστουργηματος,αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα,δεν θα επιβαλω τα δικα μου στους αλλους.
Θα εξακολουθησω να την βλεπω,ειναι Βρετανικη,προσωπικα δεν με χαλαει που καθε επεισοδιο ειναι διπλο,παιζουν και καποιοι καλοι ηθοποιοι,που τους συνανταμε και σε νεοτερες παραγωγες κι ετσι καπως περναει ευχαριστα η ωρα!Αν ηταν αμερικανια,με αυτη την αναλυση εικονας και τα συγκεκριμενα σεναρια,θα την ειχα παρατησει στο δευτερο επεισοδιο.Εχω δει πανω απο 100 σειρες,λογω απλετου ελευθερου χρονου και ειναι ελαχιστες αυτες που παρατησα.Αυτη ειναι ΟΡΙΑΚΑ στον μ.ο. αντοχης μου.
Wire in the Blood (2002)
39
gr21 04:30
Μία αμφιλεγόμενη και ενδιαφέρουσα μεν, αλλά άδεια δε ταινία επιστημονικής φαντασίας, που μας δείχνει πως μια εξωγήινη φυλή εισβάλλει στη Γη και υποδουλώνει το ανθρώπινο είδος, ωστόσο είναι αρκετά τετριμμένο σαν ιδέα, καθώς το έχουμε συναντήσει και σε άλλα έργα. Προσπαθεί να διατηρήσει έναν σχετικά σταθερό ρυθμό, έχει μια αξιοπρεπέστατη σκηνοθεσία, με τον Γουάιατ να καταφέρνει από την πρώτη στιγμή να χτίσει έναν κόσμο αρκετά αληθοφανή με καλή χρήση των ειδικών εφέ και μια αρκετά προσεγμένη urban αισθητική. Αυτό το χτίσιμο μιας σκοτεινής ατμόσφαιρας και ενός ζοφερού κόσμου είναι ίσως από τα καλύτερα, αν όχι το μοναδικό καλό. Είναι προφανές πως ο δημιουργός, μέσω της εξωγήινη εισβολής, θέλει να μιλήσει για θέματα φυλετικών και ταξικών διαφορών. Τα μηνύματα τα οποία θέλει να περάσει είναι αρκετά προφανή.

Το πρόβλημα αρχίζει από την απουσία δράσης, έχει ένα σενάριο που αργεί να σε βάλει στο κλίμα της ιστορίας που θέλει να πει κάτι, αλλά δεν τα καταφέρνει, με τα γεγονότα απλώς να διαδέχονται το ένα το άλλο, να περνούν σαν τρέιλερ μπροστά από τον θεατή παρά ως μέρη μιας γενικότερης πλοκής, ενώ και οι χαρακτήρες της πλοκής μοιάζουν χάρτινοι και αδιάφοροι ως το τέλος. Γι’ αυτό δίνει την εντύπωση μιας ατελούς στα μηνύματά της ταινίας, που μέχρι τέλους αδυνατεί να συναρπάσει, να ξαφνιάσει ή να προκαλέσει το οποιοδήποτε συναίσθημα πέραν αυτού της ανίας, που υπάρχει άπλετο στην ταινία, μιας και η ίδια η ταινία μοιάζει ξέπνοη και ανέμπνευστη. Το έργο, όμως, δεν μπορεί επιπλέον να σε βάλει στο κόλπο της, να συμπάσχεις δηλαδή με τους ήρωες, να νιώσεις μια πραγματιστική απειλή. Μάλιστα, υπάρχουν πολλοί διάλογοι που αντί να γίνουν πιο επεξηγηματικοί για το ευρύ κοινό, ξεφεύγουν κάπως από αυτά στα οποία στοχεύουν και δημιουργούν κενά. Μιλάμε σίγουρα για μια συμπαθητική μεν προσπάθεια, ωστόσο έχεις την αίσθηση ότι πλατειάζει χάνοντας την ταυτότητα της, ενώ υπάρχουν και σημεία στα οποία είναι στατική και απλά θέλει να γεμίσει τα κενά. Συνολικά είναι μία αλληγορική sci-fi περιπέτεια με θολή πλοκή, άτονη δράση και ελάχιστη κινηματογραφική φαντασία σε οπτικό, σεναριακό και αφηγηματικό επίπεδο. 5.5/10!!!
