Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8947 Barbarella +6868
3961
3Admin
2778
4cinephile22
2432
5gr21
1545
6eirinips
1523
7ginab
1174
8northman
1005
9kezia
904
10SerialWatcher
Last Comment
-1440
Mivas_Greece 16:07
Ταινία φαντασίας/δραματική. Μια μοναχική ακαδημαϊκή μυθιστοριογράφος ταξιδεύει συχνά ανά τον κόσμο για να γνωρίσει πολιτισμούς, ιστορίες αλλά και να εμπνευστεί για τις δικές της ιστορίες. Σε ένα ταξίδι της λοιπόν παίρνει ως σουβενίρ ένα περίτεχνο διακοσμητικό δοχείο από ένα παλαιοπωλείο στην Κωνσταντινούπολη. Προς έκπληξή της όταν το καθαρίζει στο δωμάτιο που έμενε, απελευθερώνεται ένα τζίνι. Τον αντιμετωπίζει αρχικά με αρκετή δυσπιστία αλλά σταδιακά γνωρίζει ο ένας τον άλλον και ο τζίνι εξιστορεί όλες τις ιστορίες του μέχρι που το τελικό κομμάτι της ταινίας είναι πλέον η δική τους ιστορία.

Ένα πραγματικά εξαιρετικό ντουέτο αρκετά πετυχημένο για τους ρόλους της ταινίας και ένας πραγματικά μοναδικός Idris Elba σε ρόλο τζίνι. Εξαιρετικές ερμηνείες πραγματικά. Πανέμορφη σκηνοθεσία και μια εκπληκτική και ιδιαίτερα συγκινητική μουσική ειδικά στο τελευταίο κομμάτι της ταινίας. Μια ταινία που προσπαθεί να δώσει μέσα από λίγη φαντασία κάποια μηνύματα ή ίσως απλά να το φιλοσοφήσει λίγο, πώς δυο μοναχικοί άνθρωποι μπορούν να ενώσουν τις μοναξιές τους, πώς μπορεί η αγάπη να αντέχει στον χρόνο, πώς πρέπει πραγματικά να προσέχουμε για το τι ευχόμαστε και πώς η τύχη μπορεί να παίξει περίεργα παιχνίδια στη ζωή. Αφενός έχουμε ένα μαγικό ταξίδι στις ιστορίες του τζίνι, αφετέρου υπάρχει μια θλίψη, μια μελαγχολία και όλο αυτό το φιλοσοφικό μέρος της ταινίας. Έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στο σενάριο, έχει και ελαφρώς χιουμοριστικά στοιχεία σε ένα δυο σημεία, αν και εστιάζει περισσότερο στο δραματικό στοιχείο, και ο Elba πραγματικά ανεβάζει την ταινία σε άλλο επίπεδο. Στα θετικά επίσης το ότι έγιναν κάποιες αναφορές σε ιστορικά πρόσωπα ή πολιτισμούς, όπως και η προσπάθεια να μιλήσουν έστω και σπαστά τα αρχαία ελληνικά. Το τελευταίο κομμάτι της ταινίας ήταν δυστυχώς περισσότερο πεζό και περίμενα κάτι παραπάνω, αλλά εστίασε πιο πολύ στο δράμα εκεί με τη συνοδεία μιας πραγματικά μαγευτικής και συγκινητικής μελωδίας. Αν είχε το κάτι παραπάνω στο τελευταίο κομμάτι θα ξεπερνούσε το 8 σίγουρα και θα ήταν ένα αριστούργημα, αλλά παρόλα αυτά παραμένει μια πάρα πολύ καλή πρόταση συνολικά κρατώντας περισσότερο τα καλύτερα στοιχεία της.

7-7.5/10 από μένα.
