Κεντρικό Μενού
Last Comment
36
gr21 01:32
Αστυνομικό νεονουάρ θρίλερ με ψυχολογικές προεκτάσεις και φόντο μια σχέση πατέρα και γιού που είχαν χρόνια να συναντηθούν, αλλά τους το φύλαγε η τύχη. Ο Michael Keaton ως σκηνοθέτης έχει κάνει μια υπερβολική ταινία, στην οποία ως κύριος χαρακτήρας την αποτελειώνει με το επιφανειακό του παίξιμο και τον χωρίς βάθος χαρακτήρα που υποδύεται, καθώς δεν μεταδίδει τη σύγχυση, το άγχος και τον πόνο ενός ανθρώπου που σιγά σιγά αφήνει πίσω τη ζωή όπως την ήξερε, τις αναμνήσεις του και τους αγαπημένους του βυθιζόμενος θέλοντας και μη στη λήθη. Τόσο το παρελθόν του όσο και οι άνθρωποι που έχει πλάι του εξερευνώνται επιδερμικά, με μεγάλους ηθοποιούς όπως ο Al Pacino (δυστυχώς εδώ βαριέται αφόρητα) να μένουν αναξιοποίητοι, σε μικρούς, βοηθητικούς ρόλους χωρίς ουσία ή αντίκτυπο. Παραμένει συνεχώς αδιάφορος και ανέκφραστος στα τεκταινόμενα. Αν και το κεντρικό θέμα της ταινίας είναι ευφυές και πρωτότυπο εντούτοις μπάζει στις λεπτομέρειες, με ένα απόλυτα προβλέψιμο σενάριο, αδιάφορους πρωταγωνιστές, αργούς ρυθμούς, ανιαρή εξέλιξη, υποτονική δράση, η ανατροπή της οποίας όμως αρχίζει να διαφαίνεται νωρίτερα απ’ ό,τι θα ωφελούσε τη δομή της πλοκής, υπονομεύοντας την αγωνία και τη διάδραση των άνισα γραμμένων χαρακτήρων, ενώ πασχίζει να δώσει δραματικές εντάσεις και γενικά δεν έχει κάτι παραπάνω να διηγηθεί από αυτά που διαβάζει κανείς στην σύνοψη της ταινίας. Μάλλον το είδος της αστυνομικής ταινίας, έχοντας παρουσιάσει εξαιρετικές παραγωγές στο παρελθόν, έχει πλέον κορεστεί. Επίσης, αντιμετωπίζει κάποια ζητήματα ως προς την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των ανοιχτών μετώπων της πλοκής του, με την ανάλωση της ταινίας σε υποπλοκές που σχετίζονται με την αστυνομική έρευνα ενός ήδη λυμένου μυστηρίου, να κάνει κουραστικό το όλο εγχείρημα. 4.5/10!!
Knox Goes Away / Το χρέος του εκτελεστή (2024)
32
kosta kosta 23:46
ok
Immaculate / Άσπιλη (2024)
26
bigben 22:25
Μια ταινία παράξενα γοητευτική. Μια ταινία που δε θυμίζει τίποτα άλλο και δε μοιάζει με καμία. Υπέροχη ποιότητα, καταπληκτικά χρώματα, θαυμάσια μουσική υπόκρουση . Σκηνικό η μποέμ συνοικία της Montmartre (που αλλού θα μπορούσε να συμβούν, όλα αυτά;) με τα υπέροχα σοκάκια και την Βασιλική της ιερής καρδιάς και τις κατάφυτες γειτονιές. Βάση θερμοκρασιών που ανέφερε και πράσινου, συμπεραίνω ότι ήταν Μάϊος (η επόμενη επίσκεψη θα είναι Μάϊο).Δεν υπάρχει ούτε ένας χαρακτήρας στην ταινία , που να μην είναι ενδιαφέρον. Από το bistro που δούλευε η Amelie, στην πολυκατοικία που έμενε, στο μανάβικο της γειτονιάς ,μέχρι ακόμα και τον τεχνικό του θαλάμου αυτόματης φωτογράφησης. Ένα πανέξυπνο σενάριο με μια μοναδική σκηνοθεσία, που μας περιγράφει τα καμώματα της Amelie για να βελτιώσει τα κακώς κείμενα της ζωής των γύρω της και τη δική της. Ένα μοναδικό αριστούργημα που οποιαδήποτε βαθμολογία την αδικεί. Φταίω εγώ που λατρεύω τον Γαλλικό κινηματογράφο;
Αμελί / Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain / Amelie (2001)
21
Barbarella 20:48
Επιβαλλεται κοινωνικως κιολας να τη δουν ολοι ανω των 18! Τα διδαγματα που περναει ειναι επικαιροτατα, κ δικαιολογημενα τη ζητουσαν εδω πολλοι , κ ας αργησε να μπει. Αξιζε η αναμονη κ ο κοπος!
