Κεντρικό Μενού
Top Users

Barbarella +9427 Loop +8958
4747
3Admin
4407
4gr21
3272
5cinephile22
2063
6Ria30
2057
7kamijneko
1876
8bigben
1656
9ginab
1643
10northman
1567
11eirinips
1314
12Mivas_Greece
1233
13roy
1147
14Realistis6675
998
15kezia
899
16SerialWatcher
887
17mariaross
874
18konok
838
19(Aμβροσιος)
828
20ΧΛΟΗ
Last Comment
36
zanast71 12:10
Από το Σούρουπο Ως την Αυγή / From Dusk Till Dawn (1996)
34
seriesmaniac 08:22
Ξεκινησα να το δω με εντελως λαθος προσδοκιες.Πρωτα απο ολα,αφου εχει την ταμπελα''κομεντι-ντραμα'',περιμενα πως θα δω κατι αναλαφρο με αρκετες δοσεις αστειου.Και-μαλλον με βαση αυτο-απο το πουθενα το ειχα θεσει στο μυαλο μου πως ειναι απο αυτες τις γρηγορες σειρες με τα 25λεπτα επεισοδια,τις οποιες χρησιμοποιω για''ξελαμπικαρισμα''οταν βλεπω αλλες με πολλα,.μακροσυρτα και βαρια επεισοδια
Φυσικα τιποτα απο αυτα δεν ισχυε,αλλα το πρωτο επεισοδιο ηταν αρκετο για να το παρω χαμπαρι.

Η αληθεια ειναι πως οι σειρες με πολυ δραμα,ψυχογραφηματα και δακρυβρεχτες ιστοριες δεν ειναι αυτες που με ενθουσιαζουν και κανονικα θα την ειχα παρατησει αμεσως,ειδικα αφου την ξεκινησα σε πολυ δυσκολη ψυχολογικα και σωματικα περιοδο της ζωης μου,αλλα ειχα δωσει μια υποσχεση πως θα τη δω για να εχω γνωμη και τελικα-αντι να την βλεπω μια στο τοσο-κολλησα και την εβγαλα σε μιαμιση βδομαδα.

Η σειρα βλεπω πως εχει φανατικους θαυμαστες,εχω την εντυπωση πως πηρε και βραβεια(δεν παρακολουθω τετοια πραγματα),αρα δεν θα μπορουσε να ειναι και για πεταμα φυσικα.Παρακολουθοντας μια σειρα,δενεσαι με τους πρωταγωνιστες και με τον καιρο συμπασχεις μαζι τους στα προβληματα που αντιμετωπιζουν(αν δεν γινει αυτο η σειρα ειναι ΜΑΠΑ).Η συγκεκριμενη λοιπον εχει δυο μεγαλα πλεονεκτηματα-κατα τη γνωμη μου παντα:
α)πολυ καλους ηθοποιους-μονο η Σιντνει δεν με πειθει,η αληθεια βεβαια ειναι,πως της εχουν φτιαξει και απαισιο ρολο,που δεν βοηθαει να τη συμπαθησεις ιδιατερα-και
β)ΟΛΟΙ οι χαρακτηρες εχουν ενα σωρο στραβα πανω τους,καθενας κουβαλαει ενα ψυχολογικο βουνο,με λιγα λογια ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ-ΑΠΛΟΙ ανθρωποι και οχι τιποτα σουπερ-ηρωες,προιοντα της φαντασιας των σεναριογραφων.Ετσι τους νιωθεις πιο οικειους,παροτι οι πιο πολλοι απο εμας,δεν ζουνε σε τοσο απαιτητικο και στρεσσογονο περιβαλλον,οπως αυτο της ''υψηλης μαγειρικης''.

Με βαση αυτα και-σχεδον μονορουφι-την ειδα και καλη-ΠΟΛΥ καλη ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ-την θεωρω.

Ας παμε ομως και σε αυτα που ΔΕΝ μου αρεσαν.

1.Τον Καρμεν(αληθεια υπαρχει και αντρικο ονομα Καρμεν?),τον ειχα πρωτοδει ως ''Λιπ'' στην επικη Αμερικανικη βερσιον του Shameless κι απο τοτε φαινοταν πως ειναι εκφραστικοτατος και πολυ καλος ηθοποιος.Τον ειχα για παραπανω και αληθεια μου κακοφανηκε που δειχνει να κολλαει σε συγεκκριμενο τυπο ρολου--το καλοψυχο προερχομενο απο δυστοπικη οικογενεια παιδι,που παλευει με Θεους και δαιμονες να γινει σωστος ανθρωπος,παροτι οι κακουχιες το χτυπαν αλυπητα και ασταματητα!