Τρεις Χιλιάδες Χρόνια Προσμονής / Three Thousand Years of Longing (2022)
-1441
Doken 15:59
Λοιπον για να τελειωνουμε θα λεω οτι θελω οταν θελω εφοσον δεν ενοχλησα και με ενοχλησατε.Δευτερον ειμαι εδω μεσα πανω απο 5 χρονια και μεχρι χθες ειχα κανει μονο 34 σχολια σε σχεση με εσενα που νομιζεις οτι εισαι κριτικη του κινηματογραφου και μας τα εχεις κανει τσουρεκια σε καθε ταινια.Το οτι σχολιαζεις και φαινεται δημασια θα επρεπε να το ξερεις σιγα μην περιμενα εσενα για να απαντησω ,φαινονται ομως μολις μπαινω στο σαιτ καταλαβες στουρναρι;Λοιπον αρκετα ασχοληθηκα με εσενα και την μιζερη ζωη σου που δεν εΧεις τιποτα αλλο να κανεις και η ζωη σου ειναι να σχολιαζεις και να ασκεις κριτικη στο καθε τι και στον καθενα .Δεν ειχαν αδικο αυτοι που σε βριζανε ξερανε τι λεγανε και το διαπιστωνω και εγω.Υποδειξεις σε εμενα δεν θα ξανακανεις και ουτε θα ξαναασχοληθεις μαζι μου.ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΗΚΑΜΕ; Τρεις Χιλιάδες Χρόνια Προσμονής / Three Thousand Years of Longing (2022)
-1445
ginab 15:31
Δεν διαφωνω με την αποψη σου,ουτε υποστηριζω τις επιλογες της Μονρο σαφως, αλλα να ξερεις οτι το ψυχολογικο κομματι παιζει το πιο σπουδαιο ρολο κ μας καθοριζει στην ζωη μας.Στα παντα.Στις επιλογες μας τις προσωπικες,τις επαγγελματικες κ.τ.λ.Και επισης,η παιδικη μας ηλικια ειναι το κομβικοτερο σημειο για το πως θα εξελιχθουμε ως ανθρωποι κ ως οντα γενικοτερα.Καποιοι που εχουν προσωπικους δαιμονες καταφερνουν κ τους υπερνικουν ,λογω ψυχικης ανθεκτικότητας κ καποιοι παλι οχι.Αναλογως κ το χαρακτηρα.Τωρα για τη Μονρο,φυσικα κ θα ισχυουν αυτα που λες,οι επιλογες μας οντως μας καθοριζουν,θα μπορουσε σαφως να τα ξεπερασει εχοντας διπλα της κ τους καλυτερους ψυχολογους αλλα η ψυχη δεν γιατρευεται ευκολα κ ουτε ξεχνα!Δεν την δικαιολογω,μερος του συστηματος ηταν κ αυτη που παρα της οποια δυσαρεσκεια που μπορει να ειχε εναντιον του,αυτο την εκανε αυτο που ειναι ,οποτε μια χαρα επαιξε το παιχνιδι του εν γνωσει της κ το πληρωσε το τιμημα. Η Ξανθια / Blonde (2022)
-1446
Camel 15:08
Είναι γνωστό τοις πάσι και αδιαμφισβήτητο πως η Μέριλυν Μονρώ ήταν πόρνη πολυτελείας, και ότι έκατσε σε πολλούς για να αποκτήσει φήμη και πλούτο. Μην ξεχνάτε για ποια εποχή μιλάμε και ότι μιλάμε για γυναίκα εκείνης της εποχής. Όλα αυτά όμως ήταν επιλογές της. Έκανε της επιλογές της, καλώς ή κακώς, αυτά επέλεξε να κάνει, ας σεβαστούμε λοιπόν την ελεύθερη βούληση και τις επιλογές του καθενός, οι οποίες φυσικά έχουν πάντοτε το ανάλογο τίμημα.

Αυτή η ταινία λοιπόν, που μας παρουσιάζει την Μέριλυν Μονρώ/Νόρμα Τζιν ως ψυχολογικά διαταραγμένο άτομο με διπολισμό και ψυχοσυναισθηματικά συμπλέγματα ριζωμένα σε παιδικά τραύματα, δεν σέβεται τις επιλογές και την ελεύθερη βούλησή της ως άτομο. Το ίδιο ισχύει και για τους καθ' έξιν δολοφόνους (serial killers). Έχω δει πολλές σειρές και πολλές ταινίες να ρίχνουν την ευθύνη σε παιδικά τραύματα και ψυχοσυναισθηματικά συμπλέγματα που έχουν τις ρίζες τους στην παιδική ηλικία, αυτό είναι μεγάλο λάθος κατά την άποψή μου. Ακόμα και αυτοί οι δολοφόνοι είχαν ελεύθερη βούληση, διάλεξαν τον κακό, τον σκοτεινότερο δρόμο, κάναν τις επιλογές τους και πλήρωσαν το τίμημα.