Ενα τρομερα κοινωνικο θεμα σημερινο, κατι που δεν φανταζομαστε ποτε οτι θα γινονταν κ οτι θα εφτανε ως εκει η κοινωνια κ ομως.......Κατι πολυ δυνατο που κυμαινεται αναμεσα σε ντοκυμοντερ αλλα κ φιλμ, που χτυπαει επανω ακριβως στο προβλημα προβολης απ τα κοιν. δικτυα , οπου ολοι θελουν να γινουν σταρ, να αυτοπροβληθουν, να φανουν σαν μοντελα, ενα απωθημενο για ολο τον κοσμο πια, επειδη τους δινεται η ευκαιρια για ενα προφιλ. Κατι που δεν υπηρχε καποτε παρα μονο τα περιοδικα , κ με περιορισμενα ατομα προτυπα ομορφιας.
Τι γινεται ομως οταν η κατασταση παει στο ακρο, με υπερβολες προβολης, με σχεδον προσβολη δημ αιδους που καθιστα πολλα ατομα να δινουν την εντυπωση π@ ρνο.??Εδω σκιαγραφειται μια νεανικη παρεα στενων φιλεναδων, οι οποιες αρχικα το ξεκινανε σαν αστειο, σαν κατι το απερισκεπτο, κ το εξελισσουν δυστυχως στο ακρο που καταλαβαινουμε. Τι γινεται οταν αυτο διαρρεει απο ατομα"υπερανω υποψιας", για να διασκεδασουν, οπου θαρρουν αρχικα οτι κρυβονται καλα? Μια ολοκληρη πολη με καταστρεμμενες υποληψεις, ιδιωτικοτητες στη φορα, κ τραγικα μυστικα τρεπεται σε ζουγκλα. Ομως οταν υπαρχει ενας ρουφιανος, κ ενας προδοτης , οι αδικημενοι ξεκνανε εμφυλιο..
ΑΡΙΣΤΟ , καταπληκτικο καστ, αληθοφανεστατο σε βαθμο που δυστυχως ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. Κ αργα ειτε γρηγορα φοβαμαι μηπως το δουμε κανονικα μπροστα μας. Πολυ προχωρημενο για τη χρονια γυρισματος του εφοσον τοτε δεν ηταν τοσο διαδεδομενο το θεμα αυτοπροβολης. Προφητικο! Ηδη με ενα βραβειο κ προταση για αλλα 4 που ευχομαι να πηρε.
