Κεντρικό Μενού
Top Users

Loop +8947 Barbarella +6879
3961
3Admin
2778
4cinephile22
2434
5gr21
1545
6eirinips
1526
7ginab
1177
8northman
1005
9kezia
904
10SerialWatcher
Last Comment
37
Barbarella 15:44
Οι περισσοτεροι μεγαλωσαν μ αυτη,, μια χρονια που ο Σπηλμπεργκ εδωσε κ πηρε κ εκανε παταγο με αριστουργηματα οπως εδω κ το Πολτεργκαιστ ταυτοχρονα..μεγαλος χαμος τοτε εφοσον τα γυρισματα γινονταν παραλληλα κ με 2 μικρες σταρ οπου εγιναν τοτε γνωστες. Τη μικρη Μπαριμορ τοτε κ την θεικη κ αξεχαστη Χεδερ ο Ρουρκ στο αλλο φιλμ. Κατι μαγικο σαν ιδεα με την θετικη πλευρα , κατι θεμιτο για να αγκαλιασει κ το παιδικο κοινο που εφερε χαλασμο αλλα κ πολυ εμπορικες καταστασεις εφοσον ο αγαπημενος ΕΤ εμοιαζε περισσοτερο με παιδακι απο αλλα μερη, κ γεμισε με μπλουζακια, σχολικα ειδη, αφισσες, αυτοκολητα , κουκλακια , μπρελοκ κ πολλα αλλα διαφημηστικα που εσπασαν τα ταμεια επισης. Μεχρι σημερα πουλουνται συλλεκτικα κομματια κ ενας παταγος με τα εφε που για το ξεκινημα της δεκαετιας φανταζαν απιστευτα, κ φαντασμαγορικα. Σταθμος στο μεταγενεστερο σινεμα αλλα δυστυχως δεν ειχαμε την τυχη να δουμε κ παρακατω οπως πχ το Πολτεργκαιστ.
Το μελανο σημειο της υποθεσης ηταν οτι στο κουστουμι του Ετ εμπαιναν διαδοχικα 2 νανοι οπου λογω τοξικοτητας δηλητηριαστηκαν κ πεθαναν τοτε, κ ειχε γινει σαλος στα μεσα κ στα περιοδικα..αυτο το θυμαμαι καλα. Το δυστυχες τιμημα μιας επιτυχιας.
E.T. the Extra-Terrestrial - Ε.Τ. - Ο Εξωγήινος (1982)
22
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΣ 13:26
15
Camel 12:19
Βρε άνθρωπε, πάλι δεν μου λες κάτι παρά μόνο διατυμπανίζεις την ειδικότητά σου και τις δήθεν "βαθιές γνώσεις" σου επί του αντικειμένου. Πολύ απόλυτος είσαι και πολύ σίγουρος, και αυτό σημαίνει πολλά από μόνο. Χαίρομαι που είσαι ψυχοθεραπευτής και όχι ψυχίατρος και δεν δίνεις χάπια με την σέσουλα στους ασθενείς, οπότε η διαφωνία μου μαζί σου έγκειται στο θέμα υποκειμενικότητας και αντικειμενικότητας. Μία είναι η "κουλτούρα" του ανθρώπου, ένας και ενιαίος είναι ο πολιτισμός του ανθρώπου, το γεγονός ότι στην Αφρική είναι "σωστό" να τρώνε ανθρώπους δεν σημαίνει πως η έννοια του "σωστού" είναι υποκειμενική, σημαίνει ότι αυτοί που τρώνε ανθρώπους είναι λάθος και απολίτιστοι. Αντικειμενικότατα και χωρίς πολλά πολλά. Καταλαβαίνεις που διαφωνούμε; Επίσης όταν μίλησες για αυτογνωσία στο πρώτο σου σχόλιο είπες ότι το άτομο για να ξεχωρίζει τι είναι σωστό και τι είναι λάθος στις επιλογές του θέλει μεγάλο βαθμό αυτογνωσίας, και πάλι έκανες λάθος, δεν θέλει μεγάλο βαθμό αυτογνωσίας, έστω και ένα ψήγμα αυτογνωσίας να έχει και να γνωρίζει την θέση του και τον ρόλο στην φύση, καταλαβαίνει αυτομάτως τι είναι σωστό και τι είναι λάθος, οι αντικειμενικές έννοιες του σωστού και του λάθους είναι περασμένες στον γενετικό κώδικα και στην φυσική ψυχή του ανθρώπου εκ γενετής, όπως είναι και στα ζώα. Εδώ ξέρει η γάτα