2.το οτι φτασαμε στον 3ο κυκλο για να μας κανει αναλυτικη περιγραφη του καθε χαρακτηρα,ενω εχουμε δει ηδη 2 κυκλους με μονο ψηγματα πληροφοριας για το πως φυτρωσε ο καθενας,το λες απο weird εως και αναποδο.

3.το οτι σε 3 κυκλους δεν χαμογελασα ουτε απο μια στιγμιαια ατακα-αντε ισως απο μια-δεν δικαιολογει ΚΑΘΟΛΟΥ την ταμπελα ''κομεντι'' και το κανει υπερ του δεοντος ψυχοπλακωτικο(για τα γουστα μου τουλαχιστον).

4.Αυτο που μου κακοφανηκε πολυ και μου εσπαγε τελειως τα νευρα(ευτυχως ηταν σε λιγα επεισοδια),ηταν πως οταν κανει καποια ιστορικη αναδρομη στο παρελθον,δεν σε προειδοποιει ΠΟΥΘΕΝΑ,πχ να σου γραψει ενα''3χρονια πριν'' και υπαρχουν επεισοδια στα οποια βλεπεις να συμβαινουν εντελως ασχετα πραγματα με αυτο που ειχες αφησει στο προηγουμενο,εμφανιζονται τυποι που δεν εχεις ξαναδει πουθενα και αναρωτιεσαι αν κατι μπερδεψες εσυ,αν το σαιτ εχει βαλει τα επεισοδια με λαθος σειρα,ΑΝ ΕΒΑΛΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ κι αυτο κραταει μισο ή και σχεδον ολοκληρο επεισοδιο,μεχρι να δεις ζωντανο τον πεθαμενο και να καταλαβεις πως''οκ απλα δεν ειμαστε στο παρον,ουτε στο μελλον με χασμα,ειμαστε στο πριν''.Αυτο αληθεια με ξενερωνε πολυ οταν συνεβαινε.