Assassination Nation (2018)
19
gr21 20:12
Με Διαβατήριο τη Γοητεία / Charmøren / The Charmer (2017)
17
kamijneko 19:22
Δεν είμαι σίγουρη αν είναι δυνατόν να βάλουμε spoiler σε αυτό, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι θα έχουν ήδη πλήρη επίγνωση της ιστορίας. Πραγματικά δεν μπορώ να δω το νόημα της ταινίας εξαιτίας αυτού. Εάν έχετε περάσει τα τελευταία χρόνια σε απομόνωση, τότε η ταινία αφηγείται την ιστορία της πλατφόρμας γεώτρησης πετρελαίου Deepwater Horizon στον Κόλπο του Μεξικού. Παρασύρονται πίσω από το χρονοδιάγραμμα και αρχίζουν να κάνουν σύντομες περικοπές σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος και να εξοικονομήσουν χρόνο. Θα απολαύσετε την ταινία πολύ ΑΝ περάσατε χρόνο δουλεύοντας σε μια εξέδρα πετρελαίου. Αν όχι, θα μαντεύετε σε όλη τη διάρκεια της ταινίας τι στο καλό συμβαίνει, πού είναι οι άνθρωποι σε σχέση με όλα τα άλλα, γιατί συμβαίνει κάτι κ.λπ.Καθόλου πλοκή και άκρως παραπλανητικό. Διαφημίζει την ιδέα ότι το πετρέλαιο προέρχεται από νεκρούς δεινόσαυρους και δίνει την εντύπωση ότι ήταν μόνο 2 άτομα χαμηλού επιπέδου της BP στην εξέδρα που πήραν την απόφαση να μειώσουν το κόστος παρακάμπτοντας μια δοκιμή τσιμέντου και αποτυγχάνοντας να διατηρήσουν τη συνήθη συντήρηση κορυφαία. Δεν υπάρχει ξεκάθαρο κατηγορητήριο για την εγκληματική εταιρική κουλτούρα της BP περί αμέλειας ασφάλειας προς όφελος των μερισμάτων μετοχών και των αμοιβών στελεχών, όπως καθιερώθηκε από τον Λόρδο John Browne και συνεχίστηκε από τον Tony Hayward.
Πολύ επείγον και ηρωικό πάτημα κουμπιών και διακοπτών και συζήτηση για τα gizmos χωρίς εξήγηση για το τι συμβαίνει ή πώς αυτός ο στόχος γεώτρησης ήταν γεωλογικά διαφορετικός από όλες τις άλλες υπεράκτιες τοποθεσίες στη Γη (το Macondo δεν μοιάζει με τους περισσότερους άλλους στόχους γεώτρησης λόγω του εξαιρετικά υψηλού υγρού πίεση στον σχηματισμό, ακριβώς κάτω από το κατώφλι θραύσης των στρωμάτων βράχου που συγκρατούν το λάδι). Έτσι, από αυτήν την ταινία, λαμβάνουμε τα νέα ΟΛΕΣ οι γεωτρήσεις πετρελαίου είναι SUPER επικίνδυνες. Η συνηθισμένη χολιγουντιανή αμέλεια στο σενάριο. Μπορεί να έχει νόημα για τους εργάτες της εξέδρας, εκτός από το ότι έχω την υποψία ότι οποιοσδήποτε γνώστης θα μύριζε άφθονο μαγείρεμα φονιμπαλόνι.
Και μετά ο πανηγυρικός φωτογραφικός φόρος τιμής στους 11 τύπους που σκοτώθηκαν καθώς κυκλοφόρησαν οι τίτλοι. Ωραία, αλλά ήταν γενναίοι καθώς πέθαναν ένας-ένας πολεμώντας για να ελέγξουν το πηγάδι, όπως υπονοεί το σενάριο; Καταλαβαίνω ότι και οι 11 σκοτώθηκαν ακαριαία στην αρχική έκρηξη. Φυσικά, το 99,99% των θεατών δεν θα έχουν ιδέα ότι οι καταστροφές σε εξέδρα των Alexander Kjelland (1980) και Piper Alpha (1988) σκότωσαν μια τάξη μεγέθους περισσότερο.
Επίσης, με βάση όλες τις εκρήξεις που συμβαίνουν, θα πίστευες ότι εκατοντάδες άνθρωποι πέθαναν, ενώ στην πραγματικότητα ήταν λιγότερο από μια ντουζίνα. Αλλά αυτό είναι απλώς θεατρικότητα, καταλαβαίνω. Αλλά γιατί έπρεπε να σκηνοθετήσουν την ταινία με τρόπο ώστε κανείς να μην μπορεί να ξέρει τι συμβαίνει, αυτό είναι ένα μυστήριο για μένα. * 3/10
Deepwater Horizon (2016)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com

filmatic.online
Chat Box
tt0296572 2015/tt0296572.mp4 RARFpfBt66M 6.7 211975 English USA
Πάνω