και ο σκύλος τι είναι σωστό και τι είναι λάθος, δεν ξέρει ο άνθρωπος; Για παράδειγμα, όταν το κοράκι τρώει απ' το πεθαμένο κουφάρι του ζώου και ξαφνικά έρχεται ένας αετός να φάει από αυτό, το κοράκι φεύγει αμέσως γιατί ξέρει ότι δεν μπορεί να τα βάλει με τον αετό, ξέρει τις δυνάμεις του, τις δυνατότητές του στην φύση και ξέρει ότι δεν συγκρίνεται η ψυχή του με αυτή του αετού. Διαφορετικό ρόλο έχει στην φύση το κοράκι και διαφορετικό ρόλο ο αετός. Με την σύγχρονη ψυχολογική/ψυχιατρική αντίληψη η οποία έχει επηρεαστεί ξεκάθαρα από την σύγχρονη πολιτική, οι σύγχρονοι ψυχολόγοι/ψυχίατροι προσπαθούν να πείσουν το κοράκι ότι είναι αετός, και ότι πάσχει επειδή δεν είναι αετός, πράγμα το οποίο δεν ισχύει, δεν γίνεται να κάνουμε το κοράκι αετό με το ζόρι, αφού ως ψυχή έχει διαφορετικό ρόλο στην φύση. Έτσι είναι και με τους ανθρώπους, δεν είναι όλοι για όλα, δεν είναι όλες οι ψυχές ίδιες. Άλλος ο ρόλος ο δικός σου, άλλος ο δικός μου, άλλος του γείτονα. Ναι έχουμε φύσει δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, αλλά χωρίς αυτογνωσία η αυτοδιάθεση είναι συνήθως λανθασμένη. Το κοράκι δηλαδή έχει δικαίωμα να του αρέσει περισσότερο η ψόφια γαζέλα από το ψόφιο πρόβατο, αλλά αν δεν έχει αυτογνωσία ότι είναι κοράκι και νομίζει ότι μπορεί να τρώει αυτά που τρώει ο αετός ή ότι μπορεί να πετάει ψηλά σαν τον αετό ή ότι μπορεί να τα βάλει με τον αετό, τότε είναι χαμένο από χέρι, έχει ψυχολογικά προβλήματα. Μόνο με την αυτογνωσία θα λυτρωθεί, όταν συνειδητοποιήσει ότι είναι κοράκι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Η Ξανθια / Blonde (2022)
10
vagelis stefanatos 10:43
Αχ βρε ανθρωπε τι τραβας και εσυ!!!!
1ον δεν ειμαι ψυχιατρος και δεν συνταγογραφω...
2ον υποκειμενικες ειναι οι εννοιες του τι πρεπει και τι ειναι σωστο και αυτο ειναι αναλογως της καθε ''κουλτουρας''..
3ον μου αναφερεις το ''γνωθι σαυτον'' σαν Α και Ω ενω εγω ειμαι αυτος που αναφερθηκα στην σημαντικοτητα της αυτογνωσιας !!!???!!!
4ον δεν προσπαθω να το ''παιξω'' ειδικος γιατι πολυ απλα εχω πολλα χρονια εμπειριας και εκπαιδευσης του αντικειμενου και ειμαι ενεργος σε επαγγελματικο επιπεδο με αρκετους ανθρωπους σε ατομικη ψυχοθεραπεια, χωρις την υποστηριξη φαρμακευτικης αγωγης, οποτε επετρεψε μου να εχω προφανως πολυ περισσοτερη γνωση και εμπειρια απο καποιον που δεν εχει ποτε ''δουλεψει'' πραγματικα με ατομα που βιωνουν την υπαρξη τους με δυσλειτουργεικο τροπο...
5ον δεν ειχα καμια προθεση να βγαλω συμπερασματα για κανεναν, απλα σου δειχνω σε ποιο σημειο χολενει η αυτογνωσια σου και πιστευεις οτι ξερεις για τι πραγμα μιλας ενω δεν το γνωριζεις εκ των εσω...
6ον ειμαι διαθεσιμος οποτε θελεις να σου προσφερω εναν πολυ αναλυτικο διαλογο επι του θεματος και δια ζωσης αν το επιθυμεις (διοτι να γραφω και να εξηγω περι της ιασης της ψυχης σε ενα σαιτ ταινιων , δεν νομιζεις οτι ειναι εντελως ατοπο ????)