Η σύγχρονη ψυχιατρική επιστήμη σφάλλει σε αυτόν τον τομέα, κατ' εμέ δεν υπάρχει ακαταλόγιστο από την στιγμή που γεννιέσαι δίχως σύνδρομο down ή άλλη φανερή νοητική επιπλοκή εκ γενετής. Δεν είναι σωστό να ψάχνουμε να ρίξουμε το φταίξιμο σε άλλους, ούτε σε παιδικά τραύματα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και πορεύεται με αυτές. Βέβαια, γι' αυτήν την σύγχρονη συλλογική πεποίθηση που έχει οδηγήσει στην σύγχρονη εσφαλμένη ψυχιατρική αντίληψη, οφείλεται και ο Πλάτωνας που έλεγε ΟΥΔΕΙΣ ΕΚΩΝ ΚΑΚΟΣ, εσφαλμένα κατά την γνώμη μου, γι' αυτό και είμαι περισσότερο Αριστοτελικός παρά Πλατωνικός. Τέλος πάντων, σεβασμός στην ελεύθερη βούληση, ο καθένας παίρνει όποιον δρόμο θέλει, αν θέλει κάποιος να γίνει κακός και δολοφόνος, ας γίνει, θα πληρώσει το τίμημα που του αναλογεί, αν θέλει κάποια να γίνει πόρνη, διάσημη, sex symbol, ας γίνει, θα πληρώσει κι αυτή το ανάλογο τίμημα. Μάταιο και λάθος να ρίχνουμε τις ευθύνες σε "ψυχολογικά προβλήματα" και ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές στοχοποιώντας πάντοτε αμέσως ή εμμέσως τους γονείς ή την κοινωνία που ανέθρεψε το άτομο. Και άλλοι είχαν παιδικά τραύματα από την οικογένεια και την κοινωνία αλλά δεν γίνανε πόρνες ούτε δολοφόνοι, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και επωμίζεται τις ευθύνες του. Δυστυχώς όμως στην εποχή μας, όλοι τείνουν προς αποποίηση των ευθυνών τους, και αυτό είναι μεγάλο και τραγικό λάθος, ενδεικτικό της μοντέρνας ανωριμότητας των περισσοτέρων υποτιθέμενων ενηλίκων πολιτών.

Από την ταινία μου άρεσε μόνο η απόδοση της Άνα ντε Αρμάς η οποία είναι και πολύ όμορφη, οπότε θα βαθμολογήσω με 4/10 μόνο και μόνο για την πρωταγωνίστρια.
Η Ξανθια / Blonde (2022)
-1464
northman 02:04
Η ταινία επικεντρώνεται στους τελευταίους μήνες του Abraham Lincoln. Παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και της ιδιοσυγκρασίας του : ενωτικός πολιτικός, δυστυχισμένος σύζυγος, πλακατζής φίλος, ανοιχτόμυαλος πατέρας, θλιμμένος και μοναχικός, μελετηρός ταξιδιώτης σε μια Αμερική που φλέγεται από παντού και οφείλει να αλλάξει πορεία στην δική της Ιστορία, αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Η τεχνική τελειότητα του φιλμ είναι απίστευτη : τέλεια κοστούμια, εξαίσια σκηνικά, ανυπέρβλητη σκηνοθεσία και πανέμορφη φωτογραφία. Η ερμηνεία του Daniel Day-Lewis είναι εξωπραγματική, όπως και η σκηνοθεσία του Spielberg που η κάμερα του δεν χάνει κανένα μορφασμό, τσάκισμα στη φωνή ή ανεπαίσθητη κίνηση του ηθοποιού. Αλλά.....το σενάριο είναι σχετικά επίπεδο με αχρείαστες πολυλογίες και κουραστικές λεπτομέρειες, σε πολλά σημεία υπάρχει θεατρική στατικότητα με αποτέλεσμα να θολώνει η μεγάλη εικόνα που διαγράφεται ...φταίει βέβαια και η μεγάλη διάρκεια του φιλμ, αλλά και το ότι όσο και εμπνευσμένα κι αν πλασάρεται αυτή η μεγάλη εικόνα, τελικά αποφεύγει να αναδείξει τις πραγματικές συνθήκες διαβίωσης των μαύρων εκείνη την εποχή, όπως και την πραγματικότητα πως τα λόμπι που προετοίμαζαν τη βιομηχανική επανάσταση και επηρέαζαν τις αποφάσεις του Προέδρου (και κάθε Προέδρου) μένει κρυμμένη κάτω από την υπερηφάνεια της αμερικανικής σημαίας. Το τελευταίο μισάωρο της ταινίας είναι εκπληκτικό, αφού η συγκίνηση και η ένταση επιτυγχάνονται αιφνιδιαστικά και από το πουθενά, μιας και οι σκηνές της ψηφοφορίας και της δολοφονίας αποτελούν τις κορυφαίες στιγμές της. Ο Spielberg συντηρεί μεγαλειωδώς το μύθο του Λίνκολν και τον αναγάγει σε σχεδόν ηθικά αψεγάδιαστη ιστορική μορφή...παρ’ όλα αυτά η ταινία του είναι εξαιρετική. Lincoln - Λίνκολν (2012)