5.το οτι σε 3 κυκλους πολυ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ πραγματα συμβαινουν μονο στο τελευταιο επεισοδιο του καθενος,επισης δεν το λες φοβερα ενδιαφερον,με αποκορυφωμα το 1ο του 3ου κυκλου αν θυμαμαι καλα,οπου στα 3/4 του επεισοδιου δεν μιλαει κανεις,παιζει υποκωφα μια μουσικη μεν,η οποια ομως δεν ειναι στο στυλ της γενικης μουσικης της σειρας που ειναι εξαιρετικη,ειαι κι αυτη ψιλοαδιαφορη,λες και εφτιαξαν το επεισοδιο επιτηδες ετσι για να βαρεθουμε!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Αν ειστε απο αυτους που τους αρεσει να βλεπουν σειρες για να προβληματιστουν,να ταυτιστουν με τον πονο του διπλα και να λυσουν τα υψηλα νοηματα της ζωης,δειτε την οπωσδηποτε θα σας ενθουσιασει.Ειδικα αν σας αρεσει να βλεπετε και μαστερ σεφ και ψηνεστε με την ιδεα των χλιδατων εστιατοριων και των αστεριων μισελεν,θα γινει η αγαπημενη σας.
Προσωπικα παροτι μου αρεσει ΚΑΙ να μαγειρευω ΚΑΙ να τρωω,δεν με ψηνουν τοσο ουτε τα βραβεια,ουτε οι μεριδες-μεζεδες που ουσιαστικα υπαρχουν για να δοκιμασει η επιτροπη και οχι για να φαει καποιος να χορτασει.Και εχοντας περασει τα 50,εχω κατασταλαξει στο τι ειναι ηθικο ή οχι και στο τι ειναι εφικτο ή οχι στην πραγματικη ζωη,δεν ψαχνω καποια σειρα να μου πλασει χαρακτηρα--γιατι ΤΕΤΟΙΑ ειναι!Αν λοιπον ειστε σαν εμενα μην περιμενετε θαυματα.Ειδα τους 3 κυκλους,θα δω και τον επομενο,αλλα δεν καιγομαι ποτε θα βγει και την σειρα δεν τη λεω κακη σε καμμια περιπτωση,δειτε την,απλα εγω δεν ψαχνω κατι τετοιο.
The Bear (2022)
28
gr21 02:57
Τρομαχτικά αληθινή για το ζοφερό μέλλον της ανθρωπότητας, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι αυτή η τέλεια φτιαγμένη ταινία φαντασίας, που προσδίδει ρεαλιστική υπόσταση σε κάποια γεγονότα κι ας έχει μέσα κάποια υπερβολικά σημεία προς το τέλος για τις ανάγκες του κινηματογράφου. Είναι άρτια δομημένη, κλιμακώνει τις εξελίξεις της ιστορίας απίστευτα, ενώ η υποκριτική δεινότητα της Megan Fox είναι ανεπανάληπτη και πραγματικά δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας. Φυσικά και το υπόλοιπο καστ συνεπικουρεί για να βγει ένα αξιόλογα συνολικό αποτέλεσμα (ο Michele Morrone ξεφεύγει επιτέλους από την καρικατούρα του γόη και του σεξαπίλ και παίζει πιο ποιοτικά), ενώ άψογη δουλειά κάνουν οι σεναριογράφοι στην ευρηματικότητα της υπόθεσης και στην δαιδαλώδη τροπή που παίρνουν τα πράγματα, όπου η μετατροπή σταδιακά από το κοινωνικοδραματικό προς το φινάλε σε θρίλερ γίνεται με σταδιακό και συνετό τρόπο χωρίς πολλές κουλές σάλτσες ή παραφουσκωμένες σεναριακές ακροβασίες. Έχει τρομερή ένταση, αγωνία, καταπληκτική μουσική υπόκρουση, φροντισμένες και προσεγμένες σκηνές και απίθανη σκηνοθετική και αφηγηματική μαεστρία, περνάει πολλαπλά και σημαντικά μηνύματα για την αλόγιστη χρήση των ρομπότ που φτιάχνονται και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο και πώς μπορεί να αποτελούν άμεσο κίνδυνο για τον κόσμο και τείνει -δυστυχώς- να γίνει πραγματικότητα μια μέρα πολύ σύντομα (αν και ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους σε κάποιες χώρες του εξωτερικού). Οπότε δεν θα ήταν εξωφρενικό ένας επόμενος πόλεμος πολλά χρόνια μετά να είναι οι άνθρωποι με τα ρομπότ και με αρκετά γλαφυρά παραδείγματα μας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου το έργο για τις επιπτώσεις που μπορεί να υπάρξουν αν εμείς δεν πάρουμε μέτρα και δεν προφυλαχθούμε. Τα συμπεράσματα που βγάζει το έργο είναι αντικείμενο προβληματισμού, οπότε πέρα από την ποιοτική θέαση που προσφέρει, αναδεικνύει και σοβαρά ζητήματα για να σκεφτούμε και να αφουγκραστούμε. 10/10!!
Subservience (2024)
20
Ninos112 23:17
The Stranger (2020)
12
kamijneko 21:38
Σε καμμία περίπτωση θρίλερ, άντε λίγο μυστηρίου. Το σενάριο έμπαζε νερά πολλά, η σκηνοθεσία χάλια και όλα τα άλλα εκτός του Κααν άθλια. Πισω εμπρός χωρίς λόγο, πείραμα χωρις θέμα και ερμηνείες για γέλια. Γενικό σύνολο κάτω του μετρίου. Σχεδόν δεν καταλαβα τον λόγο της υπαρξής της. * 4/10