Εν κατακλειδι φιλτατε συναθρωπε ειναι δοκιμο να μην υποστιριζουμε ενα θεωρημα 'η την αποψη μας για ενα θεμα, με μεγα παθος, αν δεν το κατεχουμε ολιστικα, ειδεικοτερα αν δεν γνωριζουμε το επιπεδο γνωσεων και εμπειριας του συνομιλιτη μας..
Ανθρωπιστικα και φιλικα παντα... Βαγγελης..
Η Ξανθια / Blonde (2022)
8
Camel 09:11
Το "πρέπει" και το "σωστό" είναι υποκειμενικό; Είναι υποκειμενικό ότι δεν πρέπει να σκοτώνουμε ανθρώπους ή ότι δεν πρέπει να κλέβουμε άλλους ανθρώπους; Πως μπορείς και λες ότι το "πρέπει" και το "σωστό" είναι υποκειμενικά ενώ ξεκάθαρα έχουν αντικειμενικό αντίτιμο; Ήδη από τις πρώιμες κοινωνίες των ανθρώπων υπήρχαν κάποιοι ΝΟΜΟΙ βασισμένοι στην κοινή φυσική λογική, άγραφοι νόμοι αρχικά, που εν τέλει εξελίχθηκαν στο νομικό σύστημα που έχουμε σήμερα. Τα "πρέπει" και τα "σωστά" βασίζονται στην κοινή φυσική λογική της ενιαίας συλλογικής συνείδησης του ανθρώπου και είναι πέρα για πέρα αντικειμενικά, οπότε φιλαράκι εσύ είσαι ο αδαής, αφού μου λες πως είναι υποκειμενικά. Υποκειμενικά μπορούμε να πούμε ότι είναι τα καλλιτεχνικά ή τα γαστρονομικά ή τα σεξουαλικά γούστα του καθενός, διότι είναι δικαίωμα του καθενός η αυτοδιάθεση, δηλαδή αν θες να κάνεις κακό στον εαυτό σου είσαι ελεύθερος να το κάνεις, εφόσον είσαι ενήλικος και κύριος του εαυτού σου, διότι εσύ και μόνο εσύ θα πληρώσεις το αντίτιμο της κακής επιλογής σου, όταν όμως αλληλεπιδράς με τους άλλους και τους αναγκάζεις να πληρώσουν το αντίτιμο της κακής επιλογής σου (σε περιπτώσεις φόνων, κλοπών και λοιπών παρανομιών) τότε δεν είναι καθόλου υποκειμενικό το θέμα και γι' αυτό υπάρχει ο λεγόμενος Νόμος, τόσο ο άγραφος όσο και ο "έγγραφος". Αν ήταν όλα υποκειμενικά όπως λες, θα μπορούσα να πω ότι δεν μ' αρέσει να εργάζομαι για να βγάζω το ψωμί μου, μ' αρέσει να αρπάζω τα έτοιμα των άλλων, να κλέβω δηλαδή, απλά και μόνο επειδή μπορώ. Τα "πρέπει" και τα "σωστά" και ο Νόμος λοιπόν, είναι τελείως αντικειμενικά και βασίζονται πρωτίστως και κυρίως στον Σεβασμό μεταξύ των ανθρώπων. Θα σέβεσαι τον μόχθο και την εργασία του άλλου, θα σέβεσαι την ζωή του άλλου και τα λοιπά, πιστεύω πως δεν χρειάζεται περαιτέρω επεξήγηση.