Captive State (2019)
25
Barbarella 01:17
ΕΝΑ ΕΠΟΣ που εκανε παταγο στο σινεμα!! Οχι μονο η αφισσα αλλα κ ενα σπανιο περιεχομενο που παντρευει την περιπετεια με τον μεταφυσικο τρομο..2 μεγαλα ονοματα που συνδιαστηκαν με απιστευτο τροπο..Το ζωηρο κακο παιδι Ρουρκ που ομως εδω κοντευει να αγιασει τελικα , με την μεγαλη μορφη Ντε Νιρο..Οταν σε στελνουν σε μια παραξενη αποστολη, σ ενα μερος σαν ξεχασμενο απ το Θεο που επικρατει το βουντου κ οι ανατριχιαστικες θυσιες..κ οταν ο εργοδοτης σου εν τελει ειναι ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ..
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ , φωτογραφια αφταστη ενα καστ απιστευτα θαυμασιο μεχρι κ οι κομπαρσοι, καθηλωση κ ανατριχιλα, αλλα κ ερμηνειες. Στανταρ θα πηρε καποια Οσκαρ, κ συζητιεται ακομα σημερα, Παραδοξως δεν ειχε 2η συνεχεια αν κ οι θεατες θα εδιναν τα παντα για να δουν εστω ενα νο 2 ..Ο Ρουρκ ξεφευγοντας απ τους ρολους που τον ηθελαν τεντι μπου, τοτε που μεσουρανουσε ερωτικα με την Καρε Οτις(*Βλεπε αγρια ορχιδεα), δω φαινεται ενας σχεδον αδυναμος ηρωας αντιμετωπιζοντας αφυσικες καταστασεις.
Ο δε Ντε Νιρο, απογειωνεται κ φαινεται τρισμεγιστος σε δυναμη , αποτελωντας τελικα τον φοβο κ τον τρομο..Λογια παραπανω δεν υπαρχουν για το διαμαντι αυτο.
Angel Heart (1987)
19
observer 00:18
ενταξει η ταινια τολμα και παρουσιαζει καποιες ωραιες ιδεες που ομως θα ηθελαν δουλεια και επεξεργασια για να γινουν αριστουργημα.παρολαυτα και παλι ειναι ενδιαφερον και βγαζεις νοημα εαν ειχες το μυαλο σου συγκεντρωμενο στην καθε λεπτομερια της ταινιας,που αυτο ειναι λιγο κουραστικο γιατι νομιζεις θα φτασει καπου λογικα και θα κορυφωθει αλλα φτανει παλι στο χαος και στη μεγαλυτερη λουπα που νομιζουν οτι ξεφυγαν αλλα τελικα απλα εφυγαν απο την κατασκηνωση και αλλαξαν οι σχεσεις τους σαν αδερφια και οι μικρες τους στιγμες αλλα ισως απλα να μπηκαν σε μια μεγαλυτερου πλανου λουπα...η να μην ειχαν φυγει και ποτε και παλι στα ιδια ειναι με αλλο σεναριο και μαλλον αυτο ειναι και θα υπαρξει ισως και συνεχεια.ελπιζω στην επομενη να την κανουν πιο πολυ δρασης αντιδρασης ταινια και να δωσουν περισσοτερες εξηγησεις και εικονες απο το τι οντοτητα ειναι αυτη που τα κανει ολα αυτα και να εχει μια ολοκληρωση και πιο συμπαγης ταινια με περισσοτερο budget που να μας καταπληξει και να εχει πιο καταννοητες ιστοριες,φυσικα βασισμενες σε αυτη την ιδεα.παντως για μενα ηταν καλη προσπαθεια κι ας μην ηταν ευκολη η θεαση της σε καποιες στιγμες και ισως βαρετες σε αλλες αλλα και πολυ καλες σε καποιες αλλες...δεν βαζω βαθμο σε ταινιες που προσπαθουν γιατι ποιος ειμαι εγω που θα δωσω βαθμο σε ταινια,την γνωμη μου θα πω και τιποτα παραπανω ,οι βαθμοι ειναι για τους καθηγητες... The Endless (2017)
15
northman 21:45
Μόλις ολοκληρώσεις την παρακολούθηση της ταινίας, σου αφήνει την έντονη αίσθηση πως αποτελεί μια έξυπνη και – εν τέλει – πετυχημένη μείξη της «Φωλιάς του Κούκου» και της «Έκτης Αίσθησης» με ξεκάθαρα φεμινιστικά μηνύματα. Η ιστορία της «τρελής» Παριζιάνας του 19ου αιώνα που μιλούσε με πνεύματα έχει διαχρονική αξία και αξίζουν συγχαρητήρια για την τόλμη της Mélanie Laurent να την γυρίσει σε ταινία. Κεντρικό θέμα της ταινίας είναι η σύγκρουση του ελεύθερου και ανυπότακτου πνεύματος με το επιστημονικό κατεστημένο, τον σωβινισμό και την πατριαρχία, ενώ η αντισυμβατική οπτική της αναφορικά με την έμφυλη καταπίεση και της κοινωνικές επιπτώσεις της την κάνουν να ξεχωρίζει. Οι ισχυροί γυναικείοι χαρακτήρες, που εκφράζουν πλούσια συναισθήματα, μας κάνουν να δώσουμε κάτι παραπάνω από την αμέριστη προσοχή μας σ’ αυτό το δυνατό ψυχολογικό θρίλερ με κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις. Ο χορός των τρελών γυναικών / Le bal des folles / The Mad Women's Ball (2021)