...[ Οι σεναριογράφοι του Good Neighbor είχαν έναν σαφή στόχο για το τι ήθελαν με το θρίλερ τους, που ήταν να συνδυάσουν δύο επιτυχημένες ιδέες τρόμου μαζί σε μια ιστορία. Το χειροκίνητο υλικό που είδαμε στο franchise Paranormal Activity μαζί με την κεντρική πλοκή του Rear Window/ Disturbia προσπάθησαν πραγματικά να στοχεύσουν σε δύο βασικές ομάδες οπαδών του τρόμου. Ωστόσο, με περιορισμένη κυκλοφορία στις αίθουσες και ανεξάρτητο διανομέα, δεν υπήρχε πραγματικά ενεργός θόρυβος για την ταινία. Ενώ η αρχή της ταινίας πραγματικά στερείται σασπένς έχει ευτυχώς ένα καλό τελευταίο μισό που καταφέρνει να τραβήξει κάποια συναισθήματα. Τα αρνητικά της ταινίας απλά δεν μπορούν να παραβλεφθούν, θα μπορούσε να είχε κάνει χωρίς τις σκηνές flash forward που παρουσιάζονται περιοδικά και να είχε λιγότερους φλύαρους διαλόγους μεταξύ των δύο κεντρικών χαρακτήρων. Συνοψίζοντας το The Good Neighbor, η ταινία σε καμία περίπτωση δεν έχει πρωτότυπο concept, είναι μάλλον αδύναμη σε σασπένς, αλλά τελικά είχε μια αξιοπρεπή αποζημίωση στο τέλος.] * skybrick736 (5/10)
...[
Ενώ η κατάληξη ήταν συναισθηματική, σπαρακτική και καλοφτιαγμένη, ο ρυθμός και οι χαρακτήρες είναι ανυπόφοροι και απλά...βαρετοί.
Δεν το μίσησα, αλλά ήταν μια αγγαρεία να φτάσω στο τέλος.]
* just_in_case (5/10)

Παραπομπές από σχόλια user reviews στο IMDB
The Good Neighbor (2016)
10
kamijneko 21:23
Είναι που πήγε καλά το πρώτο και είπαν να βγαλουν και δεύτερο. Εννοείται είναι χειρότερο. Κανένας λόγος ύπαρξης. Δεν γέλασα ούτε μια φορά, άσε που είχε περίπου τα ίδια αστεία (αερόσακκοι). Με το ίδιο επιτελείο plus την (παίζω παντού) Chloë Grace Moretz. μέτρια προς κακά όλα. Δεν χρειάζεται κανεις να δει αυτή την ταινία. Ακριβώς η ίδια ιδέα, το ίδιο σενάριο απλά με κορίτσια. Μηδεν χιουμορ και γεμάτο κλισε γελοία. * 2/10

...[ Μιλάω σοβαρά, κυριολεκτικά κανείς στο θέατρο δεν γέλασε...Η ταινία ήταν σαν βασανιστήριο γιατί χρησιμοποιούσαν συνέχεια το ίδιο αστείο ξανά και ξανά και ξανά. Ένα ανέκδοτο που δεν ήταν αστείο την πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε, παραδόθηκε πολλές φορές...Αυτή η ταινία είναι πέρα για πέρα άθλια. Θυμάστε που σας είπα ότι χρησιμοποιούσαν τα ίδια αστεία ξανά και ξανά; Υπήρχε κυριολεκτικά ένα χρονικό διάστημα 10 λεπτών στο οποίο η ταινία χρησιμοποίησε το ίδιο αστείο περίπου 5 φορές...Κάτι άλλο, νομίζω ότι ο SETH ROGEN έχει γίνει ο νέος ADAM SANDLER. Συνεχίζει να παίζει τον ίδιο χαρακτήρα σε όλες τις ταινίες, και τελικά έχει εξαντλήσει πλήρως την ικανοποίησή του...Ένα άλλο πράγμα που έμαθα είναι ότι η Chloë Grace Moretz είναι επίσημα μια απαίσια ηθοποιός. Όλοι την λάτρεψαν ως Hit-Girl και από το KickAss και μετά έχει πάρει συγχωροχάρτι από όλους (συμπεριλαμβανομένου και εμού), αλλά σε αυτή την ταινία βλέπουμε έναν τόνο από την υποκριτική της και είναι σαν να βλέπουμε απορριφθείσες σκηνές από ταινία TWILIGHT. Τη σιχαίνεσαι μετά από περίπου 40 λεπτά.
] * TheOneThatYouWanted (1/10)