Τις ευθύνες των κακών επιλογών ΠΡΕΠΕΙ να τις επωμίζεται το άτομο που τις κάνει και να πληρώνει το ανάλογο αντίτιμο. Για κάτσε σκέψου το εξής, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Βγαίνει κάποιος γυμνός στον δρόμο και αυνανίζεται με τις διερχόμενες περαστικές γυναίκες. Τον μαζεύουν και τον πάνε κατευθείαν στο ψυχιατρείο. Και αμέσως όλοι λένε ότι είναι τρελός, ότι το έκανε διότι πάσχει από την τάδε ψυχική διαταραχή. Και μετά μου λες για αιτίες και αιτιατά; Αφού η σύγχρονη ψυχιατρική επιστήμη ρίχνει την ευθύνη στην τάδε ψυχική διαταραχή, στο αιτιατό, μας λέει ότι το συγκεκριμένο άτομο έκανε αυτήν την επιλογή διότι πάσχει από την τάδε ψυχική ασθένεια. Δεν διακρίνεις την αντίφαση και το οξύμωρο του θέματος; Η αιτία βρίσκεται στην έλλειψη αυτογνωσίας και το αιτιατό είναι η φαινομενική ψυχική διαταραχή, αλλά οι σύγχρονοι ψυχίατροι θα ποτίσουν τον ασθενή με χάπια, για να ρυθμίσουν την σεροτονίνη, τη ντοπαμίνη και την αδρεναλίνη του ασθενούς, αντιμετωπίζοντας το θέμα επιφανειακά και χημικά, ενώ το θέμα είναι βαθύτερο, η αιτία είναι βαθύτερη, είναι θέμα αυτογνωσίας και σαφώς χρήζει ψυχοθεραπείας, όχι ψυχιατρικής. Όπως καταλαβαίνεις είμαι αντίθετος, είμαι κατά των χαπιών και των φαρμάκων και υπέρ της φυσικής θεραπείας μέσω της αυτογνωσίας. Το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ, η αυτογνωσία είναι το άλφα και το ωμέγα της ψυχικής υγείας, το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ είναι όλο το ζουμί και η ουσία της πραγματικής φιλοσοφίας. Περί αμπέλων και φαρμάκων εσείς οι "ψυχίατροι" είστε ειδικοί και εσείς είστε που "αμπελοφιλοσοφείτε" συνεχώς και ποτίζετε και τους ασθενείς σας με φάρμακα, διότι και το κρασί και το χασίς και τα χάπια και το κάθε ναρκωτικό είναι ψυχοδηλωτικό και συγκαταλέγεται στα φάρμακα. Το φάρμακο είναι απλά το μέσον που απενεργοποιεί ή ρυθμίζει τους φόβους και τις ανασφάλειες του ατόμου και απλούστατα κάνει ευκολότερη ή δυσκολότερη την εκδήλωση της ψυχής. Με τα φάρμακα το άτομο απλώς μας δείχνει ευκολότερα ή δυσκολότερα τι έχει μέσα στην ψυχή του, δεν ευθύνεται το φάρμακο για την όποια εκδήλωση, το φάρμακο απλά ανοίγει τον δρόμο, δεν είναι το φάρμακο η αιτία, τα ενδόμυχα της ψυχής και ο βαθμός αυτογνωσίας αυτής είναι η αιτία. Οπότε γι άλλη μια φορά αυτό που λέμε "το έκανε γιατί ήταν μεθυσμένος" ή το έκανε "υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών" δεν ισχύει. Γι' άλλη μια φορά το άτομο που έχει έλλειψη αυτογνωσίας και συνεπώς έλλειψη ορθής λογικής αποποιείται τις ευθύνες του και ψάχνει να δικαιολογήσουν τις κακές επιλογές του, και έχει και τους "ψυχίατρους" να τον υποστηρίζουν.

"Αμπελοφιλοσοφίες" λοιπόν κατ' εμέ είναι οι σύγχρονες δήθεν επιστημονικές αντιλήψεις σας περί ψυχής, όλες αυτές που σπουδάζετε εσείς οι "ψυχίατροι" εκεί στα δήθεν πανεπιστήμια και μαθαίνετε να ποτίζετε τον κοσμάκη με φάρμακα, ενώ θα έπρεπε να εστιάζετε στην θεραπεία της ψυχής μέσω της ορθής φυσικής λογικής και της αυτογνωσίας. ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ και ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ, τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο.

Θα μπορούσα να σχολιάσω κι άλλα πάνω σ' αυτά που είπες, μερικά με κάναν να γελάσω κιόλας, ειδικά αυτό με τους "αντίθετους πόλους" λογικής και συναισθήματος, λες και μιλάμε για καμιά μπαταρία (χαχαχαχα) αλλά θα βγει τεράστιο το σχόλιο/κείμενο και δεν λέει.

Επίσης, το γεγονός ότι το σχόλιό σου γράφτηκε με σκοπό την ανάδειξή σου ως "ειδικό" επί των θεμάτων αυτών και την κατάδειξή μου ως "άσχετο" ήτοι "αδαούς" επί των θεμάτων αυτών, λέει πολλά και σε πήρα χαμπάρι (να χρησιμοποιήσω και εγώ μια τούρκικη λέξη) εξ αρχής, οπότε την επόμενη φορά ζύγισε καλύτερα τα λόγια σου και σκέψου διπλά και τριπλά πριν γράψεις τα συμπεράσματά σου για τον καθένα. Φιλικά όλα αυτά και στα πλαίσια της νοητικής γυμναστικής, Έλληνες είμαστε, προπόνηση κάνουμε, δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε. Καλημέρα.
Η Ξανθια / Blonde (2022)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com
Chat Box
tt0362084 2015/tt0362084.mp4 _WPBXwZcRdc 5,3 1436