10
northman 21:11
Άρχισα να παρακολουθώ την ταινία χωρίς – στην κυριολεξία – να γνωρίζω τι ακριβώς θα δω. Το πολύ-πολύ, σκέφτηκα, να ήταν άλλη μια συνηθισμένη ταινία του Netflix. Τελικά δύσκολα μπορείς να την κατατάξεις σε ένα είδος. Είναι κωμωδία ή δράμα ; Αυτή η αλληλεπίδραση των δύο ειδών που συνυπάρχουν στο φιλμ σου προκαλεί γέλιο σε αρκετά σημεία του. Μήπως, λοιπόν, οι καλύτερες δραματικές ταινίες πρέπει να αρχίζουν με αυξημένο το κωμικό στοιχείο και το γέλιο ; Μήπως μ’ αυτό το τρόπο ταυτίζεσαι πιο πολύ με τους χαρακτήρες και μετά, όταν έρχεται το δραματικό στοιχείο, τους συμπονάς περισσότερο ; Από αυτή την οπτική η ταινία είναι αρκετά καλή και αξίζει να τη δείτε. Στα μειονεκτήματά της περιλαμβάνεται το μάλλον βιαστικό φινάλε της, αλλά και η εικόνα της δεν δρέπει δάφνες ποιότητας. Παρά τις ατέλειές της όμως αγγίζει τον θεατή, που νιώθει ότι δεν χάνει το χρόνο του παρακολουθώντας την. Η Καμπη / La svolta / The Turning Point (2021)
9
northman 20:45
Όταν διαπίστωσα ότι στην παραγωγή της ταινίας και στο σενάριό της συμμετείχε ο υπέρτατος Πίτερ Τζάκσον (μαζί με τους μόνιμους συνεργάτες του Φραν Γουόλς και Φιλίπα Μπόγιενς), που για μένα δεν είναι απλά ένας πολύ καλός σκηνοθέτης αλλά ένας ιδιοφυής κινηματογραφικός δημιουργός κόσμων, οι προσδοκίες μου για την ποιότητα και την αξία της ήταν σαφώς αυξημένες. Σε επίπεδα δομής, μοντάζ, μετάβασης και εναλλαγής από σκηνή σε σκηνή και γραφικών η ταινία αναπτύσσεται με δυναμικό τρόπο. Υστερεί αρκετά στις ερμηνείες, με εξαίρεση βέβαια τον Χιούγκο Γουίβινγκ και της Γιχάε, όμως πρόκειται για ένα επικό steampunk φιλμ (η ιστορία του διαδραματίζεται στο 3100), που οι φίλοι του science fiction επιβάλλεται να την παρακολουθήσουν. Στην ταινία οι βιομηχανικές μηχανές παρουσιάζονται να έχουν στρατηγική κατάκτησης χωρών & κόσμων, η πλοκή καθηλώνει σε αρκετά σημεία της και – το κυριότερο – η εικόνα και ο ήχος ενσωματώνονται άψογα και γίνονται ένα αριστοτεχνικό σύνολο με την κάθε σκηνή, ιδίως στις σκηνές μάχης. Μου άρεσε η ατμόσφαιρα και τα σκηνικά της, αφού ουσιαστικά δεν βλέπουμε έναν φουτουριστικό κόσμο, αλλά ένα γύρισμα του χρόνου, δεδομένου ότι τα πάντα έχουν επιστρέψει σε μεσαιωνική μορφή, με τη διαφορά ότι δεν υπάρχουν σταθεροί τόποι κατοικίας των ανθρώπων, δεν μένουν στο έδαφος, αλλά σε κινούμενες μηχανές – πόλεις, με όλες τις κοινωνικοπολιτικές διαβαθμίσεις που επικρατούν σ’ αυτές. Δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις σαν την ταινία που θα αφήσει το δικό της ξεχωριστό στίγμα στο κινηματογραφικό στερέωμα ή ειδικότερα στο είδος του science fiction, όμως πρόκειται για μια πολύ αξιόλογη και διασκεδαστική ταινία. Μακάρι να γυρίζονταν πιο συχνά φιλμς σαν κι αυτή, αφού η έλλειψή τους τα τελευταία χρόνια είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Φονικές μηχανές / Mortal Engines (2018)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt4805316 2015/tt4805316.mp4 c5WuO1yy5As 6.1 12742