Παραπομπή από σχόλιο user reviews στο IMDB
Neighbors 2: Sorority Rising / Ανυπόφοροι γείτονες 2 (2016)
5
Μήλα Γιόβοβιτς 20:10
Δράμα που κέρδισε 2 Όσκαρ σε σκηνοθεσία Darren Aronofsky με πρωταγωνιστή τον Brendan Fraser και την Samantha Morton να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο καστ. Μια βαθιά πανανθρώπινη και βαθιά συγκινητική ταινία που αγγίζει ευαίσθητες χορδές πάνω στο θέμα της παχυσαρκίας με έναν άκρως συγκινητικό Brendan Fraser σε μια ερμηνεία ζωής.
Ο Aronofsky στην όγδοη σκηνοθετική του δουλειά υπογράφει άλλο ένα αριστούργημα του, αποδεικνύοντας γιατί θεωρείται από τους κορυφαίους σκηνοθέτες του 21ου αιώνα και φυσικά με βγάζει ακόμα μια φορά ασπροπρόσωπο όντας από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες, αν όχι ο πιο αγαπημένος.
Κάποια ψεγάδια που βρήκα ήταν ότι τα μέρη των διαλόγων που συμμετέχουν μόνοι τους οι υπόλοιποι ηθοποιοί πλην Fraser είναι κάπως αδύναμα κι ότι σε κάποια σημεία γίνεται μελόδραμα αν και αναπόφευκτα πάει εκεί λόγω του άκρως δραματικού του θέματος. Πραγματικά ο Fraser, αγνώριστος εδώ, τόσο εμφανισιακά αλλά κυρίως ερμηνευτικά, είναι το 95% της ταινίας, η ερμηνεία του κάτι παραπάνω από καθηλωτική κι άξιζε και με το παραπάνω το Όσκαρ α' ανδρικού που κέρδισε. Το άλλο Όσκαρ πήγε για το καταπληκτικό makeup.
Η Samantha Morton που μου είναι πολύ συμπαθής ηθοποιός ήταν πολύ καλή επιλογή για να πλαισιώσει τον Fraser στον ρόλο της πρώην συζύγου του και πολύ θετική εντύπωση μου έκανε η νεαρή Sadie Sink που έχει τον δεύτερο κυριαρχικό ρόλο στην ταινία παίζοντας την κόρη του ήρωα.
Το φιλμ μοιάζει σαν θεατρικό έργο καθώς είναι γυρισμένο εξ' ολοκλήρου σε ένα δωμάτιο αλλά αυτό καθόλου δεν κουράζει ή καταντάει μονότονο διότι η δυναμική των πεπραγμένων του είναι τεράστια που δε σε αφήνει στιγμή να το βαρεθείς και δε διαρκεί και πάρα πολύ, περίπου 105 λεπτά.
Ο Aronofsky πραγματικά έστησε χωρίς χτυπητά ονόματα στο καστ ένα αριστούργημα, αξιοποιώντας έναν πιασάρικο ήρωα με πρόβλημα που αγγίζει ευαίσθητες χορδές, με πολύ δυνατούς πανανθρώπινους διαλόγους, χτυπώντας διαρκώς στη ψυχή και την καρδιά του θεατή που γίνεται ένα με τον ήρωα, ο οποίος προσπαθεί με όλο του το είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη της κόρης του δείχνοντάς της την απέραντη αγάπη που τρέφει γι' αυτήν. Το τέλος δε είναι πραγματικά μοναδικό, ένα τέλος που σου μένει, άκρως συγκινητικό και με αναπόφευκτα τα δάκρυα. Ίσως η δεύτερη καλύτερη δουλειά ως τώρα του Aronofsky μετά το αξεπέραστο Requiem For A Dream.
Το The Whale είναι απλά ένα αριστούργημα και μια απόδειξη ότι ο μέγιστος αυτός σκηνοθέτης που λέγεται Darren Aronofsky έχει ακόμα την κάψα του ενεργή. Ένας θρίαμβος γι' αυτόν και κυρίως ένας θρίαμβος για τον Brendan Fraser που δίνει μακράν την κορυφαία και πιο συγκινητική ερμηνεία της καριέρας του ξανασυστήνοντας τον εαυτό του στους απανταχού κινηματογραφόφιλους μετά από τη μακροχρόνια απουσία του σε ταινίες υψηλών προδιαγραφών.
Η βαθμολογία μου είναι 9.1
The Whale / Η Φάλαινα (2022)
Φιλικά site

Ταινίες & σειρες online με ελληνικους υποτιτλους


tenies-online.best

voody-online.com

filmatic.online
Chat Box
Top Ταινίες (7 days)
Top Ταινίες (30 days)
Top Σειρές (7 days)
Top Σειρές (30 days)
Πάνω