-1465
gr21 02:01
Εργάρα!!! Είναι απ' αυτές τις ταινίες που την βλέπεις μία φορά κι όποτε την ξαναβάζεις την θυμάσαι απ' έξω κι ανακατωτά. Ο Harold Becker, γνωστός από το Mercury Rising (άλλη μία απίστευτη εργάρα!!!) σκηνοθετεί προσεκτικά χωρίς υπερβολές και πρωτοτυπία μια ιστορία που βασίζεται κυρίως στη σχέση πατέρα-γιου. Η ταινία αποδεικνύεται προβλέψιμη με αρκετά σεναριακά και λογικά άλματα. Έτσι όμως δεν συμβαίνει συχνά; Το θέμα είναι ότι στην περίπτωση του Domestic Disturbance επιτυγχάνεται η δημιουργία κλίματος σασπένς που κρατά το ενδιαφέρον. Eίναι ένα δυνατό αστυνομικό θρίλερ με στοιχεία οικογενειακού δράματος. Χωρίς να είναι κάποια ιδιαίτερη παραγωγή αποτελεί μία αξιοπρεπή επιλογή για να την παρακολουθήσεις. Ο John Travolta γεμίζει τις σκηνές με αυτοσχεδιασμούς και κινήσεις που σίγουρα είναι εκτός σεναρίου κι αξίζει να τις προσέξουμε. Να πούμε και για τον Steve Buscemi που παρά τον μικρό του ρόλο εδώ, καταφέρνει πάντα να τον αποδίδει άψογα. Απορώ πως τέτοια εργάρα πήγε σχετικά μέτρια εισπρακτικά στις ΗΠΑ, όταν άλλες βλακείες τις παίζουν ακόμα και στον κινηματογράφο. Εντάξει μπορεί να έχει κάποιες αναληθοφάνειες, να μην είναι αριστούργημα, αλλά σε σχέση με άλλα εκτρώματα είναι ανώτερη, με ποιοτική πλοκή και σου φτιάχνει παράλληλα μία ατμόσφαιρα με το μυστήριο το άπλετο που χτίζεται κλιμακωτά σε κάθε σκηνή μέχρι να φτάσει στη μεγάλη έκρηξη στο φινάλε. 8/10!!! Κατ' οίκον παρενόχληση / Domestic Disturbance (2001)
-1470
observer 01:24
τα γεραματα σε κανουν να κανεις πολλα και παντα η αποδοση πεφτει σε ολους τους ανθρωπους και στους ηθοποιους το ιδιο.ολοι οι καλοι ηθοποιοι ηταν καλοι στη σωστη τους φαση,στην ανοδο τους ομως οτι ανεβαινει καποια στιγμη κατεβαινει και τις πιο πολλες φορες ειναι και ανωμαλη η προσγειωση.αυτο συμβαινει σε ολους τους ανθρωπους οποτε δεν καταλαβαινω οταν οι ανθρωποι το βλεπουν αυτο σε καλους ηθοποιους τους φαινεται παραξενο.τι νομιζουν οτι θα βλεπουν τον αγαπημενο τουςς ηθοποιο μια ζωη ιδιο και αναλοιωτο.μετα ολες οι ταινιες δεν ειναι ιδιες και ο ιδιος ο ηθοποιος δεν ειναι σιγουρος παντα το πως θα ειναι η ταινια στη τελικη της μορφη,αυτο το ξερει ο σκηνοθετης και ο σεναριογραφος το πολυ.μπορει ενας ρολος να φαινεται ελκυστικος για τον ηθοποιο και απλα να μην βγηκε στη πορεια.μην ειμαστε κανιβαλοι ο ολντμαν εχει γραψει ειδη το κοντερ του αρκετα και εχει δειξει τι ειναι,οποτε οταν λενε μερικοι οτι τον αγαπουσαν σαν ηθοποιο και με την πρωτη του δευτερη μετρια ταινια που κανει στα γεραματα γιατι αυτο γουσταρει να κανει ο ανθρωπος ασχετα απο το αποτελεσμα και ολοι τον κρινουν αυστηρα τοτε απλα δεν εχουν ιδεα ουτε απο τεχνη αλλα ουτε απο τον ιδιο τον ανθρωπο... Mary (2019)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt0058279 2015/tt0058279.mp4 cL2g1uDMAXU 8 16917